Arnie J píše:Nebuď tak krutý. Stačilo napsat, že je tam prostor pro zlepšení
btw. z obsahu nového čtyřválce (1330 ccm) by se dalo usuzovat, že se chystá litrový tříválec
Nas entuziasty mnohem vic zajima nova petivalcova sedmnactistovka.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:Nebuď tak krutý. Stačilo napsat, že je tam prostor pro zlepšení
btw. z obsahu nového čtyřválce (1330 ccm) by se dalo usuzovat, že se chystá litrový tříválec
Arnie J píše:Nebuď tak krutý. Stačilo napsat, že je tam prostor pro zlepšení
maXX_CZ píše:Arnie J píše:Nebuď tak krutý. Stačilo napsat, že je tam prostor pro zlepšení
btw. z obsahu nového čtyřválce (1330 ccm) by se dalo usuzovat, že se chystá litrový tříválec
Nas entuziasty mnohem vic zajima nova petivalcova sedmnactistovka.
Devil007cz píše:To je to co jsem na to narazel, ze VW group u nekterych motorizaci ma na papire ruzove hodnoty, ale skutecnost je jina. Plati to hlavne o te 1.0TSI.
D1.8T píše:Devil007cz píše:Jsi me pobavil. Jsi s tim vlastne poradne nejel, ale udelal si zaver jako by si tim najezdil tisice kilometru.
Poklona.
Pokud potřebuješ tisíce km, je to čistě tvůj problém, ale i tací jsou mezi námi.
Když vezmu přeplňovaný benzínový tříválce objemu 0,9-1l se kterýma jsem jel, tedy Opel, VW, Ford, Hyundai a Renault, je ten francouzkej nejhorší s obrovským odstupem na předposledního. Nepodarok, fraška, parodie motoru.
Pod kapotou tohto malého diabla sa ukrýva motor 1.6T a jeho technický sériový výkon je 200k (147kW) 260Nm. Reálne odmeraný sériový výkon bol 197k a 250Nm. Po dôkladnej softvérovej úprave sme výkon navýšili na 244k (180kW) 350Nm.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků