Peugeot 308

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 7. 1. 2018 20:53

Carismatico píše:Ahoj,

přemýšlím o zakoupení modelu 308, rok výroby 2010 a má najeto 132 000km. Můj dotaz zní, na jaké nejčastější závady si mám dát pozor? Případně co se nejvíce kazí?

Děkuji


idealne 2,0HDI, ostatni se dost serou
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 1. 2018 22:23

Pajjoun píše:Když si vzpomenu na Paula, tak asi charakter.
Ale nevím, jestli to má přímou spojitost s Peugeotem.

Hele bonzák se ozval...
Jinak místo hloupých řečí lidí co tomu houby rozumí...
1.6 THP 2010 určitě ne.
1.6 VTI dost problematická volba.
2.0 HDI asi nejlepší volba.
1.6 HDI v první řadě zkontrolovat jaké mělo auto servisní intervaly. Pokud 30 000 km výměna oleje nebrat.
Závěr neptat se troubů na garáži autorevue páč tomu houby rozumí, https://www.peugeot-club.com
je volba pro toho co se chce něco dozvědět.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 7. 1. 2018 22:34

To to trvalo, lháři.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 1. 2018 22:37

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 8. 1. 2018 18:29

PaulZ píše:
Pajjoun píše:Když si vzpomenu na Paula, tak asi charakter.
Ale nevím, jestli to má přímou spojitost s Peugeotem.

Hele bonzák se ozval...
Jinak místo hloupých řečí lidí co tomu houby rozumí...
1.6 THP 2010 určitě ne.
1.6 VTI dost problematická volba.
2.0 HDI asi nejlepší volba.
1.6 HDI v první řadě zkontrolovat jaké mělo auto servisní intervaly. Pokud 30 000 km výměna oleje nebrat.
Závěr neptat se troubů na garáži autorevue páč tomu houby rozumí, https://www.peugeot-club.com
je volba pro toho co se chce něco dozvědět.

THP od 2012 už je celkem v pohodě, ale interval výměny oleje max. 15tis, raději 10. Diesel je do města problém, už to bude mít DPF. VTI jak který, základní atmo moc nejede, karbonuje, zase tady platí olej co 15 tis. max.
Založil bych vlákno ve"výběr auta" a pomatujeme :-)
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2018 20:18

THP se mám takový dojem kolem roku 2012 přestalo do starých 308 dávat/aspoň u nás se nedodávali/. Jinak pokud starou 308 tak spíš až poslední roky výroby. To už přestali nesmyslné servisní intervaly 30 000 kilometrů.
anonymni

Odeslat příspěvekod K86 8. 1. 2018 21:13

bohužel celkem povedené a praktické auto je zabité motory.

pokud se bavíme o ojetině
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jamaco 8. 1. 2018 21:42

Jako majitel 308sw pár slov.. Koupil jsem v 2014,1,6hdi 66kw 2010, mělo 175kkm, teď má po 3,5letech 225kkm, je to verze bez dpf, bez dvouhmoty, olej po 15tis km, a funguje dobře... S touto jednodušší verzi je spojena 5q převodovka která je mizerná.. Silnější mají lepší 6q..Pro rodinu maximálně praktické, prostorné auto. Benzín atmosféra je na to slabý, Benzin turbo problémový, zbývají jen nafty, dobře prověřit s někým kdo tomu rozumí a neviděl bych to jako potíž... Hledej vyšší výbavy, které mají dělená a vyjímatelná zadní sedadla, (je pak 7mistne) a panoramatickou střechu. Bez toho je to auto poloviční.. Kdyžtak se ptej..
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 1. 2018 21:54

Zato nafta 66kW slabá není.....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 1. 2018 21:57

Většina problémů i na fórech se starou 308 je v benzínových motorech. Samozřejmě naftu v ojetině chce důkladně vybírat koneckonců jako u všech značek.
To Mello: jak vypadá že motor 1.6 HDI 66 v tak těžkém autě vůbec nepojede zas tak pravda není. Na rodinné pohodové cestování žádný problém, spíš je u tohoto motoru problém v 5 stupňové nepřesné a dost blbě odstupňované převodovce. Jinak jako rodinné auto stará 308SW ideál....A ještě jednu výhodu má, ve své třídě to bylo jedno s nejlépe odhlučněních aut-oproti třeba oktávkám rozdíl třídy.
anonymni

Odeslat příspěvekod jamaco 8. 1. 2018 23:13

Tak samosebou 66kw není žádný pekelný stroj, ale jak to ma turbo tak je tam nějaký kroutak a ten jen třeba na to aby se to hnulo z místa.. Zas taková mrtvola to není.. Klasickej slabej diesel.. Nic, hrrrc, a pak zas nic.. Ale záměrně jsem vzal tuhle servisne jednodušší verzi nez 80kw s dpf a 2hmotou.. To byla ciste volba rozumu. Stačí že to má vstrikovace a turbo.. Převodovka je tragicka přesně jak píše Paul.. Nepřesná a blbě odstupnovana.. S benzínem jsem zkoušel a byla to mrtvola úplná.. Odhlučnění nevím to zrovna mě dost sere u mého kusu, takhle v zimě obzvlášť je motor dost slyšet.. ale nemám srovnání..
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 8. 1. 2018 23:24

Kamos ma 2.0HDI a ten chuj s tym jazdi za 4,3l/100km.

Okresky klobuk, v meste klobuk..pri 2000-2200rpm preraduje :D
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 9. 1. 2018 11:58

Mám 66kW a slabší to je. Ale mockrát jsem zkoušel porovnat s tou silnější 1,6 a takový rozdíl to nebyl. Spíš mě mrzela ta 5 st. převodovka. Na I. stupeň si chce trochu přivyknout, ale jde to a to i když střídám jiná auta. Rozhodně se mi nechtělo za to připlácet 40.000,-. Navíc nemá DPF. Spotřeba se dá dokonce na těch Michelin EnergySaver i za 3,2lt/100km. PP fakt nekecá. Tankuji vždy do plné nádrže.
VTi nebrat. i ten 120k se mi zdál línější, než 90k HDi. HTP 156k. byla raketa, ale problémová.
Hlučnost je opravdu nízká.
Panoramatická střecha na h.... Bral jsem ji kvůli dětem a už bych to viděl jen jako zbytečnost. Elektrická roletka pořád funguje spolehlivě. Jeden čas blblo elektrické zavírání oken, ale už asi 3 roky bez problému.
Vyjímatelná sedadla jsou dobrá v tom, že se dá s nimi všelijak posouvat, dát je i do třetí řady a nebo ve druhé řádě mít jenom dvě a dát je o 1/3 blíž k sobě a pro dva lidi tam mít více prostoru. Nebo nechat tři a prostřední sklopit na stolek nebo na dlouhé předměty. Mrzí mě, že nejde sedadlo spolujezdce dát do polohy stolku.

Koupě 308SW za 405k vůbec nelituju, i když se potom dala sehnat ještě o cca 50k levněji. Ani po 8 letech takhle velké auto v dieslu s duál klimou, panor.střechou, 16"alu, metla,... člověk nepořídí.
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 1. 2018 12:06

glider píše:Kamos ma 2.0HDI a ten chuj s tym jazdi za 4,3l/100km.

Okresky klobuk, v meste klobuk..pri 2000-2200rpm preraduje :D

A co jako?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 1. 2018 12:28

jamaco píše:Odhlučnění nevím to zrovna mě dost sere u mého kusu, takhle v zimě obzvlášť je motor dost slyšet.. ale nemám srovnání..

Ono je to nafta, obzvlášť při zrychlování to prostě musí jít slyšet. Možná kdyby jsi měl možnost jet v ostatních značkách v nižší střední a naftě byl by jsi spokojenější... :D

-- 9. 1. 2018 12:59 --

martinsip píše:Mám 66kW a slabší to je. Ale mockrát jsem zkoušel porovnat s tou silnější 1,6 a takový rozdíl to nebyl. Spíš mě mrzela ta 5 st. převodovka.

Já když se poprvé spíš náhodou dostal k předváděcí jízdě s 308SW HDI66 tak jsem dopředu trpěl despektem jak 66kw verze může v tak těžkém autě jet.A kupodivu to žádná tragédie nebyla. Jelikož výkonnější verze tehdy v celé ČR jako předváděčka nebyla, tak jsem několikrát jel ze slabší verzí. Až na EDP mě půjčili služební. Ono rozdíl mezi 5 a 6 stup.převodovkou je dost velký nejen v přesnosti, ale hlavně v odstupňování rychlostí. U 6 stup. se dá třeba jezdit bez problémů po městě na 4 což u 5 stup. je na 4 málo otáček a na 3 zase zbytečně moc.
A ono celkově pro naftu 1.6 je vhodnější 6 stup.I když hromada automobilek a konkrétně i škoda tam pořád cpe pětikvalt.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků