2.0 GTV

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod FilipUli 31. 10. 2015 15:56

Co na ni říkáte? někdo nějaké zkušenosti a názory?
FilipUli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 10. 2015 16:01

Zkusenosti s ni nemam a nazor takovy, ze Ital proste
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 31. 10. 2015 16:15

Těch aut bylo hrozně málo a je docela problém sehnat cokoliv, mimo klasické spotřebáky... například jenom repase zadní nápravy se docela prodraží
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FilipUli 31. 10. 2015 16:20

MELLO píše:Zkusenosti s ni nemam a nazor takovy, ze Ital proste

A ital prostě znamená? A´t se zorientuju ve tvých názorech na ně :)

-- 31. 10. 2015 17:22 --

Ano s nýhradními díly to musí být peklo, to věřím. Právě známej jednu má, a zatím se mu tam nic nepokazilo, je to rok 98, takže se celkem divim.
FilipUli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod michal Žilka 31. 10. 2015 16:43

Říkala mi pane přes pět let. Nádherné a úžasné zábavné auto. Ale příprav se na to, servisovat alfu (pokud chceš aby nějaký čas přežila), stojí mnohem víc peněz než jiná 'bezna' auta.
michal Žilka
Nováček

Odeslat příspěvekod goes 31. 10. 2015 16:56

Majitele alf obecne zvelicuji realne poruchy, nepriznavaji to, bagatelizuji a tvari se, ze se nic nedeje. Pocitej s tim, ze s velkou pravdepodobnosti se to auto bude kazit vyrazne vice nez obdobne nemecke i jine auta. Teoreticky chytis kus fo bude vice mene jezdit, ale to jen tezko.
Priprav se na problemy elektriky a elektroniky, casto ne fatalni, ale treba otravne. Priprav se na to, ze budes delat repase podvozku docela casto. Alristi ti budou rikat, jak je to dan za jizrni vlastnosti, ale proc to nemec umi lepe a s lepsimi vlastnostmi?

Proste je to ital. Nahore huj a dole fuj. Relatovne zabavne, ale twkovych aut je vice navic i se zabagnou rwd koncepci. Budes porad neco resit, od drobnosti pres fatalni veci. A neposlouchej v tom fandy znacky, ti ti vychvali vsechno a jakykoli problem zbagatelizuji.

Pokud mas dost penez a muzes si dovolit do toho sypat a auto se ti libi tak proc ne. Pokud nemas, vshni se tomu, kup 330ci a budes si uzivat opravdovou jizdu a tretinovymi naklady.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal Žilka 31. 10. 2015 17:00

Hlavně poslední odstavec je svatá pravda.
michal Žilka
Nováček

Odeslat příspěvekod maincoonsback 31. 10. 2015 17:06

goes píše:Majitele alf obecne zvelicuji realne poruch...
Proste je to ital.


No a nejhorší ital je Maserati. Tam je nejhorší poměr cena/výkon... To je úplně zoufalé..., to může koupit jen analfabet. Za moře peněz, žádná muzika, každé lepší BMW a nebo Audi nabízí víc..., jak výkon, tak podvozek a servisní náklady nulové, nerezne to, jezdí to. Alfy reznou a nejedou, Maserati rezne stejně, nejede a k tomu to stojí ranec.

Takže... :!: , bacha :pozor na to a nekupovat :!: :!: :!:

P.S. Slyšel sem to v hospodě... :pozor

Fiat je taky šmejd, co nevydrží, ale je aspoň levnej.
Naposledy upravil maincoonsback dne 31. 10. 2015 17:08, celkově upraveno 1
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 31. 10. 2015 17:07

Goes: já bych opravdu chtěl vidět jak vypadá a funguje šestiválcové Bávo 330 za cenu dvoulitrového GTV.... :-) myslím že ta Alfa by dojela dál... (ale jen proto, že za tu cenu by BMW bylo vrak na špalkách....)

Jinak osobně bych do GTV 2.0 taky nešel.... poměr výkon a zábava vs. servisní náklady bude špatný.... Když GTV tak V6, jenže to zas stojí raketu aby bylo ve slušným stavu... ale aspoň má super motor....

Každopádně je to auto vyloženě pro fandy, racionálního na tom nákupu není nic ;-)
Naposledy upravil Mr. Murphy dne 31. 10. 2015 17:10, celkově upraveno 1
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 31. 10. 2015 17:09

No, BMW nikdy nebud takovej vrak jako jakákoliv nová Alfa..., To ještě nevíš? To je německá kvalita... Co tady celou dobu děláš...? hmmm
Obrázek
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 31. 10. 2015 17:11

no prostě než kupovat GTV 2.0 za 40 tisíc, to je mnohem lepší koupit za 150 BMW 330i, o tom žádná :-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 31. 10. 2015 17:11

goes píše:kup 330ci a budes si uzivat opravdovou jizdu a tretinovymi naklady.


+ milion, 330(C)i rulez.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 10. 2015 17:17

maincoonsback píše:No, BMW nikdy nebud takovej vrak jako jakákoliv nová Alfa..., To ještě nevíš? To je německá kvalita... Co tady celou dobu děláš...? hmmm
Obrázek

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 31. 10. 2015 17:27

Tak nejdřív je potřeba říct, o čem se vlastně bavíme, protože GTV z roku 1998 může mít dvoulitr čtyřválec Twin Spark, ale taky dvoulitr V6 TB (Turbo Benzina) a to je dost rozdíl. Twin Spark byl problémový motor, i když v GTV, užívaném obvykle jako hračka bylo - co vím - míň problémů než ve 156 a spol., používaných jako denní potahy. Rozhodně je potřeba hlídat množství a kvalitu použitého oleje víc než u jiných motorů a pečlivě zahřát, než se začne honit. U V6 TB to s olejem platí taky, ovšem s tím rozdílem, že oproti T.S. je V6 TB spolehlivější, výrazně silnější, ale zase těžší a o hodně víc žere. Mně by třeba bylo trochu líto kupovat GTV se čtyřválcem, když V6 (jak 2.0 TB, tak 3.0 24V) jsou jen o málo draží a přitom jedou mnohem líp.

Ale obecně ke GTV:
- Naprosto špičkový podvozek a řízení, na čemž se shodovaly i dobové testy včetně německých (např. AMS, kde GTV hodnotili líp než BMW 328i E36 s M podvozkem, AutoBild atd.).
- Pokud jsou vychozená uložení, není třeba kupovat drahá nová ramena, stačí koupit mnohem levnější silentbloky (např. Powerflex) a vyměnit.
- Karoserie nerezaví, protože je z půlky plastová a ze zbytku pozinkovaná.
- Interiér vrže, plasty jsou tvrdé a elektrika zlobí, ale obvykle jde o prkotiny, které auto nezastaví.
- Díly společné s ostatními Alfami jsou za rozumné peníze, specifické díly mohou být drahé a/nebo těžko k sehnání (např. já jsem dlouho a s problémy sháněl posilovač brzd na 2.0 V6 TB)
- Sériové brzdy na obou zmiňovaných dvoulitrech jsou dost poddimenzované, na okruhu vydrží tak tři čtyři ostrá kola (Brno) a přehřejí se. Až 3.0 V6 mělo silnější brzdy. Dá se to řešit sportovními deskami / kotouči nebo upgradem brzd jako celku - nebo si zvyknout ;-) .
- Naprosto špičkové sedačky (myslím přední, dozadu si stejně nikdo nesedne)
- GTV je skvělé auto pro radost a na vyblbnutí, fajn i na dlouhé cesty. Naopak se naprosto nehodí na denní ježdění po městě (opravdu velmi nízký spodek, dlouhé široké dveře, nepoužitelný kufr...). Jako jediné auto bych si ho asi nekoupil, jako hračku ho mám a miluju.

A mimochodem, sehnat pěkný nebouraný, nelakovaný a nezbastlený kus, mohlo by to auto mít do budoucna i sběratelský potenciál.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 31. 10. 2015 17:50

no ale tady se asi bavíme o koupi 2.0TS za 40 tisíc.... a to bude peklo... :-)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků