Peugeot 308

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Beaumont 27. 1. 2011 13:20

Honza42: Definuj "skutečně je použije"... Samozřejmě že nedrtím motor pořád naplno, ono to někdy ani nejde. Ale za mou běžnou cestu 50 - 100 km po okresce se řekněme desetkrát nebo dvacetkrát potká pedál plynu s podlahou alespoň na pár vteřin a spotřebu mívám kolem 14 - 15 litrů... Oceňuju, že i na krátké rovince můžu předjíždět auta jedoucí stovkou nebo že mi auto ještě ve 160 - 180 km/h na dálnici svižně zrychlí.... A že v případě potřeby můžu na dálnici klidně držet 180 - 200 aniž bych měl pocit, že se auto trápí. To třeba už u 110 kW dieselu jsem si už při 180 rozmýšlel, jestli mám ještě přídat a jet trvale víc.

Sorry za OT.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 27. 1. 2011 13:49

Já taky jezdím se všemi auty normálně tak na 30% výkonu. Jsou ale situace-většinou předjížnění mimo město, kdy bez problémů točím dvojku a trojku k omezovači=využiji plný výkon auta. To samé u motorky. Než se ploužit a předjíždět 20 sekund, je lepší podřadit a šlápnout na to/otočit heftem. Za pár sekund jsi v trapu a pak zase můžeš v klidu jet na 30% výkonu.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod Honza42 27. 1. 2011 13:52

Že se potká pedál plynu s podlahou ještě vůbec nic neříká o odebíraném výkonu. Průběhy výkonu do nějakých 3.000 min mají většinou motory stejné. Já jezdím velmi často na plný plyn, ovšem mezi 1800-2500min-1, což obnáší nějakých 60-70kW. Stejný výkon má ovšem v těch otáčkách jak 96kW tak i 85kW motor.
Jinak nic proti, věc každého soudruha řidiče. Kdo tráví většinu času na dálnicích při rychlostech 180+ tak budiž. Jenže podobní típci co tohle tvrdí jinde napíší, že mají dlouhobou průměrnou spotřebu 5,5 - 6 l/100 :-D
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod DoubleSix 27. 1. 2011 14:05

Wq1 píše:6ti kvalt neni žádný zázrak ve srovnání s Fordem anebo VW. Ovšem ten 5tikvalt v 1,6 VTi je ještě tragičtější!
Nic horšího si už nedovedu představit. Možná Škoda 105, ve které jsem dělal autoškolu :mrgreen:
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 27. 1. 2011 19:43

308 můžu srovnat s P406 1,8L, Fiatem Brava 1,9TD, Feldou 1,3MPI, Fábií 1,4MPI, OII 1,9TDI. Nejlepší řazení má OII, pak 308 VTi, Fábie, Felda, pak dlouho nic, pak 406 a naprosto mimo stupnici Brava :D
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 28. 1. 2011 08:29

No vidíš, já léta jezdil ve 406 a neměl s její převodovkou žádný problém. Ano, mohlo by to být lepší, ale nikdy mě to nedráždilo.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 28. 1. 2011 08:52

tak tak, stejne dojmy
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 28. 1. 2011 12:34

DoubleSix píše:Ta 1.6 VTi stačí. Brácha ji má v krátké 308 a nemůže si to vynachválit. A to předtím měl 406 2.0i, takže zná výkonnější auta. Spotřeba nízká, jezdí kolem 7 litrů (ale on jezdí hodně na pohodu).

Nesouhlasím. Ta 1,6VTi je tragédie. Projížděl jsem hned za ssebou 1,6VTi, 1,6HDi robot a 1,6THP a atmosféru bych teda nechtěl. To je tak pro důchodce na ploužení se na nákupy.

-- 28. 1. 2011 12:42 --

Heini píše:308 můžu srovnat s P406 1,8L, Fiatem Brava 1,9TD, Feldou 1,3MPI, Fábií 1,4MPI, OII 1,9TDI. Nejlepší řazení má OII, pak 308 VTi, Fábie, Felda, pak dlouho nic, pak 406 a naprosto mimo stupnici Brava :D

Mám Fiat Marea 2003 (poslední kusy) a P308 s 5ti kvaltem a můžu říct, že ten fiaťáckej je lepší :oops: Rozhodně bych od novýho auta čekal lepší převodovku. Ale dá se po pár městských jízdách v poho zvyknout.
Zase když přesednu do Marušky, tak je to jako kdybych přesednul do žigulíka Všechno takový zatuhlý.

-- 28. 1. 2011 12:53 --

MarianN píše:OK, díky za rady. U 308 WS je THP (419.900) taky o 15 tis. levnější než 1,5HDI 110k (434.900). Slušný je třeba: http://dealers.peugeot.cz/vozy/?action= ... l&id=26642

Je to při platbě cash? On tenhle prodejce vždycky totiž uváděl cenu asi o 50.000,- nižší s tím, že financování bude přes úvěr či leasing. Jinak to auto je už přihlášený. Přesně tuhle nabídku jsme měli od něj asi před půl rokem. Pravděpodobně je to přihlášený už v roce 2010 :oops:
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TUSEDIM-sk- 3. 2. 2011 12:23

v kazdom pripade the best choice je 110k hdi. ma to 6st. ta 5 st je naozaj tragicka. ten rozdiel je vyrazny a kedze je to jedna z veci s ktorou prichadza vodic casto do kontaktu, teda urcite castejsie sa radi ako otvaraju elektricky zadne okna.... urcite by som priplatil na motor ktory je spojeny s 6st prevodovkou. tym padom sme na thp a hdi. v podstate za rovnake prachy. tym padom je hdi vitaz. :)
co sa tyka 110k da sa s tym velmi dobre jazdit, je to fajn sprevodovane. do 2l hdi by som nesiel nakolko ani tusim nie su v akcii, a dalsia vec je to ze pokial sa s tym nechce jazdit jak prasa tak je to zbytocne. vyssia poistka, spotreba, vsetko. 160 kmh po dialnici ustalenou rychlostou to ide kopec nekopec :) aspotrebou sa zmesti do 6l/100 km vzdy. aj s podielom rychlych dialnic. posledne som pojazdil v kolone 90kou po okreskach a ked som len tak kukol na computer tak tam svietilo ze 3.7 l/100km. to neberte ako benchmark. realne cislo je do 6l/100km ale za kazdych okolnosti.
EX MITSUBISHI:colt sa odstahoval
EX FORD:fiesta sa odstahovala
EX BMW: 520i sa odstahovalo
........................................................................
PEUGEOT 308SW hdi 110k, PEUGEOT 308 hdi 90k
TUSEDIM-sk-
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 3. 2. 2011 18:30

Výhoda beznínu je spousta skladovek u prodejců, tím pádem vyšší slevy, než u nafty (nebo i THP).
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TUSEDIM-sk- 4. 2. 2011 13:30

kto hlada ten najde :)
EX MITSUBISHI:colt sa odstahoval
EX FORD:fiesta sa odstahovala
EX BMW: 520i sa odstahovalo
........................................................................
PEUGEOT 308SW hdi 110k, PEUGEOT 308 hdi 90k
TUSEDIM-sk-
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 5. 2. 2011 14:44

martinsip píše:
DoubleSix píše:Ta 1.6 VTi stačí. Brácha ji má v krátké 308 a nemůže si to vynachválit. A to předtím měl 406 2.0i, takže zná výkonnější auta. Spotřeba nízká, jezdí kolem 7 litrů (ale on jezdí hodně na pohodu).

Nesouhlasím. Ta 1,6VTi je tragédie. Projížděl jsem hned za ssebou 1,6VTi, 1,6HDi robot a 1,6THP a atmosféru bych teda nechtěl. To je tak pro důchodce na ploužení se na nákupy.



nějak mi to nehraje, v době, kdy nebyli oturbené motůrky to každému stačilo a teď to pro změnu už nejede.. :hm

motory bez turba se musej točit, točit, točit.. pak to jede, ale žere.
Anonymni

Odeslat příspěvekod Heini 5. 2. 2011 19:57

Mně taky nepřipadá, že bych byl nějaká brzda provozu, max výkon 88kW a moment 160Nm je nad průměrem objemu i třídy auta. Holt jak to nemá aspoň 300Nm a 120kW tak to není auto.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 7. 2. 2011 21:11

Facelift:

166636_10150102793927366_161568662365_6137390_7219266_n.jpg


181349_10150102793492366_161568662365_6137377_7672817_n.jpg


181433_10150102793547366_161568662365_6137378_3402446_n.jpg


-- 7. 2. 2011 21:13 --

179671_10150102793652366_161568662365_6137381_6802977_n.jpg


167085_10150102793772366_161568662365_6137383_1396212_n.jpg


167363_10150102793797366_161568662365_6137385_5384004_n.jpg
Naposledy upravil Dix_ dne 7. 2. 2011 21:27, celkově upraveno 2
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 7. 2. 2011 21:19

Už by ty nekonečný variace na kdysi originální P206 mohly skončit. Motor tam bude asi s Boeingu, když vidím ten nasávací otvor.
Honza42
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků