500X (+ Renegade)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tombas 6. 9. 2018 12:30

Já bych z toho nedělal ukvapené závěry. Každé automobilce se občas povede, že se něco nepovede.

-- 6. 9. 2018 13:33 --

Jo a ten "článek"?? nemá žádnou logiku a podle mých zkušeností s Fiatem a servisem to ani takhle nemůže reálně fungovat.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 7. 9. 2018 13:22

docela peklo s tím Renegadem.... samozřejmě blbý kus se může objevit kdekoliv.... ale že by to bylo až tak zlé? převodovka v tom Renegade bude IMHO furt to samé co dávali už do T-jetů a ne že by to byl etalon kvality, ale určitě se nezačínají sr*a pod 30tkm.... těžko říct.... to samé turba, alfistů s tím jezdí mraky a samozřejmě se to občas řeší ale 2x za 50tkm??? divné....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 7. 9. 2018 13:35

Naopak u "starých" t-jetů byla převodovka M32, která problémem byla (což je ještě nějakej pohrobek ze spolupráce s oplem?) u těch rychlejších t-jetů. Ač Ty jsi s ní asi problémy naštěstí neměl :). U Alfy (a tak bych to viděl, že u 500X a renegade taky) je už jiná skříň a na tu jsem problémy nečetl.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 7. 9. 2018 16:25

Podělavaly se u Opelu, u Fiatu museli udělat nějakou modifikací, protože tam držely. Ale i tak to byla jediná věc, které sem se bál, že by mohla kleknout.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 9. 2018 17:32

Asi moc málo prodanejch aut se 110kW+ t-jetem a možná k nám šly ty lepší šarže :D
https://www.fiatforum.com/bravo/445806-m32-gearbox.html
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 9. 9. 2018 17:35

Ve Fiatu používali svoje a lepší mazivo a ty převodovky fakt u Fiatu držely, min. 2x tolik co u Opelu.

Tam se to stalo po 60 - 80 tisících...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Dix_ 9. 9. 2018 18:38

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 9. 2018 19:52

Ten litr by byl super do novýho punta, kdyby bylo :(
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 9. 2018 19:56

A ta 1.3 ne? :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 9. 2018 09:21

to už by bylo přemotorovaný a jestli to bude jen s automatem, tak by to bylo punto dle ceníkotvorby italů asi tak za mega :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 9. 2018 14:23

Mohli k té 1.3 nechat klasické HDM, nebo ten manuál, dvojspojka je na pytel.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 10. 9. 2018 21:33

ta 9st. věc od ZF nemá úplně dobré reference (i z jiných značek kde se používá) a TCT nikdy nebylo nějak extra kritizované.... jako beru že 9 kvaltů je víc než 6, ale opravdu je to takový krok zpět? Jinak já bych už si v manuálu auto nekoupil, ale beru, že části zákazníků to chybět může.....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 11. 9. 2018 07:34

tombas píše:Mohli k té 1.3 nechat klasické HDM, nebo ten manuál, dvojspojka je na pytel.

nebo dualogic (selespeed) 8-D když to dávaj i do abarthu 595
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 11. 9. 2018 09:46

8-S
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 10. 2018 07:36

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků