Citroën C5 Aircross

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 4. 2017 06:58

Iba par zaujimavosti:

1. hybridn čtyřkolka Plug-In Hybrid PHEV e-AWD, která kombinuje přeplňovaný benzinový motor o výkonu 200 koní a dva elektromotory. Systémový výkon činí 300 koní (221 kW), což z C5 Aircross dělá nejvýkonnější produkční citroën všech dob. Vůz může samozřejmě fungovat i v plně elektrickém režimu, ve kterém je schopen ujet až 60 kilometrů čistě bez emisí. ´

2. nový systém odpružení Progressive Hydraulic Cushions z programu Advanced Comfort. Nahrazuje právem opěvovaný hydropneumatický systém Hydractive používaný ještě u modelu C5.

tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 4. 2017 07:04

ta 4 kolka bude asi elektricka co? tudiz k ultra hovnu... no proc ne. Navic pocitam, ze 300 koni a Citroen, to bude stovka tak za 8
anonymni

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 4. 2017 07:52

Hej, je to PSA takze iba Grip control.
Zrychlenie sa mi nepodarilo vygooglit ale pod 8 by to malo snad byt.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 19. 4. 2017 08:35

Myslím, že většině lidí ta čtyřkolka stejně slouží jenom na to, aby dojeli v zimě k chalupě a zbytek jezdí po normálních cestách. A na to ten elektrický tentononc stačit bude. Ale taky proti takovému řešení mám psychický blok.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 19. 4. 2017 08:41

Většině lidí slouží čtyřkolka k "pyčo to neutrhneš" frajeřině
anonym

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 4. 2017 08:53

z jakeho pruzkumu vychazis?
anonymni

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 4. 2017 08:55

aikoN píše:Myslím, že většině lidí ta čtyřkolka stejně slouží jenom na to, aby dojeli v zimě k chalupě a zbytek jezdí po normálních cestách. A na to ten elektrický tentononc stačit bude. Ale taky proti takovému řešení mám psychický blok.


Pozeral som test Rasta Chvaly ked porovnaval auto s/bez grip control a bol tam v podstate nulovy rozdiel. Trocha lepsie to zaberalo ale nic zaco by som si priplatil.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 4. 2017 09:00

tak grip control je jinak nazvany protikluz s elektronickou uzaverou, nic vice to nedela, takze neco, co maji dnes auta naprosto bezne, jenom to nemaji tak nazvane.

uz blba mechanicka zaverka predniho diferaku by posunula moznosti dal.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 19. 4. 2017 09:07

goes píše:z jakeho pruzkumu vychazis?

Z mého :-)
anonym

Odeslat příspěvekod gewehr 19. 4. 2017 09:12

to je zrecyklovana 3008 alebo je to o triedu vyssie?
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 4. 2017 09:27

Podla mna vyssie. 3008 je na urovni C4, ci?
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 19. 4. 2017 09:38

Stryc vymenil 3008 I. generace za tu II. generace, o vikendu jsem v tom sedel.
Auto pekne, ale ten volant je vylozene komicky.

Jinak grip control je jak pise koza
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 17. 12. 2018 16:00

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 2. 2020 14:14

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků