Stránka 1 z 5

Megane II,1,4,98K - problemy se startovanim

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2005 19:25
od ivulino
Můj Megan po nastartovaní někdy ihned chcípne. Stává se to nepravidelně ,a jen při startováním s "vlažným" motorem. V ser visu mi vyměnili snímač otáček ,ale závada se opakuje. Diagnostika ukazuje vše OK. Nemáte někdo s touto závadou zkušenost?

# změnen název diskuse Radek O.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2005 19:49
od germi123
Typoval bych to buď na špatný kontaktík na imobilizéru. Či chybku v řj motoru a nebo také na nějaké výpadky či selhání různých komponent .Rozepiš kdyžtak jestli to poté nastartuješ hned či kdy. Jestli necítíš nějaké změny na chodu motoru atd. Takhle to je hodně široká oblast příčin :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2005 19:57
od ivulino
Dělá to strašně nepravidelně a jen po nastartování vlažného motoru. Motor chytne ,ale neudrží volnoběh a chcípne. Proto nastartuji podruhé a plynem motor trochu roztočím a až potom se motor ustálí na volnoběhu. Potom již žádný problém, při jízdě je vše OK.V Renaultu si s tím neví rady.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 10. 2005 20:13
od germi123
Zajímavý průběh. Kdyby jsi měl diesela tak je mi to jasný. Ale takhle, tam to může vypadá na nějakou ztrátu tlaku paliva v závislosti nějakého špatného signálu a nebo ventil na volnoběžné otáčky či co. Řeknu Ti to takle chce to (jako všude u těchto závad) bez osciloskopu na změření všech signálů najednou (nelépe 8-12 kanálů) se asi neobejdeš. Tím zjistíš co kdy co ovlivní (v servisech na to nemají většinou čas a proto jen mění díly). Doporučuji se obrátit na pana Flai......(nebudu uvádět celé jméno )www.autodiagnostika.cz (špičkový odborník s vybavením) či neznačkové servisi typu Bosch atd.

Megan

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 10. 2005 19:28
od ivulino
Diky. Souvislost s kolísáním tlaku benzínu mne taky napadla, bohužel to bylo až po návštěvě servisu.

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 10. 2005 19:41
od germi123
Až by jsi to měl vyřešeno tak dej vědět.Taky mě to zajímá :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 10. 2005 17:25
od ivulino
Bude to na dlouho:-)

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 11. 2005 15:55
od xmaster
jo ták mám teď úplně stejnej problém. Úplně stejnej motor. Auto mám nový od března. Prostě zahřeju motor rychlou jízdou na dálnici, dojedu k obchoďáku, nakoupim, za hodinku se vrátim k autu, nastartuju, otáčky vylezou jen na 600 ot/min !! přitom běžně vyskočí na 1000 a hned spatnou na 800. V tomhle případě sotva vylezou na 600 a když sem včera rozsvítil světla, tak to chcíplo.
Pokud dojedu s teplým motorem, vypnu to a hned startuju, tak je vše v pořádku. Zrovna tak start se studeným motorem. Problém je jen trochu vychladlej motor, tak po hodince stání třeba. A navíc jen te´d v zimě asi, dřív se mi to nikdy nestalo nebo sem si nevšim.

reklamace nového auta

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2005 22:26
od Tom69
Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.cz

Re: reklamace nového auta

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 10:51
od xmaster
Tom69 píše:[b]Problémy s Renault Megane II http://renault.kvalitne.czz/b]

Co to tady s tím má co dělat??? :x Už to snad stačí, nemusíš to cpát 5x do každého threadu!

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 10:54
od Tom69
sorry to je mysleno pro nove prichozi, aby vedeli pripadne do ceho jdou pokud nastanou problemy. takze se timto omlouvam vsem nepotrefenym, snazim se upozornit lidi jak to jde nebot nemam takovy rozpocet na PR jako renault, takze se omlouvam tem co je to obtezuje ale snad tech co jim to pomuze bude vic ...

jeste jednou se omlouvam, bylo to pouze jednou, vicekrat se to nestane :)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 11:12
od Fojťan
krome pochybne kvality renaultu by to take mohlo byt zpusobeno imobilizerem, pokud ti tedy po zhasnuti svii jeho kontrolka... ve fabii se mi stavalo ze kdyz jsem mel uspineny klic, tak imobilizer ho proste nevzal, a po nastartovani to hned vypnul. malem jsem to musel resit servisem, az pak me napadlo ten klic vycistit a vse je ok :D

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 11:40
od Saman
Tom69 : Ty si fakt nemocnej co, nikoho nezajimaj tvoje uchylka a xenofobie k Renaultu, sir to prostimte jen mezi sve zname a uzivatele podobnych for nech prosim napokoji. V civilizovanem svete se tomu rika nevyzadany SPAM.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 15:45
od ivulino
Jsem rad ,ze jsme dva :D . Je to takovy problem -neproblem. Clovek ,ktery by s timto autem jezdi mene casto by jej mozna ani nezaregistroval. Pokud ,ale jezdis casto a startujes 10-15x denne ,zacne te to ****. Muj problem se startovanim nejak neresim, problem je porad stejny , nevyviji se ani k lepsimu ,ani k horsimu. V Renaultu nevi co s tim, protoze diagnotika jim ukazuje vse OK(byl jsem u toho). Vyresim to nasledovne: prodam Rencka a naberu tu novpou Hondu Civic 1,8 ta je super a Renault se s ni nemuze rovnat 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 12. 2005 16:28
od Saman
ivulino : S nejvetsi pravdepodobnosti to dela imobilizer, podobne veci mi delal dodatecne namontovany imobilizer s alarmem u predchoziho auta, jednoduse se ti vypne palivova pumpa, takze at se technici zameri jen na tuhle oblast a s diagnostikou se nezabejvaj, u me to vyresil technik asi za 10 minut, protoze us se s tim setkal v minulosti u jinych zakazniku (nebyl to servis Renault, ale normalni garaznik). U me stacilo preprogramovat r.j. alarmu.