goes píše:Jenze servis nemusi zjistit co s tim je a tak meni
No já nevím, ale pokud mám na faktuře položku typu "vyhledání závady", čekal bych, že zjistí, co s tím je.
Opravdu vtipné bylo, když mi auto cukalo, píchnul jsem do na diagnostiku a hodilo to kód chyby, která značila missfire v jednom z válců. Dám to do autorizáku, rovnou jim řeknu, jakou chybu to hodilo a ať najdou příčinu a spraví to. Druhý den se mi ozvou, že to dali na diagnostiku, že jim to háže chybu missfire v jednom z válců (jako bych to už předtím neřekl) a hned co by chtěli začít měnit. Tak se ptám, jestli to tu závadu vyřeší. Prý že se uvidí po výměně. Jojo
-- 28. 8. 2017 19:29 --tombas píše:Měnit může, dokud závadu neodstraní, ale ne za peníze zákazníka, tomu může naúčtovat pouze díl, který odstraní závadu.
To si jinak můžu měnit postupně doma, objednávat díly z ebay a vyjde mě to ještě levněji.
Přesně tak, pokud jim přijde z nějakého důvodu lepší, řešit závady víceméně náhodnou výměnou různých dílů, tak prosím. Ale za jejich prachy.
Osobně například nechápu, proč nemají pro každý model zásobu "erárních" dílů, které se nejčastěji kazí, tyto by zákazníkovi při výskytu typické závady namontovali a vyzkoušeli, zda je příčina v tom.
-- 28. 8. 2017 19:32 --JardaB píše:On by v tom servisu musel byt někdo, kdo tomu rozumi a třeba merenim ruznych velicin přes diagnostiku nebo i primo pricinu zavady najde. To bych ale spis hledal u garazniku nez u autorizaku.
Problém bude asi v tom, že takový člověk jim tam nebude makat za 100 na hodinu, jako mladý cápek čerstvě po učňáku, co neumí ani vyměnit kolo, aniž by zkurvil závit na šroubech.