Fiat Aegea (alias Tipo)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nekenieh 17. 8. 2017 15:17

Furt nechápu to přesvědčení, že je Tipo proti konkurenci snad nějak ošizené. Naopak na rozdíl od konkurence postrádá některé typické nedodělky většiny konkurentů :
Jako např. krátké nepohodlné sedáky (Japonci)
Klíček proti kolenu - skoro všichni napříč politickým spektrem :-D
Utiskované a ostrými hranami devastované pravé koleno - (VW a jeho klony)
Strašidelný potah sedadel, který už nový vypadá, že se brzo rozpadne a zvalchuje, a taky to záhy splní (dřive Opel,nevím jak dnes, Škoda - hadrová hrůza)
Špatně využitý kufr (pravděpodobně kvůli designu, nebo z neznámých důvodů - Opel Astra)
Trvale nevypínatelný Start/Stop (skoro všichni)
Mizerný výhled (Korejci)
Málo seřiditelný volant, zejména výškově (Japonci, Korejci)

Na pitominky nejsem, ale tohle považuji za celkem důležité věci a Tipo je má za jedna.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod salam01 17. 8. 2017 16:24

Tvl, jak na to koukám, tak jsem rád, že SSS nic z toho nemá. Ani ten kufr.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 17. 8. 2017 17:15

Astra a špatně využitý prostor? Naopak dokonale. Nesnáším členitý kufr plný zákoutí, prohlubní a černých děr.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 8. 2017 17:48

Nekenieh...

Asi takto.

Měl sem Bravo a Tipo bych si nekoupil. Pořád bych viděl, že mám horší auto než sem měl. Tipo je dobré auto pro ty, co Fiat před tím neměli. Ten plast přístrojové desky se přežít dá, ale ve srovnání s Bravem bída. Automatická klimatizace se přežít dá, ale Bravo mělo dvouzonovou. Bravo mělo xenony, Tipo má bludičky, Bravo mělo 150 koňový T-Jet, Tipo jen 120 koňový což je dnes střed nabídky, ne vrchol.

Giulietta má víceprvek, Bravo mělo taky traverzu, ale asi líp udělanou, než Tipo, tedy tady žádný progres....

Nemám problém to přiznat. To 500X, to je jiná liga, to je dle mne nejlepší zástupce segmentu (a prodává se a levný taky není). Tipo je střed, či podprůměr. Jako zásadní slabosti proti Meganu taky nevidím (např.), ale než Tipo, tak bych koupil raději 308. Přijde mi jako lepší a dospělejší auto. Prostě sem Tipu na chuť nepřišel. Proto věřím, že nástupce Punta bude bomba, pokud ne, budu zklamaný.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 17. 8. 2017 17:57

Nekenieh píše:Furt nechápu to přesvědčení, že je Tipo proti konkurenci snad nějak ošizené. Naopak na rozdíl od konkurence postrádá některé typické nedodělky většiny konkurentů :
Jako např. krátké nepohodlné sedáky (Japonci)
Klíček proti kolenu - skoro všichni napříč politickým spektrem :-D
Utiskované a ostrými hranami devastované pravé koleno - (VW a jeho klony)
Strašidelný potah sedadel, který už nový vypadá, že se brzo rozpadne a zvalchuje, a taky to záhy splní (dřive Opel,nevím jak dnes, Škoda - hadrová hrůza)
Špatně využitý kufr (pravděpodobně kvůli designu, nebo z neznámých důvodů - Opel Astra)
Trvale nevypínatelný Start/Stop (skoro všichni)
Mizerný výhled (Korejci)
Málo seřiditelný volant, zejména výškově (Japonci, Korejci)

Na pitominky nejsem, ale tohle považuji za celkem důležité věci a Tipo je má za jedna.


Napiš něco o podvozku...když jsem u důležitých věcí.

Jinak TIPO není špatné auto...ale ty jsi vybral zrovna věci, no každý má holt jiné priority. A pak, I FIAT přiznal kam s tímhle autem míří....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 8. 2017 18:07

Podvozek toho auta odpovídá motorům, to je cajk... Je to pohodlný, nějak to neodskakuje... To není vyloženě průser, byť na nejlepší to nestačí.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 17. 8. 2017 18:34

O průseru nebyla řeč....ale podvozkově je prostě hodně aut v mnohem lepší kondici.Podvozek prostě je hlučnější a vše se tam chová tak nějak gumově.Netvrdím že to vadí nějak zasadně, ale je to prostě levněji koncipované auto, která ale za své peníze nabídne přesně co hodně lidí chce.Poměr cena výkon super, ne však u všech verzí, nutno dodat.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Nekenieh 17. 8. 2017 19:06

Hele, já v tom nejel, takže se mohu mýlit. Ale když do toho nastoupím, tak si řeknu, to je přesně to kam zapadnu a všechno je jak má být. Ergonomie, sedák, opěrka, výhled, sklon čelního skla. Prostě je to auto klasického střihu. Dokonce zvládli i kombi, kde "přechod ze sedanu do kombi" vypadá jako dílo střízlivého a duševně zdravého designéra. A to je na dnešní dobu co říct. :-D A proto se bude prodávat.
Jízdu určitě zkusím. Je jistá naděje (dle testů), že to bude na rozdíl od nejmenované konkurence i pérovat.

Do P308 jsem se pokoušel s dobrými úmysly naskládat během asi tří návštěv salónů vždy s odstupem asi jednoho měsíce, abych něco nepodcenil :-D , nicméně se závěrem, že to velmi hezké a jinak asi funkční auto je pro mne absolutně nepoužitelné.
Ad Astra a kufr: No nic moc a když se ohneš po auto, tak je pod kufrem místo asi na dalších 250 litrů kde je vzduch. Mají v kufru baterku a výška dna je v celém kufru podle ní. Možná prostor pro Wattův přímovod, který tam stejně nedávají. Nemám pochopení pro takto odfláklou práci.
Ad 500X: strašná věc. 8-S. Tvůrce Multiply se mstí i ze záhrobí. Můj zcela subjektivní dojem.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 17. 8. 2017 19:47

Wollf: a není to paráda že Fiat ti v jedné třídě nabídne stylovou a technicky vyladěnou 500X i levné a na nic si nehrající Tipo? ideální stav, však to je taky na prodejích vidět....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 8. 2017 19:59

Paráda to je, jen sem tam za 0,5 mil.neměl co koupit. Tipo mi za ty peníze nepřišlo dostatečně dobře a u 500x bych musel pritlačit abych byl spokojeny a nebo bych se vlezl, ale potřeboval bych aby to auto bylo o chlup větší a hlavně ve výbavě Lounge bez te uměle kůže uvnitř. Takže to neklaplo.

Proto doufám ze nastupce Punta bude ve své třídě bez kompromisu.

Ad 308... já moc místa za volantem nepotřebují, takže pro mne by to auto bylo ideální. Jednu dobu sem dokonce zvažoval 208 GTI. Nemáme místem problém. No nakonec sem vyuzil jednu z poslednich moznosti koupit silnější atmo...za rozumné penize
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 8. 2017 17:55

Mr. Murphy píše:Wollf: a není to paráda že Fiat ti v jedné třídě nabídne stylovou a technicky vyladěnou 500X i levné a na nic si nehrající Tipo? ideální stav, však to je taky na prodejích vidět....


Pro FIAT ano, ale pro některé kupce rozhodně ne.Holt nejde se zavděčit všem....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 8. 2017 18:36

Silenejsi atmo = 140 koby ... zajimave

-- 19. 8. 2017 19:37 --

Mr. Murphy píše:Wollf: a není to paráda že Fiat ti v jedné třídě nabídne stylovou a technicky vyladěnou 500X i levné a na nic si nehrající Tipo? ideální stav, však to je taky na prodejích vidět....


Technicky vyladenou? Co si pod tim predstavit? Ze vyjimecne zaostava vuci konkurenci jen trochu misto hodne?
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 8. 2017 19:10

:D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 8. 2017 19:28

Někdy to s tím spamam přeháníš.

Ale jako, když už si to načal... Vyjmenuj mi všechny konkurenty v nižší střední do 0,5 mil. nového auta s atmo motorem, který bude silnější...

2 x A4 ten seznam nedá. A já pro ten účel atmo motor prostě upřednostnil. Nikde netvrdím, že ten motor je nejsilnější absolutně (ve srovnání s Ghibli jistě ne, ale ve srovnání s S-Maxem už si to auto povede mnohem potentněji, takže vše je relativní), ale v rámci 1,8 atmoplněných motorů v nižší střední je to skutečně top. Lépe na tom je prakticky jen ta Mazda, o nikom dalším nevím. A Ta Mazda stála obdobně jen s tím slabším motorem.

To je prostě fakt.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 8. 2017 19:44

Kdyz pouziji pojem o sile motoru tak bud silny je nebo neni. Ze neni moc konkurentu z nej silny motor neudela.

Vuci smaxu bude civic rychlejsi o tom zadna. Na kile o nejake 2-3 sekundy. Bylo by taky divne kdyby ne kdyz je o 400 kilo lehci a ma polovicni celni plochu. Taky z smaxe nedelam nic co by jen trosku melo mit smysl ze je to snad dynamicke auto. Mi se primarne libi a jako jedno ze tri aut na trhu ma to o cem si jine mohou zdat automat a 4x4
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků