Renault espace - auto s pycou co neni napycu

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 13:52

Ja jsem prave vygooglil nejake SU1007, Aisin by byl super. Docela se ale obavam, ze bude jen v te lagune, protoze 450Nm chce trochu neco funkcniho a ne sroty od ZF apod.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 10. 2016 13:53

Ja ted googlig automat pro Espace a vyplivlo to ten Aisin...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 13:54

To bude podle me pro gen3.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 21. 10. 2016 13:55

anonym

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 10. 2016 14:04

Hm asi j, davala se i do Vel Satisu a ten se zacal vyrabet v roce jako Espace III...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 14:07

Kdyz jsme uz u tech autobusu - jak zmenim jazyk kterym to pise chyby? :D
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 10. 2016 14:09

Noo, na to jsem nikdy neprisel, teda mel jsem chvili kdysi v praci Moduse a byla tam nemcina...Laguna uz ma v palubaku nabidku jazyku, ale Espace to asi jeste nema, Megan tu polozku taky nemel...

-- 21. 10. 2016 15:10 --

Tady je seznam chybovych hlaseni pro Megana, myslim, ze se to nebude moc lisit...teda predpokladam, ze tam mas nemcinu a obcas tam nekdo nejakou nemeckou hlasku daval.

http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=12334
Naposledy upravil Slawall dne 21. 10. 2016 14:10, celkově upraveno 1
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 21. 10. 2016 14:10

Co si pamatuju, tak tenhle motor je pěkná past, měl na válcích nikasilový povrch a ten po určitém nájezdu šel do kytek. Ověřil bych si to...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 14:12

Aha a bude teda tohle fungovat https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5271833 s elm327 nebo alespon standardnim kkl?

Tenhle je teda asi v klingonstine, to pise necko Workhjasdf du mkhjkhj all your bla bla you will be assimilated (+- tak nejak, no) a pak velkym OK a neni zadna moznost CANCEL, ze nechci ASImilovat.
Naposledy upravil evlo dne 21. 10. 2016 14:18, celkově upraveno 2
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 21. 10. 2016 14:16

aha, už tomu rozumím... tenhle thread budu sledovat :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 10. 2016 14:17

To bude nemecky. :D
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 14:18

:D
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 10. 2016 14:19

Isu­zu 3.0 V6 D-MAX
Kódy: 6DE1, Y60DT, P9X
Vý­ro­ba: 2001 až 2008
Na­sa­ze­ní: Opel Vect­ra C 3.0 DTI, Opel Sig­num 3.0 DTI, Sa­ab 9-5 3.0 TiD, Re­nault Vel Sa­tis 3.0 dCi, Re­nault Espa­ce 3.0 dCi

V Ope­lech ne­zlo­bil die­sel Isu­zu to­lik ja­ko v Sa­a­bech a Re­naul­tech
Dů­vod: Mo­tor zná­mý čas­tý­mi pro­blémy se vstři­ko­va­či (Den­so), ne­kva­lit­ně pro­ve­de­nou ka­be­lá­ží, křeh­kou te­pel­nou rov­no­vá­hou (zejmé­na v Re­naul­tech, u nichž se chla­dič čas­to za­ná­šel ne­čis­to­ta­mi) a hlav­ně fa­tál­ní zá­va­dou v po­do­bě uvol­ně­ných mokrých vlo­žek vál­ců.
To se pro­je­vu­je tla­ko­vá­ním do vo­dy a je zde prak­tic­ky ne­za­pla­ti­tel­nou zá­va­dou – ce­na no­vé­ho po­lo­mo­to­ru do­sa­hu­je ná­sob­ků zbyt­ko­vé ce­ny au­ta. I běž­ná udrž­ba je vel­mi dra­há, na­pří­klad vý­mě­na roz­vo­dů sto­jí ve znač­ko­vém ser­vi­su až tři­cet ti­síc ko­run. Zda­le­ka nej­pro­blé­mo­věj­ší ver­ze se vy­rá­bě­ly do roku 2005 a nej­ví­ce po­tí­ží s ni­mi mě­ly sa­a­by a re­naul­ty, v ope­lech (i dí­ky lep­ší­mu vněj­ší­mu chla­ze­ní) fun­gu­je ten­to mo­tor o ně­co déle.


Takže něco přesně pro evlo.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2016 14:20

Jasny, dekuji, to je vlastne optimisticke, velmi podobne tomu co se rika o 2.5l dyzlech v XM, ktere jsou uplne vpohode, kdyz nevybuchnou, jinak staci zakladni udrzba a cajk.

Jeste neco takovyho k tomu automatu.
Naposledy upravil evlo dne 21. 10. 2016 14:22, celkově upraveno 1
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 10. 2016 14:21

Hm, takze na *****...to by byl lepsi dvoulitr s automatem, vykon 127kW 350Nm, takze vykonove stejne, ale motoricky nebe a dudy.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků