Megane III 1.6 81KW - chip motoru

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod puk123 26. 1. 2015 15:28

MELLO píše:Ja bych chtěl načipovat Megan Fox :love:

Nestačil by načipovaný foxteriér?
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2015 15:28

Ty se mi nelibi, moc štěkaj
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 26. 1. 2015 16:09

FlanK3r píše:Takže reálnej přínos asi jako když tam dám 98 oktan benzín?:D Znát to je, ale jen trošku vůči 95tce...


v mmraging 1.6 tunili, nieco z toho aj dostali, ale ako moc to pomohlo tazko povedat.
http://www.mmracing.sk/images/content/meg2_16.pdf

tu ptidali v 2000rpm 20% vykonu. Ak by to bola pravda, bolo by to rozhodne citit., ale ci by to stacilo, tazko povedat. Mozno par rozbehov a potom by to bolo zase slabe.
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod miromen4 26. 1. 2015 16:44

FlanK3r píše:Ahoj, jsem sice jakž takž s autem spokojen, ale láká mě přečipování motoru s garancí nižší spotřeby. Tzn například http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 16v-110hp/

Pomohl bych si o pár Nm a výkonově cca 10 koní navíc. Máte s tím ěnkdo zkušenosti? Stojí to za to? Nebo si mám nechat udělat individuální tuning za vyšším výkonem? Díky.


Ó sam mistr taktovač a milovnik Asus produktu. Tak tebe bych tu opravdu nečekal.
No z dotazu je znat že auta nejsou pro tebe to co kompjutry. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FlanK3r 26. 1. 2015 17:00

to máš pravdu :D, rád jezdím, baví mě to, nicméně jsem v tomto odvětví novic :)
sestavy:
1)Ryzen 7 5700X, Asus C7H, TUF RX6800, 2x 16GB 3600 GSKill TridentZ RGB
2)Core i9-13900KF, Maximus Z790 Apex, R5-240x, 2x16GB TridentZ5 7200M DDR5
FlanK3r
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rousini 26. 1. 2015 17:03

Tak si z něj nedělejte *****. Atmosféra se tůní, leštěním kanálů, snižováním hlavy, dáváním ostřejší vačky. Píčtinink v tomto případě přináší rozdíl asi ajko když si venku utřeš komín listím z vrby nebo kopřivou...
rousini
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2015 17:57

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 26. 1. 2015 22:46

rousini píše:Tak si z něj nedělejte *****. Atmosféra se tůní, leštěním kanálů, snižováním hlavy, dáváním ostřejší vačky. Píčtinink v tomto případě přináší rozdíl asi ajko když si venku utřeš komín listím z vrby nebo kopřivou...

Asi radsi tu vrbu
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 1. 2015 16:01

Musite mu to vysvetlit "po jeho":
Nechal jsi si nainstalovat do auta "zamcenej" motor.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 29. 1. 2015 17:21

FlanK3r píše:Ahoj, jsem sice jakž takž s autem spokojen, ale láká mě přečipování motoru s garancí nižší spotřeby. Tzn například http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 16v-110hp/

Pomohl bych si o pár Nm a výkonově cca 10 koní navíc. Máte s tím ěnkdo zkušenosti? Stojí to za to? Nebo si mám nechat udělat individuální tuning za vyšším výkonem? Díky.


Když jsem svoje auto koupil (1.6 80kw), byl na něm chip (údajně na 88 kw) od původního majitele. Dle mého to za to nestojí - když jsem tam dal vrátit původní soft, žádného rozdílu jsem si nevšiml. Teda jednoho jo - přestalo to chcípat na volnoběh.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 29. 1. 2015 17:30

FlanK3r píše:to máš pravdu :D, rád jezdím, baví mě to


Pak je ovšem Megane zvláštní nářadí. Ja bych chipoval, ale jako u všeho platí, že se to dá udělat dobře nebo blbě. S renckem vůbec netušim, kam bych se obrátil, ale snad poradí značkový forum.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 1. 2015 18:01

aikoN píše:
FlanK3r píše:Ahoj, jsem sice jakž takž s autem spokojen, ale láká mě přečipování motoru s garancí nižší spotřeby. Tzn například http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 16v-110hp/

Pomohl bych si o pár Nm a výkonově cca 10 koní navíc. Máte s tím ěnkdo zkušenosti? Stojí to za to? Nebo si mám nechat udělat individuální tuning za vyšším výkonem? Díky.


Když jsem svoje auto koupil (1.6 80kw), byl na něm chip (údajně na 88 kw) od původního majitele. Dle mého to za to nestojí - když jsem tam dal vrátit původní soft, žádného rozdílu jsem si nevšiml. Teda jednoho jo - přestalo to chcípat na volnoběh.

Já jsem si teda všimnul, že po odčipování mi auto jezdí lépe:-)
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 29. 1. 2015 18:52

U Rencka doporučím pičtuning
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FlanK3r 1. 2. 2015 09:33

ale no tak, chlapi...půlka rozumných lidí a půlka lidí setu chová jak idioti (jako by jim bylo 14 let).
Díky za rady, asi na to zatím kašlu a časem to vidím na úpravu dílů. Zatím jsem porovnával 95 vs 98 Natural a tam to poznám a možná to je jednodušší cesta pro dosavadní ježdění.
sestavy:
1)Ryzen 7 5700X, Asus C7H, TUF RX6800, 2x 16GB 3600 GSKill TridentZ RGB
2)Core i9-13900KF, Maximus Z790 Apex, R5-240x, 2x16GB TridentZ5 7200M DDR5
FlanK3r
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 1. 2. 2015 09:39

Jako ze Ti to vic jede na 98?

Jestli to myslis takhle, tak mas opravdu vytribene smysly. Zrovna v tomhle pripade je rozdil v podstate nemeritelnej.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků