renault - novinky

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 12. 2017 09:18

mozno keby to zaslapli pri 1500 nabehlo by maximum skor
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod glider 9. 12. 2017 09:42

Arnie J píše:
glider píše:Cumim ako svina, to drzi krutak v serii az do limitera a vykon krasne linearne rastie.
Chlapci z Renoltu klobuk dole.

Ale maximum krouťáku až ve 2600, do té doby překotně roste

To vobec nevadi, pri aktivnej jazde sa pod 2600rpm hadam nepodivas.

-- 9. 12. 2017 09:43 --

MirecBA píše:mozno keby to zaslapli pri 1500 nabehlo by maximum skor

Jaj myslis ze to merali na pol plynu? :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 12. 2017 09:50

skusim inak, veris tomu, ze to ma v 2k len 170Nm ?
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 9. 12. 2017 10:07

maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 12. 2017 10:10

tak to je dobrej oldskool, ale proč ne... při prasení stejně člověk pod 3000 nejde
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 9. 12. 2017 10:14

Zas kdyz to das manzelce, tak nehrabe na kazdy krizovatce jak "mamlas". Do 2,5 rpm je to tak prijemne liny (aspon moje auto teda, ale to bude podobnej pribeh).
Ne ze bych to nejak obhajoval, chapu ze nekdo rad kdyz to tahne vocpodu. Ja ani ne :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 12. 2017 10:14

jo, v tom je dobrá i Alfa :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 9. 12. 2017 10:16

glider píše:Asi sa k tomu nedostanem tak lahko, takze jedine viera mi zostava.

Hned ze startu jsem si odšlapal všechno co jsem chtěl a potřeboval. I na brzdách.
Naposledy upravil D1.8T dne 9. 12. 2017 10:50, celkově upraveno 1
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 12. 2017 10:23




tak to by som necakal
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod D1.8T 9. 12. 2017 10:56

Koncern jede z volnoběhu, je to nudný, ale velmi účinný. Dokáže s tím být rychlej kde kdo.
Obě zmíněný 1.6 a zřejmě i ty dvoulitry jsou laděný "atmosférověji" a řidič si musí aspoň něco odpracovat. Dle potřeb každého soudruha.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 12. 2017 12:19

Moje řeč.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Dix_ 17. 12. 2017 17:30

Z FB RN:

Známe specifikaci produkční verze nové Alpine A110! RNews.cz opět jako první přináší exkluzivní informace, které opravdu jinde nenajdete.

Nová Alpine bude nabízená ve dvou verzích - Pure a Legende. Zatímco u verze Pure půjde o maximální sportovní zážitky, verze Legende nabídne luxusní provedení. Něco jako Alpine Authentique či Life chcete-li, (tedy základní provedení) existovat nebude. Alpine bude vždy drahá a luxusní a jen na Vás bude, zda-li si budete přát spíše sportovní provedení či spíše komfortní, luxusní verzi. Alpine tedy nikdy nebude levný vůz, ceny by se měly pohybovat u verze Pure okolo 55 0000€, verze Legende pak vyjde na 60 000€.
Na přiložených fotografiích si můžete prohlédnout unikátní uniknuvší screenshoty z brožury.

Verze Pure:
Standard
- volič tří jízdních režimů (normal/sport/race)
- skořepinové sedadla Sabelt
- provedení interiéru kůže/mikrovlánko černý titan
- centrální konzole, rámečky výdechů ventilace, kryt přístrojové desky v provedení matný karbon
- multimediální systém se 7" displejem
- karoserie s plochou podlahou a difuzerem
- LED světlomety s dynamickými blinkry
- Francouzská trikolora v exteriéru i interiéru
Příplatky
- pedály a podpěra nohou spolujezdce v hliníkovém provedení
- komfortní sedačky nastavitelné v šesti směrech
- audiosystém Focal
- audiosystém Focal Premium
- volant s modrým logem Alpine ve svém středu
- aktivní výfukový systém
- přední a zadní parkovací senzory s parkovací kamerou

Verze Legende
Standard
- volič tří jízdních režimů (normal/sport/race)
- komfortní sedadla nastavitelná v šesti směrech
- provedení interiéru kůže černá/hnědá
- centrální konzole, rámečky výdechů ventilace, kryt přístrojové desky v provedení lesklý karbon
- pedály v hliníkovém provedení
- multimediální systém se 7" displejem
- audiosystém Focal
- karoserie s plochou podlahou a difuzerem
- LED světlomety s dynamickými blinkry
- Francouzská trikolora v exteriéru i interiéru
- přední a zadní parkovací senzory s parkovací kamerou
Příplatky
- podpěra nohou spolujezdce v hliníkovém provedení
- vyhřívané sedačky
- audiosystém Focal Premium
- volant s modrým logem Alpine ve svém středu
- aktivní výfukový systém

Jak je vidět, Premiére Editon měla tedy blíže k verzi Pure a v podstatě jako jedinou unikátní vlastností u ni byly dvoubarevné disky Otto Fuchs s diamantovým efektem. Tyto disky budou k dispozici i u produkční verze, ovšem pouze v jednobarevném provedení. Do Premiére Edition pak nebylo možné objednat přední i parkovací senzory s kamerou - k dispozici byly pouze zadní senzory. Jsme rádi, že se na trhu objeví i luxusní verze, protože ne každý potřebuje čistokrevný puristický sporťák.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 17. 12. 2017 17:40

Jak si u takoveho auta mohl zapomenout na standard ve vybavě v podobě, el.ručni brzdy a automaticke převodovky :oboze :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 12. 2017 17:41

Máš starosti. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků