Fiat Aegea (alias Tipo)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 22. 10. 2018 09:51

tak vem si muj pripad...
chci jen

lepsi sedacky
dsg
automaticka klima
prodlouzena zaruka

cca 450-470tis kc cenikova pred slevou...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 10. 2018 10:04

Tak třeba Megane co sem se díval s automatem v kombíku vůbec nejde... S výjimkou GT line verze je to už dnes víc budgetové auto než Tipo...

Což je smutné...

Ale mohl sem se blbě dívat... Koukal sem do aktuálního ceníku...

Ono to Tipo fakt tak zlé není...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 22. 10. 2018 10:12

Co to zas placas wolfe? :)
Tipo je jednoznacne nejbudgetovejsi nizsi stredni dnes, vyjma snad rapidu (pokud ho chces do regulerni nizsi stredni pocitat) a samozrejme mimo Dacii. Vypada tak, stoji tak. To neni vytka, to je fakt.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 10. 2018 10:23

Nj nakonfigurujou a pošlou do kolečka novinářům jedno převybavený tipo v chrochtu s automatem a hned je veselo.
V tištěných médiích bude tak za měsíc, co? Kdoví, za kolik bude v bazaru (6AY 3454).
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 10. 2018 11:18

maXX_CZ píše:Co to zas placas wolfe? :)
Tipo je jednoznacne nejbudgetovejsi nizsi stredni dnes, vyjma snad rapidu (pokud ho chces do regulerni nizsi stredni pocitat) a samozrejme mimo Dacii. Vypada tak, stoji tak. To neni vytka, to je fakt.

Tak můžu to napsat ještě jednou...

Megane v kombíku nejde v automatu. Tipo lze v určitých kombinacích s dvouspojkou a nebo klasickým automatem...
To není plácání, to je fakt.

Je mi to jedno. Nejsem cílovka ani jednoho auta (i když nikdy neříkej nikdy). Jen mi Tipo krom sedanu tak moc budgetové nepřijde (kombík v Sdesignu se mi dokonce líbí, kdyby Sdesign ybl v době když sem bral Civavu, možná bych ho nakonec vzal)... Když vidím tu Hondu, tak ta leccos umí maskovat možná líp, plasty v Tipu mi nějak neimponují, ale zrovna to co vytýká ten chuj v tom svým testu platí jak pro 5008, tak i ten Civic co mám... (a mnoho dalších i dražších aut).

A třeba svého času, jak měl svého Civica Maty, tak tam od prodejce z výroby neměl připlý ani podběh... a tak by se dalo pokračovat dál... Jen by si každý musel nalít čistýho vína...

Problém prostě je ten, že Škodovky (koncern VW, ale mnohdy i další) hrají momentálně mnohem víc na efekt, ale pak se zjišťuje, že to základní co má auto plnit, tedy spolehlivě jezdit z bodu A do bodu B mají tato auta větší problém splnit, než to výše uvedené Tipo... Kdybych si měl vsadit, na kterém autě odejde motor dřív, jestli na Tipu a nebo Octavii, tak vsadím jednoznačně proti Škodovce... A tam by se na motorshade asi nemuselo čekat ani moc dlouho (obvykle).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 10. 2018 12:08

Kluci řešíte pocity včetně MI. :-) No prostě FIAT image nemá, ztratil ji, to je holý fakt...na to se bohužel hraje.

Jinak ale sám FIAT tvrdí.... Nové Tipo vzniklo jako společný projekt Italů a Turků. Tvary vozu navrhlo italské designérské středisko Fiatu, samotný vývoj probíhal v Turecku, ve spolupráci se zdejší firmou Tofas, kde vymysleli , navrhli, zkonstruovali zbytek.
Důraz byl prý kladen na jednoduchost, robustnost a nízkou cenu. Takže sám FIAT to takto chce, chtěl , plánoval to. Prostě aby byl dobrý poměr cena , výkon.. Což tak imho i je. Hlavně na západních trzích. To že tomu teď dávají pěkný kabátek, co už je dražší a pocitově to cenově už neštymuje, je věc druhá. někdo si ale rád FIATA koupí, protože ho zkrátka chce.

FIAT v Evropě jich prodá cca 120 000 za rok a to není vůbec špatné. IMHO je to velice slušné...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 10. 2018 12:21

Jak ztratil?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 10. 2018 12:31

Myslíš že žadnou neměl? :-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 10. 2018 14:23

Možná kdysi dávno, ale to už jsem nezažil.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 22. 10. 2018 14:57

Tipo mne zpracováním zklamalo. A bylo pro mne malé, tak jsem ho ani neprojížděl.
Kdybych vybíral mezi Tipem a Rapidem, beru jednoznačně Rapida.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 22. 10. 2018 15:05

jako co jsem v tom autě jel tak v něm nic nevrže.... některé plasty nejsou pěkné, co taky chtít za ty prachy.... Já jsem jízdně nepoznal rozdíl mezi Tipem a Octou s víceprvkem vzadu, pravda v Tipu jsem jel jen kousek a ne nějak rychle, takže je možné že při větším nájezdu se něco projeví.... každopádně to Tipo na 16" jelo komfortně a hezky....

Rapid je o třídu menší, bude stát s tříválcem to samé co Tipo s T-jetem.... osobně bych naopak nad Rapidem nepřemýšlel ani chvilku....

jinak já jsem ná té CNG Octavii za 3 roky a 130tkm měnil v 90 zadní tlumiče a ve 120 vodní pumpu.... to jsem u žádného Itala nezažil.... pravda, jinak je ta Octa totálně nenáročná a nechtěla za tu dobu jinak vůbec nic a není na ní vidět vůbec žádné opotřebení.... Ale ono ani ty Fiaty co jsem provozoval nepůsobily po 3-4 letech nějak vylítaně..... a žádnou tak podstatnou součástku jsem měnit nemusel.... jen brzdy a olej....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 22. 10. 2018 15:23

Rapid má samozřejmě kabinu mnohem prostornější (kufr mne zas tak nezajímá).
A Tipo v benzínu bude žrát o litr a půl víc než Rapid. Možná kdybych chtěl naftu, tak bych o Tipu přemýšlel.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 10. 2018 16:18

Vodní pumpa se neměnila s rozvodama? :hm
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kryton4 22. 10. 2018 19:29

Fiaty mám rád,řádu let s nimi bez problémů jezdim.........na Tipo jsem se těšil,ale bohužel Tipo mě vůbec neoslovilo.....To není Fiat,interier hruza,zvenku v zakladu taky nic moc
kryton4
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 10. 2018 21:07

Mr. Murphy píše:jako co jsem v tom autě jel tak v něm nic nevrže.... některé plasty nejsou pěkné, co taky chtít za ty prachy.... Já jsem jízdně nepoznal rozdíl mezi Tipem a Octou s víceprvkem vzadu, pravda v Tipu jsem jel jen kousek a ne nějak rychle, takže je možné že při větším nájezdu se něco projeví.... každopádně to Tipo na 16" jelo komfortně a hezky....

Rapid je o třídu menší, bude stát s tříválcem to samé co Tipo s T-jetem.... osobně bych naopak nad Rapidem nepřemýšlel ani chvilku....

jinak já jsem ná té CNG Octavii za 3 roky a 130tkm měnil v 90 zadní tlumiče a ve 120 vodní pumpu.... to jsem u žádného Itala nezažil.... pravda, jinak je ta Octa totálně nenáročná a nechtěla za tu dobu jinak vůbec nic a není na ní vidět vůbec žádné opotřebení.... Ale ono ani ty Fiaty co jsem provozoval nepůsobily po 3-4 letech nějak vylítaně..... a žádnou tak podstatnou součástku jsem měnit nemusel.... jen brzdy a olej....


Ja uz menil 2x vyfuk. 2xpretesneni svodu. 3x brzdy. To jsem u zadne octy nezazil
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků