Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Pajjoun píše: Kdyby to šlo nastavit, bylo by to dost cajk.
Pajjoun píše:iv00vi píše: Hodně lidí to kritizuje, protože natočení je závislé od rychlosti, ale je to jenom nezvyk, asi stejný, jako variabilní řízení. Zvyknete si rád, je to super. Navíc to je i hodně praktické, třeba kolmé parkování mezi dvě auta je až skoro zábava (hlavně v porovnání s autem, které má trochu větší rejd a člověk musí 2x dopředu a dozadu).
Lžeš.
iv00vi píše: Je to trochu nezvyk, ale zvykl jsem si rychle, prostě jedu v zatáčce 70 km/h, trochu přidám a jede to malinko víc rovně, trochu uberu a začne se to točit víc.
iv00vi píše:Než se člověk naučí, co je "řízení plynem" a co dělají zadní kola, tak to pár zatáček trvá, ale já běžně po veřejných silnicích nejezdím na hranici smyku, takže jsem se to naučil rychle (prvních pár zatáček jsem si myslel, že se auto začíná přetáčet).
garážmistr píše:Bawa umí měnit celkový převod řízení, mění ho elektronika v závislosti na x veličinách, nevim proč dodnes nemají v menu výběr z pár variant a možnost některou fixnout.
garážmistr píše:iv00vi píše: Je to trochu nezvyk, ale zvykl jsem si rychle, prostě jedu v zatáčce 70 km/h, trochu přidám a jede to malinko víc rovně, trochu uberu a začne se to točit víc.
A to je přesně to co nechceš.iv00vi píše:Než se člověk naučí, co je "řízení plynem" a co dělají zadní kola, tak to pár zatáček trvá, ale já běžně po veřejných silnicích nejezdím na hranici smyku, takže jsem se to naučil rychle (prvních pár zatáček jsem si myslel, že se auto začíná přetáčet).
A co když se to opravdu začne přetáčet a řidič prováhá prvních pár desetin sekundy, protože si myslí, že si jen zadní náprava začala přitáčet.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků