Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tombas píše:Prodeje v nižší střední za Q1-Q3.
Tipo si nevede špatně
http://left-lane.com/european-sales-201 ... r-segment/
maXX_CZ píše:Multiair? Coze. Pokud vim, tak ta 120 konova verze je "jen" klasicka 1.4 doplnena o turbo. Pokud by to byl podladeny multiair, dalo by se z toho lehko dostat i pres 110 kW, ale to povazuju za blbost.
Jo a v jakemkoliv aspon radoby odborne pusobicim textu psat vykon v konich je taky na me(n)tal.
maXX_CZ píše:Multiair? Coze. Pokud vim, tak ta 120 konova verze je "jen" klasicka 1.4 doplnena o turbo. Pokud by to byl podladeny multiair, dalo by se z toho lehko dostat i pres 110 kW, ale to povazuju za blbost.
Jo a v jakemkoliv aspon radoby odborne pusobicim textu psat vykon v konich je taky na me(n)tal.
tombas píše:Uprostřed
Honza42 píše:Je to pěkná hovadina a důsledek úpadku technické vzdělanosti pracovníků PR oddělení automobilek.
20 let mně trvalo než jsem si přivykl a zažil do krve kW místo HP, prvních 5 let jsem si to furt musel násobit 1,36 abych byl v obraze.
No, a teď tohle, vůbec to nechápu, je to debilita. A moment taky začnou uvádět v kpm ??
Možná je to znamení doby, cesta společnosti časem zpět do středověku.
Honza42 píše:Je to pěkná hovadina a důsledek úpadku technické vzdělanosti pracovníků PR oddělení automobilek.
20 let mně trvalo než jsem si přivykl a zažil do krve kW místo HP, prvních 5 let jsem si to furt musel násobit 1,36 abych byl v obraze.
No, a teď tohle, vůbec to nechápu, je to debilita. A moment taky začnou uvádět v kpm ??
Možná je to znamení doby, cesta společnosti časem zpět do středověku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků