Já se s tebou nepřu, pokud si to tak pochopil... A co se týká ceny jsme stále v souladu.
Jen jak si to napsal... tak mi to tebe připomnělo v tvém nejslavnějším období. Pokud někdo napíše, že auto, které je stejně velké (a opravdu se nebavím o centimetrech, bavím se v obecné rovině, tudíž hledání toho, jak má které auto velký kufr, když oba víme, že na to co to je za auto je ten kufr malý tam i tam) je o půl třídy menší je nesmysl...
Řeším to proto, že Yeti je v našich končinách brané jako skoro plnohodnotné SUV a když vyběhl Renagade, tak se o něm psalo v podstatě jako o souputníkovi Pandy Cross (že bude mít i 0,9 TA a podobně, to víš sám moc dobře)... Proto to uvádím na pravou míru. To, z čeho ty auta mají platformy v tomto opravdu podle mne nehraje roli a chtlěo by se jen napsat, že je jsi ovlivněný pouze svojí přechtralostí (to nemyslím špatně). Nikde není psané, že ta platforma z Punta po přepracování není lepší než ta platfomra z OII (což není žádný zázrak).
Prostě pro zákazníka, jsou to stejně velká auta s tím, že Renegade je dokonce o málinko větší (ale centimetry nehrají roli). Jak na tom bude 500X (které dle vyjádření automobilky má být prostornější než Lko) sem ještě ani nezkoumal (a Lko je fakt velký v rámci třídy). A o to je smutnější cena Renegade a F 500 X v naftě. On Yeti taky býval dražší a šel na dračku.. Ach jo.