Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 8. 2017 09:01

dobrý, ségra má radost, ne? ;-)
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 8. 2017 10:11

a nechová se to divně, když na zadku máš nový eibach a na předku unavený stock?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 21. 8. 2017 10:26

Chová se to líp, než když byl zadek špatně. Kdybych to nikomu neřek, v běžným provozu to nepůjde poznat. Ten předek mi nepřišel tak v *****. Až takhle je vidět, že je kleslej.

Ono asi každý jetý auto bude mít nápravy v různým stavu a nikomu to nevadí. :D
Samo se to udělá. Ale neni v mejch a ani ségry silách udělat z toho nový auto najednou.
Teď šly dozadu tlumiče Sachs, pružiny, nový ložiska, uložení, repas brzdičů, nový krycí plechy za brzdy, brzdovka a všechen spojovací materiál, tyčky stabíku..
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 21. 8. 2017 10:27

MV_cz píše:dobrý, ségra má radost, ne? ;-)

Oplakala peníze, ale teď už má radost.
Hlavně z toho, že jsem jí to zase zabavil a moje se ještě dodělává. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 8. 2017 10:54

aha :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 8. 2017 10:57

Instaluje se do toho turbo? :)
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 8. 2017 10:58

busso by tam mohl přidat, za sedačky na zadní nápravu :hm
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 21. 8. 2017 11:04

Turbo nemá smysl. Spadnul bych do kategorie do 3500ccm, takže bych taky neměl šanci jako teď ve dvoulitrech. :D
Navíc strop toho motoru je i s turbem kolem 230 koní. To je lepší dlouhodobej plán mít 180-190 atmo. Zachovat charakter.
Dělají se jen drobnosti související s velkejma brzdama. Co se nestihly zatím. :)
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 8. 2017 18:19

Pajjoun píše:Tohle asi nutně nemusí.
Nikdo to nepozná a nebude řešit.
Ale když to zapsat mužu, o starost míň.
A u 156 by to asi bylo lepší. Ta je viditelně nízko. :D
Navíc oilcover, ten svítí do dálky, jak je to nerez.

Nevím no, bych tohle fakt neřešil, jestli mají normální (černou) barvu. Ale buzerace narůstá, to máš pravdu, u fabky jsem třeba dělal žábry do podběhu, aby mohl IC aspoň trochu makat, nedivil bych se, kdyby vadilo i to...

-- 21. 8. 2017 19:20 --

Jakou máš vlastně hmotnost? Měřil si rozložení hmotnosti?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 21. 8. 2017 18:45

Jsou červený. :D
Neměřil. A ani jsem to nevážil.
Možná časem. Něco mám navíc, něco se bude snad vyndavat. Žádnej zázrak to asi nebude, když je všechno v předu. Ale funguje to cajk. :)
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 8. 2017 22:29

Aha, no tak to zkus :D

Já mám pořád v plánu převážit 120 a zjistit tu pravdu o těch 50:50 :-)) , jinak s odlehčováním jsem přemýšlel u Delty a vše co by šlo postrádat bylo v podstatě za předníma sedačkama, tak jsem do toho nakonec nešel ze strachu, že z toho udělám hozený kladivo.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 21. 8. 2017 23:26

Asi to nebude tak zlý.
Ale prej to mam podstatně lepší, než běžný V6 a odlehčený V6. Stabilnější na brzdách a rychlejší v zatáčkách. Jen to vůbec nejede. Řikal muj mechanik. Měl moje auto minulej tejden na Lausitzu. Na zrychlení na trati to odlehčení smysl má. Jen se to musí víc řídit. Kdo nehoní vteřiny a chce jen dobrej požitek, asi je lepší to tam nechat.

Já furt doufam, že půjde kuchnout klima. To je váha vepředu.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 8. 2017 03:27

AC pojde kuchnut urcite.
Ad odlahcovanie, ako tu bolo niekde spominane, siel by som cestou neodpruzenej hmotnosti cize nejake lahke kolesa a a to je asi vsetko :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 8. 2017 07:31

A lehké pneumatiky
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 22. 8. 2017 08:48

glider píše:AC pojde kuchnut urcite.
Ad odlahcovanie, ako tu bolo niekde spominane, siel by som cestou neodpruzenej hmotnosti cize nejake lahke kolesa a a to je asi vsetko :D

Já to nechci jen kuchnout, ale úplně pryč z okruhu. Ale 2.0 se nedělala bez klimy, tak na ní není krátkej řemen. Ale mělo by to jít z 1.8.
Kola zvážím.
Kotouče mám teď o dost těžší. :(
Ale hustý je, že brzdiče díky lepšímu matroši váží skoro stejně.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků