Megane III - benzinove motory 74kw/81kw

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 9. 2017 12:30

o tej 5 stupnovej som to tiez neraz cital na renaultackom fore a ako pisal Astar, nebrat zaklad a za mna min predposledny vybavu a ideal poslednu. Ono to uz potom vypada ako auto. Prislo mi to tak u MII aj u MIII .
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Slawall 10. 9. 2017 15:09

arielman: Generation fakt ne, poznas ho jednoduse, ma analogovy tachometr...

Vzdal bych sestikvalit..po koupi bych vymenil olej i v prevodovce. Renault to sam doporucuje, jen nevim, v kolika km. Ja ve svem dvojkovem meganu vymenil olej v prevodovce a bylo to znat, chod byl hned jemnejsi a urcite to prevodovce svedci.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 9. 2017 15:14

Tvl, taková zhovadilost...analogovej tachometr....to je jak pro úchyly... :mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 10. 9. 2017 15:20

Mello :D
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod palmexman 13. 9. 2017 22:11

Pro sebe to nechci. Ja mam Skodovku.
Cetl jsem prave reakce na presnost kulisy...a neco malo o spolehlivosti....? Nevi nekdo?
palmexman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 13. 9. 2017 22:18

Obecně 1,6 má slabé místo přesuvník na časování ventilů, mění se i s rozvody kolem desítky, jinak celkem ok.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 14. 9. 2017 07:23

Ano presuvnik obcas rachta. Problem to dela jen pri startu,kdy to zarachta a chcipne. Kdyz to clovek ceka a trochu prida plyn tak jen zarachta a jede se dal. Me takhle obcas rachtal asi 50 tis km. Nebylo to vzdy a na foru psali,ze jen rachta a nicemu jinemu nevadi. Tak sem na to kaslal a nic se nestalo. Rachtal treba tyden v mesici pak zas klid...
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod palmexman 14. 9. 2017 21:04

No takze megane 74kW urcite ne, dneska jsem v tom jel ta radicka je opravdu gumova, coz by mi nevadilo ale i silene mlati kdyz clovek radi, treba petku tak to cvaka jak divy.
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
_________________
mám: auto
jezdil jsem: s autem
palmexman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 9. 2017 21:26

Hlavně ne analogový tachometr. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Devil007cz 30. 10. 2017 20:18

Megane s 1.6 a 5 kvaltem je dost hlučný při dálničních rychlostech, tam se rozhodně vyplatí. Jinak pokud člověk jezdí v městě nebo okreskach tak úplně ok. 81kw verze tahne na atmosféru dobře od spodu.
Devil007cz
Nováček

Odeslat příspěvekod Jean ViC 1. 11. 2017 10:54

jen bych rad poznamenal ze dnesni 1.6 atmo v renaultech uz nejsou ty co byli predtim od renaultu, ale nejaky motor od Nissanu...
a pry lepe tahne z nizsich otacek... nove EU normy uz byli asi smrtelne pro ten renaulti motor...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Devil007cz 1. 11. 2017 11:35

Ta 1.6 tahne dobre z nizkych otacek na atmosferu, ale mas pravdu, ze uz je tam Nissan motor ted a je o neco lepsi snad. Zkusenost s nim nemam. Nicmene ten je a v Megane 4.
Devil007cz
Nováček

Odeslat příspěvekod Jean ViC 1. 11. 2017 11:57

nj vlastne mas pravdu EU6 a az v megane IV
v megane III ji vyskrtli
http://www.auto.cz/renault-megane-zbavu ... ovky-88343
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Devil007cz 1. 11. 2017 13:16

V dvojkovem to byla jeste celkem "raketa". Skoda, blbe emise, ale ze by resili lodni emise, ktere jsou mnohem horsi ne.
Devil007cz
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 1. 11. 2017 13:25

Tak hlavne emisie riesit len u vyvolenych je nlbost. Aby to malo zmysel muselo by sa to riesit plosne
MirecBA
Guru

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků