Nový Citroen Berlingo - prosím o radu!

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod puk123 26. 10. 2018 09:32

Některé Oply je prý mají furt.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod yndezit 26. 10. 2018 09:46

No to taky :-)
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 10. 2018 10:09

garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.

já zatím v žádném modelu s tím i-cockpitem ani neseděl, tak se zeptám, co konkrétně je tam tak špatně a týká se to všech stejně nebo jsou mezi nima rozdíly?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 26. 10. 2018 10:27

Hledej jeden rozdíl:
Obrázek
Obrázek
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 10. 2018 10:32

piči, menší obrázky jsi tam neměl? to je rifter a combo? na to jsem se neptal, jaký je rozdíl proti normálnímu autu, to vím, že i-cockpit má volant v klíně :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 26. 10. 2018 10:37

Mi to pak došlo, ale už jsem to nechal být. Taky jsem v tom neseděl. Ten záměr má něco do sebe, ale jdou na to moc zhurta. Pokud by jenom přidali něco navíc a nechali ty základní budíky, kde je člověk hledá, asi by udělali líp.
Jo Rifter a Combo. Větší si najdi.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod metyn 26. 10. 2018 10:48

u riftra nemáš volant v klíně, prostě je to vysoké auto a palubofka je přizvedlá takže vrch věnce nedosahuje ani po spodní okraj vrchu palubofky, při pohledu na budíky přes volant, :hm kua jak to líp vystihnout? kapíš to? :D , jinak berlingo má budíky víc naležato a vrch palubovky je snížený , má odkládací schránku shora, čumíš na budíky skrz volant, P má odkládací plochu před budíky, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 10. 2018 11:21

PaulZ píše:Což je samozřejmě Tvůj názor. Který ovšem nechtějí akceptovat kupci Peugeotů, což Tě štve... :D
A je to zajímavý úkaz páč Peugeoty Tě jinak vůbec nezajímají... :D


To je můj názor a taky názor spousty jiných lidí. Jak už z debat víme. Neštve mě to ani trochu, pokud to někomu vyhovuje, dobře pro něj. Ergonomický to není, dobře se to neřídí. Pokud jde někomu o přesun z A do B, proč ne.
Peugeoty mě velmi zajímají, jsem fascinován, jak jsou to špatný a nedotažený auta a přesto se prodávají.

-- 26. 10. 2018 12:24 --

metyn píše:
garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.

jj, názor ti neberu , to ne, ale doporučuji, až pojedeš kolem Pežó, zkus se na 10 min zastavit a sednout si do riftru, uvidíš že je to v poho, mě třeba osobně vadí ty monitor-lepačky v renó, anebo palubka v mazdě 3 , to taky nedám, ale je dobřě, že jsou takové rozdíly u výrobců, Meta

V Rifteru jsem neseděl, můžu zkusit. Ale už z fotek vidím, že jednu ***** se pokusili eliminovat jinou a volant je placatej i zhora. Děs, běs, hrůza, utrpení.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 26. 10. 2018 12:08

dneska jsem poslal kámoše v boleslavi otestovat berlingo s tou 1,2 81 kw 6ti kvalt, sem zvědav, co mi napíše, já se objednal do ovy páč na u nás na jihu nemožu tu 1,2 předváděčku sehnat, pokud by ten motor byl ok, tak bych už měl i konkrétní tip na berlingo, pokud bych musel objednávat tak půjdu asi cestou riftera, ještě jedna verze by byla počkat a objednat po novém roce a jít rovnou do 96 kw nafty, ta se mi zdá jako nejrozumější volba, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Kirschino 16. 11. 2018 17:52

Zdravím, tak asi tři tejdny jsem majitelem nového Berlinga. Je ve výbavě Feel s XTR packem 1,5 Blue Hdi, 130 koní. Jelikož mám možnost srovnání ( jezdil jsem v jedničkovém Berlingu, dále v tom po fejsu a nakonec také v sesterském dvojkovém Partneru ) mohu zhodnotit. Je to zase o kus dál, hlavně co se přední části auta týče a také komplet nová palubka. To proč se auta tohoto segmentu kupují ( možnost odvézt paletu nákladu) se ovšem zachovalo. Akorát ta spousta asistentů je občas na palici :mrgreen:
Kirschino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2018 19:17

Tak toto by mrtvého nenapadlo....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod istarix 16. 11. 2018 23:50

Arnie J píše:
garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.

já zatím v žádném modelu s tím i-cockpitem ani neseděl, tak se zeptám, co konkrétně je tam tak špatně a týká se to všech stejně nebo jsou mezi nima rozdíly?

Mám zkušenost jen s pár jízdami v Peugeotu 308 a taky nevím, co je tak špatně. Budíky jsou nad volantem a malinko dál - nemusíš tolik přeostřovat. Volant je menší a drží se níž - je to pohodlnější, protože ruce jsou díky tomu o něco níž než u normálního volantu.
istarix
Nováček

Odeslat příspěvekod metyn 17. 11. 2018 07:16

Kirschino píše:Zdravím, tak asi tři tejdny jsem majitelem nového Berlinga. Je ve výbavě Feel s XTR packem 1,5 Blue Hdi, 130 koní. Jelikož mám možnost srovnání ( jezdil jsem v jedničkovém Berlingu, dále v tom po fejsu a nakonec také v sesterském dvojkovém Partneru ) mohu zhodnotit. Je to zase o kus dál, hlavně co se přední části auta týče a také komplet nová palubka. To proč se auta tohoto segmentu kupují ( možnost odvézt paletu nákladu) se ovšem zachovalo. Akorát ta spousta asistentů je občas na palici :mrgreen:

tak gratulace, ať slouží k plné spokojenosti, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Kirschino 17. 11. 2018 08:14

Díky, doufám že bude ;-]
Kirschino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Moucha 17. 11. 2018 09:04

puk123 píše:Hledej jeden rozdíl:
Obrázek
Obrázek

kua ta i30 určuje směr
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků