pánové s dovolením založím nové vlákno....
jinak přeletěl jsem dnešní diskusi a podle mě z fotek i technických parametrů je jasné, že tohle auto prostě nemůže a ani nechce cílit na Focus, Golf a spol.... ale ani si nemyslím že by to Fiat plánoval.... to zas akorát vypotil nějaký pisálek na auto.cz. Z podstaty auto vyráběné v Turecku nemůže atakovat už relativně prestižní třídu, jakou nižší střední v Evropě je....
Vše bude o ceně, pokud bude nějaký slušně vybavený základ stát co já vím 260 tisíc (s tím dýchavičným atmo 1.4) tak to může fungovat... nevím přesně jaké jsou ceny konkurence, tyhle auta mě naštěstí zajímat nemusejí....
Co se interiéru týče, asi bude dobře nafocený interiér Rapidu hezčí než jeho obdoba z toho Fiatu, jenže ono je pak něco jiného koupit to ve střední výbavě a hlavně si do toho sednout.... Kdysi jsem tu psal jak jsem se zhrozil v Octávii Fresh (střední výbava nebo co....). totální, bakelitový holobit.... A asi těžko Rapid předvede něco lepšího.... Naproti tomu třeba F500L nemá interiér působící tak vymakaným dojmem jako top verze Octy, jenže on ten interiér nějak funguje i v základu, což se o Octě fakt říct nedá.... Prostě není to jen o renderech top verzí...
No uvidíme, souhlasím s názorem co zazněl už mockrát - rozhodne cena.... ale věřím, že Fiat to nepodělá, už celkem pochopili že rýžovat můžou na sérii 500 a na Jeepech a holt ostatní auta jsou dělníci co musí mít skvělý poměr cena/kvalita....