Fiat Punto - problém při tankování

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod TomBg 20. 2. 2014 19:50

Čau, mám už druhé Punto. To 1. bylo nové r.v.2003 a to druhé také nové 2007, obě 1,2/60k. S oběma mám problém při tankování paliva u benzínky. Zasunu pistoli do hrdla nádrže, zmačknu, benzín vychrstne a pistole okamžitě vypne. Je to to odsávání par nebo si pistole myslí, že je nádrž plná. Pistoli v hrdle pootočím, chvilku to jede a zase to vypne. Stává se to u jakékoli benzínky, pistoli můžu mít zastrčenou úplně nebo jen tak na kraji, prostě s tím můžu dělat psí kusy a stejně pistole pořád vycvakávají. Když tankuju plnou 15 minut - je to docela vopruz. Podle mne je to problém konstrukce nádrže a tlaků v ní. Máte někdo podobný problém?
TomBg
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 2. 2014 06:46

Nemlich to isté. Pri ostatných pruseroch toho autá je to ten menší problém.
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomBg 21. 2. 2014 07:23

Tak dík. Trochu jsi mě uklidnil, že nejsem jako blondýna, co to neumí ani chytnout pořádně do ruky :-)) . O jakých jiných průserech píšeš, já s nimi neměl problém, a to jezdím jako závodník ;-) . TB
TomBg
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lacomme 21. 2. 2014 07:42

gewehr má mindráček :)
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 21. 2. 2014 08:13

Ani ne tak mindracek jako Punto doma. S motorom naprosta spokojnosť a to je 1,2 8V. Pruser je kasna, hlavne antikorozna ochrana spodku, niektoré podvozkove časti sú ťažký spotrebak, vo svetlach stojí každé ráno voda a toho debila čo navrhoval dvere a zadné viko kufru s ostrými hranami na rohoch by mali dobre potento. Plus je imho prevodovka a perfektné navrhnutý interiér. V tomto ohľade je to tankovanie fakt len taká lapalia. Nechápem prečo by som mal mať komplex? Pretože sa viem na auto pozrieť reálnym pohľadom bez ohľadu na značku?
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 21. 2. 2014 08:38

U Stila to taky u nekterych cerpacek delalo, u nekterych vubec. Napriklad u Globusu se mi do toho snad nikdy nepodarilo natankovat plnou.
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod eLzyx 21. 2. 2014 08:41

tak ono se do takových autíček s pidimotůrkem stejně tankuje jednou za tisíc kilometrů.

Ale dobrý vědět z pohledu ostatních, na pumpě nestát za FIATem.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 2. 2014 08:51

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 21. 2. 2014 09:04

:shock:
To si děláte goesy, ne?
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 2. 2014 09:10

Nebo wolffy?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 21. 2. 2014 09:11

MELLO píše::D

já to nemyslel jako legraci. Spíš, aby nedocházelo ke konfliktům ... co to tam ten čů... dělá tak dlouho? Jdu mu vysvětlit, jak se má tankovat.
Případně, aby nedocházelo k znervózňování toho, co tankuje do Fiatu. Ještě by tam rozlil benzin.

Závady a konstrukční anomálie má každé auto.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 21. 2. 2014 09:27

Jo o tom není sporu... Dokonce může mít i Punto tendence se v palivovým systému nějak zavzdušňovat...(ono aby se to stalo stačí poměrně málo), dokonce by se tomu dalo třeba i pomoct ze začátku pomalým tankováním a pomalu přitlačit, tak aby se tam nevytvořil "špunt"...

Jen popravdě... (byť Punto sem nikdy neměl, snad s výjimkoum pár zkoušek, ale nějak si neuvědomuju jestli sem tankoval), ale jinak sem vlastnil všeho všudy vlastně 4 Fiaty (vlastně všechny od nova) a u žádného s tankováním ani náznak sebemenšího problému a je jedno jestli léto a nebo zima... Mimoto si neumím představit Itala jak pobíhá kolem svýho auta a 15 minut tankuje (myslím, že to by na jihu neustálao ani auto a ani ta benzinka)...

Takže... Použiju jedno oblíbené slovo.... nemyslím si, že by to byla vlastnost, ale bude to asi závada (byť to vypadá, že k ní má zrovna Punto sklony)... S tímto bych se určitě nesmiřoval a chtěl bych to opravit... Je možné, že má Punťas nějakou tenkou hadičku pro ozdvzdušnění a ta má s těma našema srajdama z benzinek větší tendence se ucpávat... V Itálii je nepoměrně kvalitnější benzin než u nás.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 21. 2. 2014 09:57

Punto, rok 2005 to same
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 21. 2. 2014 10:03

maincoonsback píše: V Itálii je nepoměrně kvalitnější benzin než u nás.

a tráva zelenější, nebe modřejší...
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 21. 2. 2014 10:16

asi jiná odrůda a modřejší nebe může být způsobené nadmořskou výškou, případně možná i jinou zeměpisnou šířkou (jiný úhel planety vůči slunci) :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků