Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.
PaulZ píše:Což je samozřejmě Tvůj názor. Který ovšem nechtějí akceptovat kupci Peugeotů, což Tě štve...
A je to zajímavý úkaz páč Peugeoty Tě jinak vůbec nezajímají...
metyn píše:garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.
jj, názor ti neberu , to ne, ale doporučuji, až pojedeš kolem Pežó, zkus se na 10 min zastavit a sednout si do riftru, uvidíš že je to v poho, mě třeba osobně vadí ty monitor-lepačky v renó, anebo palubka v mazdě 3 , to taky nedám, ale je dobřě, že jsou takové rozdíly u výrobců, Meta
Arnie J píše:garážmistr píše:Kostruktivní opozice je fajn. To ovšem není případ Peugeotu. Tam je to jen změna z špatný ergonomie na hrozně špatnou ergonomii.
já zatím v žádném modelu s tím i-cockpitem ani neseděl, tak se zeptám, co konkrétně je tam tak špatně a týká se to všech stejně nebo jsou mezi nima rozdíly?
Kirschino píše:Zdravím, tak asi tři tejdny jsem majitelem nového Berlinga. Je ve výbavě Feel s XTR packem 1,5 Blue Hdi, 130 koní. Jelikož mám možnost srovnání ( jezdil jsem v jedničkovém Berlingu, dále v tom po fejsu a nakonec také v sesterském dvojkovém Partneru ) mohu zhodnotit. Je to zase o kus dál, hlavně co se přední části auta týče a také komplet nová palubka. To proč se auta tohoto segmentu kupují ( možnost odvézt paletu nákladu) se ovšem zachovalo. Akorát ta spousta asistentů je občas na palici
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků