garážmistr píše:Při řešení nepodstatných detailů by bylo vhodné nezapomenou, že to není uplně spolehlivý kus. Resp. kusy.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
garážmistr píše:Při řešení nepodstatných detailů by bylo vhodné nezapomenou, že to není uplně spolehlivý kus. Resp. kusy.
garážmistr píše:Dvě poznámky. 1. Ani LL by neměl zabít turbo, hlavu nebo multiair při tak malým nájezdu. Pokud tedy fiat nemá v tomto nějakou speciálnost. 2. Octa na operák měla LL interval, jeho zkrácení leasingovka odmítla i při nabídce navýšení splátky o adekvátní částku. Neměli to v tabulkách.
garážmistr píše:Ano, domnívám se, že turbo padlý v 27tis. není u Fiatu ve spojení s LL normální. S tím bys zrovna nemusel mít problém.
garážmistr píše:Všichni víme, že kdyby předmětem informací bylo cokoli z Koncernu, zacáká si wolff monitor.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků