m.kv píše:Sorry to jsem fakt nepřeložil
Tak nový. Třeba to je téma z dob, kdy starý byl nový.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
m.kv píše:Sorry to jsem fakt nepřeložil
PaulZ píše:Já byl dnes na jízdách Road show v Hodoníně. Jezdil jsem s Berlingem 1,5HDI 130 manuál 6 i s variantou 1,5 HDI 8 stup. automatem. Ten 8 automat k motoru 1,5 130 seděl mnohem líp. Navíc u manuálu je řadící páka hodně vpředu vlastně na spodku palubky a i když na poměry PSA velmi přesná, přece jen řazení tak hodně vpředu bylo nějak divné. Jinak subjektivně připadalo že s 8 automatem jelo Berlingo líp.
Co se týče celkového ovládání a podvozku je to neporovnatelné oproti starému Berlingu. Staré Berlingo se chovalo podobně jak dodávka. Tohle se chová jako osobák, samozřejmě vysoký.
Přední sedadla jsou celkem v pořádku, zadní dělené tři sedadla mě nějak neuchvátili. Připadá mě že třeba u 308 SW kterou mám já, jsou i přes o něco užší šířku pohodlnější pro střední postavu.
Jinak člověk když koukne pod kapotu, je to hodně zajímavý pohled. Motor je utopený hodně hluboko pod kapotou, ale třeba dolévaní kapalin je úplně nahoře aby bylo snadno dostupné.
David_C3 píše:Takže nedávat? Ušetřit 25 a vzít naftu? Je tam rozdíl 50tis mezi 1.2 Pur tech 96kw. Brácha říká vzít do Berlingo naftu ze se to k tomu lip hodí a na lítání do chorvatska to bude lepší s tím 8st
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků