Alfisti - pro místní majitele a skoro majitele

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 12. 2016 12:48

:shock:
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 5. 12. 2016 13:27

Zajímavý je, že Giulia má i sociální bi-xenony bez ostřikovačů (25W), podobně jako u rapida. A pak samozřejmě i standardní bi-xenony s ostřikovačema a natáčením do zatáček. Zkoušel jsem si nadixovat giulii s 2.0TB a vyšlo to přes mega a to jsem si tam zvolil jen ten paket s horšíma xenonama a nevimproč to chtělo i barevný brzdiče (+10000 za žlutý brzdy a +13000 za červený/černý?!?)
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 7. 12. 2016 08:15

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 7. 12. 2016 10:03

Brzdění po drátě
Giulia trochu bez povšimnutí dostala unikátní elektrohydraulický systém brzd. Jde vlastně o systém „brzdění po drátě“, brzdový pedál nepůsobí na hydraulický okruh brzd přímo, ale přes elektronicky řízený člen. Kvůli splnění požadavků legislativy trvající na tom, že mezi pedálem a brzdami musí být přímá pevná vazba, je ovšem pro případ závady v záloze mechanické spojení.
Za běžných podmínek ale řidič ovládá pedálem čidlo, které podle různých parametrů ovládá brzdový systém. Výsledkem jsou mimo jiné rychlejší nástup brzdné síly a lepší odezva zkracující brzdnou dráhu a také omezení přenosu nežádoucích vibrací do pedálu.
Giulia je podle společnosti Continental, která Alfě Romeo toto řešení dodává (interní označení je MK C1), prvním sériově vyráběným autem světa, která podobný systém používá.
V jednom modulu je kromě „spínače“ brzd také posilovač a řídící jednotky ABS a stabilizačního systému, vývojáři tak uspořili v porovnání s konvenčními systémy asi čtyři kilogramy hmotnosti.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/alfa-romeo-giulia- ... _testy_fdv


To bude radosti, až odejde "spínač" brzd.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 7. 12. 2016 10:05

To by teoreticky mělo sepnout a nepustit, ne?

Ale jinak to bude podobné jako elektronické volanty...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 12. 2016 10:06

Nemal nieco take uz Mercedes E predminulej generacie?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 12. 2016 10:07

robbert píše:To by teoreticky mělo sepnout a nepustit, ne?

Ale jinak to bude podobné jako elektronické volanty...

To neni vzduchova brzda ako na traktore/kamcaku.

-- 7. 12. 2016 11:08 --

Ano take brzdy mala Eklada masarka...ace to tusim mal.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 7. 12. 2016 10:08

To je jasné, ale já myslel v rámci bezpečnosti, ne?

Pokud se vysere spínač, tak nezabrzdíš, proto nějaký bazmek, který to pozná a zabrzdí...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 12. 2016 10:12

Citas, ze tam je aj mechanicke spojenie?
Necitas.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 7. 12. 2016 10:12

On to nebude spínač ale potenciometr nebo podobná příšernost, a moc mě teda nenapadá jak by to mělo poznat, leda že by tam byly tři na jeden pedál a navzájem se vyhodnocovali
anonym

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 7. 12. 2016 17:17

pánové jen tak pro zajímavost Continental má fabriku v Jičíně, tam se dělají běžné posilovače brzd a já tam občas jezdím jako dodavatel.... chlápek se kterým řeším mi říkal jak extrémně jsou ty posilovače hlídané co se kvality týče - z logických důvodů.... Myslím že Continental si extrémně pohlídá i tuhle elektronickou věc.... Přecejen, není to dotykáč v přístrojovce, který když se vyse*e, tak se celkem nic neděje ;-)
osobně bych toto vůbec neřešil....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 12. 2016 17:33

hele jsou auta co taky uz maji elektro volant, byt tam maji porad mechaniku pro pripad co kdyby.
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 7. 12. 2016 22:01

nissan to myslím ma. ted na to byla svolavacka. ale jinak jo, za chvíli to budou mít vděčí. vzhledem k cestě k plne autonomii to ani jinak nejde...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 10. 12. 2016 14:52

renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 15. 12. 2016 09:36

http://www.autoforum.cz/bleskovky/silnejsi-alfa-romeo-giulia-veloce-dekonspirovana-unikem-dostane-350-koni/
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků