Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Isuzu 3.0 V6 D-MAX
Kódy: 6DE1, Y60DT, P9X
Výroba: 2001 až 2008
Nasazení: Opel Vectra C 3.0 DTI, Opel Signum 3.0 DTI, Saab 9-5 3.0 TiD, Renault Vel Satis 3.0 dCi, Renault Espace 3.0 dCi
V Opelech nezlobil diesel Isuzu tolik jako v Saabech a Renaultech
Důvod: Motor známý častými problémy se vstřikovači (Denso), nekvalitně provedenou kabeláží, křehkou tepelnou rovnováhou (zejména v Renaultech, u nichž se chladič často zanášel nečistotami) a hlavně fatální závadou v podobě uvolněných mokrých vložek válců.
To se projevuje tlakováním do vody a je zde prakticky nezaplatitelnou závadou – cena nového polomotoru dosahuje násobků zbytkové ceny auta. I běžná udržba je velmi drahá, například výměna rozvodů stojí ve značkovém servisu až třicet tisíc korun. Zdaleka nejproblémovější verze se vyráběly do roku 2005 a nejvíce potíží s nimi měly saaby a renaulty, v opelech (i díky lepšímu vnějšímu chlazení) funguje tento motor o něco déle.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků