500X (+ Renegade)

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 9. 2018 08:06

Však jsem žádný všeobecný závěr neudělal.

garážmistr píše:Při řešení nepodstatných detailů by bylo vhodné nezapomenou, že to není uplně spolehlivý kus. Resp. kusy.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 5. 9. 2018 08:57

No co už s tebou. Kde nic není ani čert nebere.
Za sebe to uzavírám s tím, že se...u na jakýkoliv hejt. Ty si je můžeš užít do sytosti. Cekat myšlení aspoň vzdálene připomínájici analytické od člověka neznajiciho pravý úhel je nadlimit.
O.k.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 9. 2018 09:09

Koukám, že jsi se ocitl v arguntační nouzi.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 5. 9. 2018 16:55

garážmistr píše:Dvě poznámky. 1. Ani LL by neměl zabít turbo, hlavu nebo multiair při tak malým nájezdu. Pokud tedy fiat nemá v tomto nějakou speciálnost. 2. Octa na operák měla LL interval, jeho zkrácení leasingovka odmítla i při nabídce navýšení splátky o adekvátní částku. Neměli to v tabulkách.

Úplně klidně může, kdybys viděl, jaký karbonový peklo mi technik ukazoval po 64tkm, tak multiair už byl pochopitelně ucpanej. Pravda, že u renegade by ale měl být určitě už inovovaný díl z výroby, ale kdo ví, co je tam vlastně vylepšenýho. Princip je furt stejnej.
Ad turbo, ono to nemuselo odejít samotný turbo, ale to prokletý sítko jako u mě, který se rozletí vlivem toho, že ho někdo nevyměnil.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 9. 2018 17:07

Pokud by jim měla odcházet turba po 27tis. km jen díky tomu, že jednou nevyměníš olej, navíc ještě když je to podle preventivního plánu výrobce, pak jsou na tom ještě o dost hůř, než se zdálo.
A tomu úplně nejsem ochoten věřit.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 5. 9. 2018 19:53

Ještě větší tlachal než sme doufali
A ty máš odvahu něco psát o domněnkách...

Uf
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 9. 2018 21:30

Ano, domnívám se, že turbo padlý v 27tis. není u Fiatu ve spojení s LL normální. S tím bys zrovna nemusel mít problém.
Na druhou stranu jsem ochoten bez problémů připustit, že Fiatu může turbo na 27tis. turbo padnout. V nepodstatném procentu případů.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 9. 2018 21:47

A možná ještě poznámku. Na doměnkách není nic špatnýho, pokud jsou prezentovaný jako doměnky. V okamžiku, kdy jsou prezentovány jako fakta, je to špatně.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 6. 9. 2018 00:56

garážmistr píše:Ano, domnívám se, že turbo padlý v 27tis. není u Fiatu ve spojení s LL normální. S tím bys zrovna nemusel mít problém.

Touha bejt v opozici byla silnější. Taky mi to přišlo dost komický.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 9. 2018 06:45

Je to kokot.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 6. 9. 2018 07:18

Normální to samozřejmě není a protože vyměňoval i hlavu motoru, tak bůhví co tomu bylo. Kombinace smůly/pátečního kusu, stylu ježdění, kdoví. To tam bohužel podrobnějš nerozepsal, což by se hodilo.
Ale jak jsem psal, turbo samotné za to zrovna třeba ani nemohlo, možná jen sežralo to sítko, jako u mě. Co jsem četl u poláků, tak jezděj bez sítka, radši ať se bordel spálí v turbu, než aby se v něm to sítko zadřelo ... taky řešení :D

PS: preventivní plán výrobce vůbec výměnu sítek nepředpokládal (ani u multiairu ani u turba). Klasika, sítko neměníme, nedodává se zvlášť to jedině až celý díl (a taky že jo, o rok pozdějš a s turbem :-S ). Teď už možná jo, ale nebudu mít sílu je přesvědčovat a budu servisovat jinde.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 9. 2018 07:40

Ale jo, s tímhle vším souhlasím. Ani mi tak nešlo o mechanickou stránku věci, jako spíš o "narovnání" pohledu. Na jednu stranu si nemyslim, že by za to mohl LL interval, na to je nájezd malý, na druhou stranu nebudeme za tou informací hned hledat lži a konspirační teorie.
Všichni víme, že kdyby předmětem informací bylo cokoli z Koncernu, zacáká si wolff monitor.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 6. 9. 2018 07:50

:D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 6. 9. 2018 12:22

garážmistr píše:Všichni víme, že kdyby předmětem informací bylo cokoli z Koncernu, zacáká si wolff monitor.


No hezká teorie, má jednu vadu....

A to tu, že kdybych si měl zacákat monitor při každé takové tebou uvažované příležitosti, tak bych si s tebou ani nemohl psát, protože vzhledem ke kvalitě koncernu by se můj počítač stal nepoužitelným...

A byť ty o mne píšeš, že sem kokot, tak pořád sem menší debil než ty, neboť na rozdíl od tebe pořád ještě rozeznám hejt napsaný lamou z finexpertu, čehož ty zjevně nejsi schopný... a už třetí den se zabýváš nereálnou pikačovinou jen proto, že si nabyl dojmu, že si tady snad připíšeš a nahoníš plusové body... Blééé a béééé. Asi tak.

Začínáš mít syndrom svého guru, taky už nejsou schopný rozpoznat, kdy je dobrý přestat..., téma uzavřít. Čekal sem den, že to pochopíš...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 9. 2018 12:24

A v tom se názory rozcházejí.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků