Ojetá Lancia Thesis 2.4JTD

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 07:45

Dobré dopoledne,

uvažuji nad koupí ojeté Lancie Thesis, motor 2.4JTD. Ocenil bych radu, na co si dát u ní speciálně pozor, popř. jestli to má smysl kupovat tento model s 180 tisíci km.
Děkuji.
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 31. 5. 2013 08:42

to je tezke, neco muze ve 180tkm vypadat jako nove, neco bude po 100tkm vybydlena, volitana vrana
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kbn-001 31. 5. 2013 08:56

Nějak se mi nechce věřit, že kočár jako je Thesis s naftou nalítá tak málo
kbn-001
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 31. 5. 2013 09:07

Tak jasně.. Tyhle auta byly na dálkový cesty v Itálii..., reálné nájezdy budou mít víc..
Na druhou stranu u aut z Itálie je irelevantní (obecně) zda-li se jedná o naftu či benzin s ohledem na nájezd...
Tam se prodávají v naftě i Pandy...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 31. 5. 2013 09:10

Předpokládám, že s automatem. Ten bude potřeba pořádně zkontrolovat, protože většina jich nebude už nic moc a výměna se bude blížit ceně auta, případně repas desítky tisíc.
Motor většinou příliš problémový není, co jsem slyšel.


Já mám taky novýho naftovýho superba na 20 tisíc km ročně, nízké kilometry nemusejí nic znamenat, ale u Thesisu je to trochu podezřelé.

Jinak fandím, to auto mě dlouho fascinovalo (a fascinuje), reklamy na youtube si občas stále pouštím a slintám :-)
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 31. 5. 2013 09:26

Thesis má v podstatě jediný problém, a to je dostupnost specifických, zejména karosářských dílů. Těch aut prostě bylo málo, takže na vrakáči je neseženeš a origo plechové díly jsou velmi drahé a některé drobnosti už brzy nemusí být k mání vůbec.

Naopak mechanika tenhle problém nemá, protože všechny motory i převodovky byly k mání i v jiných autech, o 2.4 JTD to platí tuplem, včetně automatu (i když existují i Thesisy s manuálem).

A souhlas, Thesis IMHO patří deset nejkrásnějších čtyřdveřových aut za posledních 50 let. :love:
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 10:09

Je to manuál. Jeden je v bazaru u Kroměříže, druhý v Brně. Mám to sice přes celou republiku, ale hodlám se na ně podívat do konce června. Slyšel jsem hlavně o problémech s dvouhmotovým setrvačníkem.

Edit: Ještě přemýšlím o Mazdě 6 2.3 (benzin). Nebýt Lancia tak krásná, tak je rozhodnuto. :-)
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 31. 5. 2013 10:26

Problemy s dvouhmotou maji dneska vsechnz naftovy a uz i benzinovy auta, je ptoreba to brat jako spotrebak. Horsi je ze je drahej a i prace se prodrazi protoze se k nemu musis dostat.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 10:58

Áha. Já zatím jezdím s Fabií HTP, takže to nějak neřeším.
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 31. 5. 2013 11:02

martin.fencl5 píše:(...) Ještě přemýšlím o Mazdě 6 2.3 (benzin). Nebýt Lancia tak krásná, tak je rozhodnuto. :-)

Asi to víš, ale jen pro jistotu: Thesis a Mazda 6 jsou hodně odlišná auta.

Lancia je luxusní, s nádherně zpracovaním interiérem, obvykle našlapaná výbavou, svezení jednoznačně laděné na pohodlí a ticho, ideál na dálnici, naprosto bez sportovních ambicí. A především je krásná a jedinečná...

Mazda je naopak lehkonohá, vhodná pro dynamičtějšího řidiče, Lancii se nemůže rovnat pohodlím a interiérem, zato jí ujede v zatáčkách. A vzhled Mazdy je...inu...také velmi jiný.

Dvouhmota: ano, ale JTDm na její opotřebení netrpí nijak nadměrně, spíš míň jež mnoho jiných dieselů. Ale samozřejmě jisté riziko tam je.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 11:17

Jojo, tak nějak vím, přeci jen o auta se zajímám od 99 :-)

Vím, že jsou to naprosto rozdílná auta, ale obě mě fascinují. Já autem jezdím hlavně delší trasy, takže potřebuju silný motor. Po městě nejezdím, na to máme MHD. Díky za radu ohledně JTD.
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 31. 5. 2013 11:18

pokud davas design lancie, tak si myslim, ze je preci jen o neco vic fascinujici a vyjimecna...
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 11:28

Mě se líbí i Mazda 6, ale Thesis víc. O tomhle autě sním od doby, co jsem v roce 2003 četl srovnání s Mercedes E240 v AutoBildu :-)
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 31. 5. 2013 12:17

Jestli máš na občasnej servis nafty, tak Thesis ber :) ale spíš automat, manual se mi tam vubec nehodi
skype

Odeslat příspěvekod martin.fencl5 31. 5. 2013 13:21

Na občasnej servis mám, ale nesmí to být moc. Chci manuál, byť automat do tohohle auta sedí víc.
Sony Ericssony Xperia Neo V a HTC Desire 310
martin.fencl5
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků