RENAULT versus ZÁKAZNÍK ..... k smíchu nebo spíše k pláči?

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 13:01

Tu naturu mam po dedovi. Byl to clovek ktery nenavidel "slendrian" delal instruktora strojvedoucich a pres techniku byl machr. poradek jaky mel v dilne jsem nevidel pomalu ani na operacnim sale. Neznal slovo nejde. Pro nej to znamenalo pouze bud chci a nebo nechci. Dokazu si predstavit jaky vitr by asi udelal v servisu kdyby tu jeste byl. Timto zdravim tam nahoru meho dedu kteremu vdecim za mnoho !!!
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 13:43

Tom69 píše: byl by si ochoten tolik problemu tolerovat napr. u mobilniho telefonu? .....

PS: ceho se boji Renault ze nechce priznat ze se v pripade tahnuti jednalo o vadnou soucastku, nemysllis ze kdyby to uznal a nabidl odpovidajici kompenzaci mohl byt uz davno klid

Ano pokud o to auto nebo telefon nebo počítač hodně stojím a mám to pro radost a né třeba podnikání, tak jsem ochotnej do jisté míry tolerovat nějaké nedostatky, které vím, že nejdou odstranit a u vyměněnýho by se objevily znova. Např. známý problém u Ericssonů T39, zasekávaly a restartovaly se náhodně při GPRS přes bluetooth. Nebo nyní níké otáčky při startu vlažnýho motoru u megana. Samozřejmě mě to štve, chci taky bezchybný výrobek, nebojím se ozvat, ale na druhou stranu mám rozum a neotravuju v servisu tak dlouho dokud nevymění půl auta, když to nemusí pomoct a spíš to celý rozvržou opakovaným rozebíráním a skládáním.
Pokud tvé jednání povede k tomu, že se např. importéři zamyslí, že něco dělají špatně a změní svůj přístup k zákazníkům, tak to schvaluji a podporuji a máš moje sympatie.
Nicméně v poslední době s tím jak zaplavuješ všechny diskuze, tak mám spíš pocit, že teď už ti jde více o to se jim pomstít za každou cenu.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 13:46

xmaster: Pro Renault by bylo nejjednodussi tyhle zmetky bez reci zakaznikum vymenit, muzou si je v nejakem testu poslat proti zdi, tohle jednani mi prijde na hlavu.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 13:55

HOOK píše:xmaster: Pro Renault by bylo nejjednodussi tyhle zmetky bez reci zakaznikum vymenit, muzou si je v nejakem testu poslat proti zdi, tohle jednani mi prijde na hlavu.

Souhlas, myslím, že tohle jim za to nestojí.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 2. 2006 14:24

hook: tak take vyuzitie nepodarenych aut ma nenapadlo :-)
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 14:26

xmaster píše:[Nicméně v poslední době s tím jak zaplavuješ všechny diskuze, tak mám spíš pocit, že teď už ti jde více o to se jim pomstít za každou cenu.z/quote]


To je prave mylne, nechci se nikomu mstit, jen chci odpoved na otazku a tu asi bez soustavneho tlaku ze vsech stran nedostanu a co jineho nez verejne mineni je dokaze prinutit jednat. Jak jsem psal nemam penize jako Renault na PR a reklamu tak to musim resit timto zpusobem, ktery se samozrejme nemusi kazdemu libit. To chapu, ale jak sam vidis i na tomto foru, je stale dost lidi kteri o mem pripadu nevedeli a ja jsem samozrejme jen spicka ledovce. pokud bych ti preposlal emaily ktere dostavam od jinych nespokojenych pochopil bys. Pokud mi jeden uzivatel povoli zverejnit svoji nahravku rozhovoru s reklamacnim oddelenim budes mit jasno proc to vsechno.
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 14:33

MirecBA: Jenom by museli nejak vyresit, aby se to auto do te prekazky trefilo, kdyz jim tahne do strany :)
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Jarda2 10. 2. 2006 14:34

O nevhodném, až ignorantském přístupu Renaultu jsem četl již loni, i nějaká protestní akce se v Praze organizovala (nevím, jak dopadla), i tady se postupně ozývají nespokojení zákazníci. Považuji tedy za správnou Tomovu snahu, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí. Že je Renault skvělé auto se v jedné reklamě dozví během 10 sec. milon lidí. Jak dlouho bude trvat, než se milion lidí dozví, že to s Renaultem není až tak růžové?
Chápu, že bezporuchový výrobek neexistuje, obzvláště u těch složitějších. Proto institut reklamy. Když prodejce oprávněné reklamy nevyřizuje ke spokojenosti zákazníka, je to špatné a veřejnost by na to měla být upozorněna.
Nicméně některé zde uvedené závady mě mírně řečeno překvapují. Aby nové auto táhlo do strany, blbě startovalo v zimě, studený motor netáhl a nešel do otáček, problémy z brzdama, chcípání po natankování to už opravdu není normální, jak můžou takováto auta opouštět fabriku? Navíc to začíná vypadat, že nejde o ojedinělé případy.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Haya1 10. 2. 2006 14:47

to TOM69: proboha proč už to neřešíš přímo ve Francii? :hm
Motorkář tělem i duší (první moto-Pionýr v 10, auto Škoda 1202 STW až v 16 letech...)
Haya1
Nováček

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 14:56

Tom69: určitě se ti ozvalo pár nespokojených zákazníků renaultu, ale taky zapomínáš na ty spokojené :) Ti nemají potřebu zaplavovat diskuze tím, že jsou spokojeni. A předpokládám, že jich bude většina. Jinak by asi něco bylo špatně :)
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 14:59

Haya1 píše:to TOM69: proboha proč už to neřešíš přímo ve Francii? :hms/quote]

že by třeba proto, že všechny prokazatelný závady už byly opravený?
teď nevím o ostatních, sledoval jsem především problém s táhnutím na stranu.
Ale pokud je více nespokojených zákazníků, tak by to mohl Tom zkusit něž přes právníky poslat do Francie výrobci ať si to urovná sám.
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 15:00

Haya1 píše:to TOM69: proboha proč už to neřešíš přímo ve Francii? :hms/quote]


do francie uz jsem taky psal , opakovane a v tom je myslim jadro pudla, francouzi prave nechavaji vse na lokalnim zastoupeni a nezajima je to. asi to bude z casti tim ze je to statni podnik :?

[size=7][size=9]pracoval jsem ve dvou firmach ktere vlastnili francouzi a tak trochu jejich naturu znam (AVENIR TELECOM a SAGEM) takze az tak zaskoceny nejsem[/size][/size]
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmaster 10. 2. 2006 15:01

Tom69 píše:
do francie uz jsem taky psal , opakovane a v tom je myslim jadro pudla, francouzi prave nechavaji vse na lokalnim zastoupeni a nezajima je to. asi to bude z casti tim ze je to statni podnik :?

Tak to tě pak chápu. :hm
xmaster
Nováček

Odeslat příspěvekod HOOK 10. 2. 2006 15:01

xmaster: Nikdo tu negeneralizuje, ze jsou vsechny Renaulty spatne, ale od toho je tu zaruka, aby se tech par pripadu jednoduse vyresilo, to si pak muzu jit koupit auto do Acek, kde taky nemam zadnou zaruku.
HOOK
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tom69 10. 2. 2006 15:11

HOOK píše:xmaster: Nikdo tu negeneralizuje, ze jsou vsechny Renaulty spatne, ale od toho je tu zaruka, aby se tech par pripadu jednoduse vyresilo, to si pak muzu jit koupit auto do Acek, kde taky nemam zadnou zaruku.


co je to zaruka a jak se da vykladat, nam ukazal zastupce peugeotu na prime

ano servis vetsinou po x-te navsteve neco vymeni a i kdyz to byl spatny dil jednalo se o preventivni vymenu, sveho casu takhle elegantne resil reklamace sony se svymi J6 a J5 telefony, provedena preventivni vymena pro uspokojeni zakaznika nad ramec zaruky, dle zakona na ne nikdo nemohl protoze to udelali sikovne. ac tam mel zakaznik zavadu nemel narok na odstoupeni od kupni smlouvy, nebyla tam oprava ale preventivni vymena a na to je zakon bohuzel kratky...... stejne tak to udelal renault a proto ja od nej chci aby napsal ze se jedalo o zavadu a ne preventivni vymenu pro moje modre oci :x
Reklamovali jste zakoupený vůz? Chcete uveřejnit své zkušenosti? Pište na: info.renault@email.cz nebo čtěte http://www.renault.nazory.cz
Tom69
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník