Citroen C4

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod AutoRevue.cz 10. 4. 2005 20:26

Líbí se vám C4? Jste spokojeni s jízdními vlastnostmi, řízením, motry atd.? Díky za názory.
AutoRevue.cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr B. 11. 4. 2005 19:59

Všechno hezké jednou končí...
Petr B.
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xsarahdi 13. 4. 2005 09:09

je to krasne auto,ide to super(1,6 16V HDI),sedi to ako pribite (16"kolesa) vramci predvadzacky u znameho :tleskani nesedi mi ten display radia a ovladania+samostatny pre klimu (mohli to dat spolu na jeden a odlahcili by interier) pozor2 centralny nema chybu ci cez den alebo v noci(a predsa,podsvietenie by mohlo ostat aj v noci biele) inak :tleskani Mr. Green :tleskani
CITROEN XSARA 2.0 HDI Exclusive
xsarahdi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 18. 4. 2005 19:23

fasa to vyzera spredu vecer, tie parkovacky.

inak bohuzial citroeny podla mojich skusenosti pokracuju v trende - do 100.000km vydrzim a potom sa budem kazit kazdu chvilu.
:(
a to je na dnesnu dobu malo
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 4. 2005 19:38

je to asi jedine auto v cene +-500k ktere bych si koupil jako nove. Ta 5dv. verze je proste paradni, krasne, mnamky mnam..
anonymni

Odeslat příspěvekod Mirek-607 18. 4. 2005 19:45

goes: Ja si nemuzu pomoct, me se zas libi ta tridverova ;)
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lubos1 18. 4. 2005 20:12

Ja by som take 2 roky pockal, kym sa nevychytaju muchy (ako s P307), lebo sa to bude urcite zo zaciatku ****...
C3 tiez nie je vynimkou...
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod xsarahdi 18. 4. 2005 21:00

matuS-neviem odkial beries tie reci? pozor2 ja som mal pred touto xsarou SAXO 1.4 SX a predal som ho ked malo 193000km a nic okrem malickosti.motor si len tak priadol(stale plna sinta) teraz absolut no problem a to mam plnu vybavu aj s takymi vecami ako dazdovy senzor a pod. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
CITROEN XSARA 2.0 HDI Exclusive
xsarahdi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 18. 4. 2005 21:03

matuS: Vim, ze se podle jednoho kusu neda usuzovat, ale znameho Picasso nemelo za svuj zivot, tj. asi 125 tisic kilometru zadnou podstatnou zavadu, jen par prkotin. Bohuzel od letosniho brezna je po nem (mysleno aute)...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 18. 4. 2005 21:25

otec mal XM 3.0 v6, elektrika sa neuveritelne srala, auto vratil, potom mal dvojliter, v zime neustale problemy s pruzenim, auto zhorelo na dialnici po skrate alternatora.

ja som mal AXko, posledny modelovy rok vyroby, predane so cca 100kkm, predne poloosi obidve v pcku, zadna naprava - nutna generalka, predne kotuce v pcku - jazdil som s tym pritom vyslovene ekonomicky. to ze vnutri to drncali a troska sa rozpadavalo uz akosik k tomu autu patrilo

mame sluzobne picasso hdi - pri 60kkm sa zasekla spinacia skrinka, neslo vypnut motor ani vybrat kluce, oprava 20tisic sk, cakacia doba 2 tyzdne. pred 2 tyzdnami prdol klinovy remen, nieco sa tam pokakalo, oprava 10tisic. auto ma 93kkm.

ja mam teraz po otcovi C5 V6. o tomto aute idem napisat na autorevue clanok. auto ma 4 roky, 145.000km, jazda v nom je uzasna, ale spolahlivost maximalne zla - len v rychlosti: v zaruke asi 3x oprava zadnej napravy, vymena BSI, niekolkokrat vymena palivometra, vymena spinackej skrinky
po zaruke - oprava cievky, vymena hydraulickeho cerpadla pruzenia (40tisic sk), vymena stabilizatorov (to jedine beriem ako vec ktora sa pokazila prirodzenou prevadzkou) generalka zadnej napravy - krivo sa zjazdievali gumy, geometria sa neda nastavit, bolo tam treba vymenit asi polovicu veci - tusim 10tisic sk

na aute dalej nefunguje automaticky merac hladiny oleja, central lavych zadnych dveri, teraz dam spravit uvolnene riadenie (to tiez beriem ako vec ktora sa prirodzenou prevadzkou znicila), vyhrievanie sedadla - prepalil sa kablik, opravit to nevedia, vymena sedadla by stala 60tisic Sk

inac je to naozaj pohodlne auto a mne totalne vyhovuje, ma uzasny motor s velmi dobrou spotrebou, akurat ze kazdy den ked do neho sadam, tak cakam co sa zasa vyserie a bude to stat x tisic korun a cakanie v servise. V citroene sa k tomu stavaju stylom "je nam to luto" ale to je asi tak vsetko. ak aj dostanem nahradne auto (1x z 5 navstev servisu) tak je to saxo - proste presadam s nadupaneho auta do nebezpecnej rakvy.


este som skoro zabudol, vo firme sme mali aj berlingo, to malo iba 60kkm, takze okrem niecoho co buchalo pri otvoreni okna to nic nemalo (uz ho ale auto ukradli) ale to bol neuveritelny srot za tie peniaze. materialy, posed, radiaca paka - auto 70tych rokov.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 18. 4. 2005 21:32

matuS: Tak v takovem pripade Te chapu... nicmene porad to nic nerika o Citroenech jako takovych, muzes mit neuveritelnou smulu a nebo taky nemusis... kazdopadne chapu Tve rozcileni.

PS 3.0V6 mas v manualu nebo v automatu?
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 18. 4. 2005 21:39

este som zabudol povedat, ze na C5 uz po druhej zime totalne skorodoval tlmic vyfuku


no a potom staci sa pozriet co prezivaju viaceri majitelia C3, na vlastne oci ked som bol naposledy v citroene tak tam babenka stala, ze jej neslo nastartovat, proste nejaky ten dobijaci problem s ktorym trpia asi vsetky C3.

takze to nieje zalezitost jedneho kusu, alebo jedneho modeloveho radu auta

mne tiez v servise hovorili "no to je otazka jedneho kusu, my tu mame berlingo, alebo aj jumper s 300kkm"
ale ja sa nehadam. mechanicke problemy uz dnes zvladli takmer vsetci vyrobcovia. teraz sa jedna o elektroniku. francuzi to prepchali elektronikou, chcu byt moderni, to je fasa, ale evidetne to nezvladaju aby to bolo bezporuchove. a to uz je ich chyba.

proste u mna uz citroen skoncil. tu C5 si musim este 2 roky nechat a potom au revoir citroen.

a samozrejme ze kazdeho od citroenu odhovaram
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 18. 4. 2005 21:40

v automate.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 18. 4. 2005 21:50

matuS: Tak my znami maji zatim stesti a to celkem vsichni (Picasso, C5, Saxo)... uvidime casem, teda u toho Picassa uz neuvidime.

Ptam se jen proto, ze mame tenhle motor v manualu doma.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 18. 4. 2005 21:53

to musi ist velmi slusne. uz v automate to ide pekne.

ja by som tam manual nechcel. proste som lenivy, to auto ajtak na sportovu jazdu nieje, takze len sedim v kresle a mackam plyn :)
spojka mi vobec nechyba.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků