Fiat Stilo 1.6 77kW

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 3. 12. 2014 07:54

U te astry byl problem s ovalitou pistu, proto to tak zralo
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 3. 12. 2014 08:28

expeeterska píše:... Každopádně dostal jsem nabídku na pěkného Fiata Stilo 1.6 77kW MW. Má dvouzónovou klimu, parkovací senzory, rádio mp3 original atd atd. ...
Právě v té jednoduchosti se mi líbí. ...


Nemáš v tom kapku rozpor? Pokud ti jde o výbavu, raději starší Volvo. Jestli se obáváš oleje z motoru, pak třeba ten Focus.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod expeeterska 3. 12. 2014 15:09

Tu výbavu jsem uvedl pro zajímavost. Tolik mi na tom nezáleží, jen nechci holátko. Spíše mi jde o spolehlivost auta jako takového. Se stilem s motorem GM nemám zkušenost já ani nikdo z blízkých. Čekal jsem že se ozve nějaký majitel. Nicméně jako alternativu k stilu vidím Focuse 2005+ 1.6, 1.8 a klidně i dvoulitr. O tu spotřebu mi zas tolik nejde. Ostatní auta nevím. Třeba jsem na nějaké zapomněl.? Ten Fiat se mi prostě zalíbil na první pohled i když jsem o něm předtím neuvažoval.
expeeterska
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 12. 2014 15:30

jak pisu, s majitelem jednoho kusu jsem byl denne v kontaktu, auto nenadchne ani nezklame (kdyz funguje) podvozek je znatelne rychlejsi nez tenhle motor, spotreba kolem 6.5 - 7.5l pri normalnim jezdeni.
jen upozornuju, ze pokud se zacne kakat elektirka, tak i autorizak od toho dava ruce pryc jako v tomhle pripade. Byl tam s tim 2x, jednou vymenili cidlo kliky, podruhe vymazali chyby a pak rekli at jede jinam. Pak se to vyreilo vymenou RJ jak jsem psal.
Auto je hodne nizke a i obycejny retarder kterych je ve meste plno je problem a musi se najizdet opatrne, na ty vyssi bokem.
jestli muzes i pres lakavost nabidky mladeho, malo jeteho a vybaveneho auta bych koukl jinde
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod riprex 3. 12. 2014 15:53

Já bych se toho zase nebál a šel do toho, protože všechno co tě může potkat u Fiata se u Focuse může stát taky. Naopak z hlediska konstrukčních chyb je na tom Fiat lépe a je to robustnější auto. Pokud ten motor je v pořádku a nežere olej (otázka jestli to majitel prozradí nebo ne), tak ho ber. Problémy s jednotkou jsou jen v tom konektoru, to že je někdo kkt a neumí to spravit je věc druhá. Zvládnout by to měl kdokoliv, kdo umí pracovat s multimetrem a pájkou.

Problém s retardéry není tak horký. Nová Fiesta třeba škrtá tam, kde Stilo ne, ale fakt je ten, že na těch velkých retardérech, pokud to propruží tak člověk škrtne, holt to není offroad.
riprex
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 3. 12. 2014 16:01

Je otazka, jestli kamarad K86 nemel potuneny kus, protoze jsem s tim na retarderech nikdy nemel problem, a to z tech 120 tisic nejmin tretina byla po Praze vcetne centra.
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 3. 12. 2014 22:31

.... měl jsem Stilo s JTD a retardéry bez problémů.... (problém začalo dělat až následné propružení a mocné zhoupnutí předku, ale to bylo spíš tím, že to mělo 250tkm a původní tlumiče....)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 12. 2014 00:58

presne, vymaknute tlmice/pruziny a skrkne to maximalne plastom o zem, takze pohoda

Stilo bolo na svoju dobu dobre auto a da sa kupit za par korun kludne z poslednych rokov vyroby
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 4. 12. 2014 04:21

Mal som Stilo s tymto motorom.Kupoval som nove, najazdil som za 3 roky 60 tisic km.S elektrikou som nemal nikdy ziadny problem, olej som nemusel dolievat vobec.Jediny problem boli ziarovky.Casto sa vypalovali.Ale mozno to bolo tym, ze som mal pustene automaticke svietenie a startoval som so zapnutymi svetlami.
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 12. 2014 08:12

Kurt Heimreich píše:Je otazka, jestli kamarad K86 nemel potuneny kus, protoze jsem s tim na retarderech nikdy nemel problem, a to z tech 120 tisic nejmin tretina byla po Praze vcetne centra.


co ja vim esi to bylo potunene? asi spis ne
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 11. 12. 2014 16:00

Já měl teda na třídveřáku (taky s 1.6) podvozek -35mm, a s retardéry jsem problémy neměl. Občas byly komplikace, když jsem potřeboval někde přeskočit vysokej obrubník https://maps.google.cz/maps?q=palmovka& ... 9,,1,13.96 , nebo tak něco, to se muselo opatrně, no.

Měl jsem ročník 2003 a do 2013 jezdilo bez výraznějších elektrickejch závad (airbagy jsem vyřešil zmíněnou výměnou konektoru pod sedačkou). Že se do závady v elektronice u 10 let starého auta nechce autorizák pouštět, to se ani nedivím.
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 11. 12. 2014 16:17

S tou elektronikou je to pravda, jinak je to (na tu dobu) nadstandardni auto imo. Uz jen vybava. Dvoupolohovy posilovac (dnes uz tak nejak standard, driv nevidane), to same pro 6kvalt u nekterych motorizaci. Mam 1.6 76 kw, starsi kus. Mechanicky je to podle me velmi solidni auto, ta elektronika je ale pruser, specialne se kazi na tech benzinech ridici jednotky (dali ji asi moc blizko k motoru = zdroje tepla), menil jsem ji taky, je draha a spatne se shani.
Kdyztak se ptej....
Naposledy upravil maXX_CZ dne 11. 12. 2014 16:19, celkově upraveno 1
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 11. 12. 2014 16:18

teď jsem kecal s jedním kvalifikovaným servisákem na Fiaty a říkal že 1.6 nejede o moc líp (ať už Fiat nebo GM) a prej je tam problém s cívkama, které se mění celkem často.... 1.4 prý doporučuje mnohem víc než tu 1.6....

Osobně bych i tak vybíral dle stavu konkrétního auta, ale při podobném stavu prej brát 1.4 (která má navíc šestikvalt....)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 11. 12. 2014 16:21

Á, cívky u 1.6, známé to téma.
od MY2004 (možná už i dřív) už vyměnily problémové Sagemy za jiné a od té doby klid

já kupoval auto asi s 80tkm a už byly 2 (Sagemy) vyměněný za jiný; někde na 105tkm se mi taky jedna ozvala. Výměna obou zbývajících svépomocí (4 šrouby na krytu motoru, jeden šroub každá cívka), cívka nová za tisícovku kus.
Závada, která se bude pak tradovat ještě 20 let :-)

Dalších 50tkm se nic nestalo
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 11. 12. 2014 16:28

Dneska uz to bude zcela raritni problem, 99 % jich bude uz vymenenych a novejsi typ nedela problemy. Jinak zrovna dvoustupnovy posilovac bych moc nevychvaloval, uz tvrdsi stupen je na muj vkus dost mekky, neznam nikoho kdo by jezdil v rezimu City.

1,4 ma sestikvalt, horsi prubeh vykonu dole a caste problemy s termostaty, ale jinak spolehlivy motor pro nenarocneho ridice.
Kurt Heimreich
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků