Fiat Aegea (alias Tipo)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod dismissing 21. 7. 2017 15:16

Mr. Murphy píše:... vždyť o problémech se samotnými motory už dnes skoro nečteme (ve srovnání s elektroinstalací atd.)....


Neee :tleskani :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Asi málo čteš ;-) Naopak už jsme si zvykli, že měnit shortmotor je vlastně docela normální. :hm

Jediné co, tak TJET je opravdu spolehlivý ve srovnání s konkurencí a na oplátku má jen trošku vyšší spotřebu.
Naposledy upravil dismissing dne 21. 7. 2017 15:17, celkově upraveno 1
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 7. 2017 15:17

Je stejne spolehlivy jako jini
anonymni

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 21. 7. 2017 15:41

dismissing: já občas čtu jen o motorech od FCA (o jiných jen náhodou, když mají nějaký mega-průser, jinak mě to nezajímá) a FCA na svých turbomotorech žádné fatální problémy, kvůli kterým by se musel motor měnit, nemá.... jako jasně že občas na něčem odejde turbo, ale to je tak vše....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 7. 2017 15:44

Plus ten multiair modul, MV už ho taky měnil.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 21. 7. 2017 16:11

Ale to by mel byt ve vetsi mire problem jen nejakych drivejsich rocniku 2011-2013(?).
Jinak jo, s tim docela problemy byly, nicmene tenhle klasickej t-jet ho nema.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 21. 7. 2017 17:48

Také to umí způsobit destrukci motoru jako vyhlášené přesuvníky vačky u prakticky všech motorů, kde jsou použity? Nejvíce se tím proslavil Renault a koncern následoval.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 7. 2017 18:34

Což o to ten presuvnik vacky se ***** ale motor neodešel kvůli tomu
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jara.bor 21. 7. 2017 20:33

Mr. Murphy: s těmi kopci jsem to spíš myslel tak že to co jezdím z 90 procent jsou ty kousky po vesnici a okolí a na to by i 1.4 atmo stačila, ale právě když pak potřebuji jet dál tak cca po 3km od baráku mám hned krpál a chtěl jsem aby to v rámci možností aspoň trochu jelo a já si to špetek užil páč řídit mě baví a proto jsem tajně doufal že na ten T-jet seženu jen dobré informace.

-- 21. 7. 2017 21:52 --

-Děláte mi radost pánové po přečtení posledních reakcí to vypadá, že to přeci jenom T-jet nad tím E-torq vyhraje.
-Šlo mi dost o to aby hlavně neměl přímý vstřik a to taky nemá holt karbon je svinstvo a na to poskakování kolem komína by to bylo zlé. Kvůli tomuto jsem vyřadil i několik atmosfér které jsem zvažoval viz. honda H-RV a i její cena. To jsou fakt pálky co za to chtějí.
-VVT tedy taky nemá čili o starost méně.
-Ten poblázněný přesuvník vačky to snad taky nemá o Renaultu jsem o tom četl že s tím měl problém.
-Ještě jsem tu někde na garáži četl něco o tom že právě T-jet nemá rád krátké trasy a něco o ulitých svíčkách už si to moc nepamatuji.
jara.bor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 21. 7. 2017 20:56

"eště jsem tu někde na garáži četl něco o tom že právě T-jet nemá rád krátké trasy a něco o ulitých svíčkách už si to moc nepamatuji."

to si myslím s něčím pleteš, to bych si asi pamatoval.... ;-) i když možné je vše, samozřejmě....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 7. 2017 21:05

Tak obecně je tam turbo, na zacházení za studena to háklivější než atmo bude vždy. Má to ukazatel teploty oleje?
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 21. 7. 2017 21:55

Ukazatel teploty oleje je na displeji PP mezi budíky, ale trvá zatraceně dlouho, než se dostane na provozní teplotu.
E-torq obecně není motor pro radost, ale pro pohodlné přesuny bez nároků na větší dynamiku. Na druhou stranu předjíždění nebo zrychlení není problém, ale musí se tomu šlápnout na krk.
T-Jet je na většinu použití lepší volba. Pouze pokud bys trval na automatu - což nechceš - musel bys asi sáhnout po 1.6.
Každopádně aspoň ty 3 km bych to nehonil a nechal to ohřát.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod epo_ 21. 7. 2017 22:02

tak ak teraz jazdil 80kw 10 rocn&ym peugeotom a sadne to tipa etorq s 80kw tak ho porazi, tie dnesne atmosfery su uplne mrtve
epo_
Nováček

Odeslat příspěvekod tombas 22. 7. 2017 12:00

Je to tak.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 22. 7. 2017 15:54

O T-Jetu se nekde pise ze na kratkych trasach byva uchlastany (tebou zminovane svicky) - videl jsem to v par testech ojetin nebo nekde (AAA a podobne hovadiny), co je na tom pravdy netusim, co jsem o T-jetu procital fora, tak si na to nikdo nestezoval.

Obecne u tech hodne kratkych tras bude vice treba hlidat stav oleje, resp 1x rocne i pres maly najezd vymenit filtr+olej.

Libi se mi clanek na titulce autorevue.cz - olej pro auto je jako krev pro cloveka, pod to bych se podepsal
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jara.bor 22. 7. 2017 19:27

epo_: copak 10 let on má 15 let :-), je fakt že to v roce 2001 ještě nebylo tak zatížený Euro normami, takže jako jede to docela dobře i od nízkých otáček se to sbírá určitě lépe než dnešní atmo s Euro6 to už je norma za trest. Byl sem se tehdá v Brně povozit v nové Vitaře 1.6 měla najeto tak 5tis, a to jsem tedy čuměl jak to nejelo kdybych nevěděl co je v ní za motor odhadnul bych 1.4.

-- 22. 7. 2017 20:34 --

Lacomme: Počítám samozřejmě co rok tak olej a filtr, to dělám i dnes poctivě. Výfuk taky co tři roky až uhnije od toho kondenzátu.

-- 22. 7. 2017 20:42 --

Nevíte prosím jak je to ještě s tou světlo výškou?
jara.bor
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků