Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:Takze ma-li upset v dlouhodobem smeru, musi na to jit svym zpusobem jako korejci, kteri jeste na prelomu 90.tych let byli pokladani za naprostrou traparnu, zastaralost apod. a pak sli krok po kroku. Postavili uz lepsi auto a podbizeli se cenou. Dnes prodavaji za ceny jako konkurence a lidi je berou vazne. Tim si treba prosla i Skoda na zapade. Nejdrive posmesky, dnes respektovane auto. A to je cesta co funguje. Kdyby korejci prisli hned s dnesnimi cenami, tak to koupi par zoufalcu a skonci driv jak zacnou.
Mr. Murphy píše:ono je to i hodně o tom, že velká část prodejů v této třídě prostě připadá na Německo.... A německá firma si italská/japonská auta nekoupí.... ani já bych si je nekoupil kdybych byl Němec, protože bych nechtěl být za vola, že nekupuju německé výrobky....
pro zajímavost v roce 2013 se v DE prodalo 70.000 3er (s Pasátem nejprodávanější auto třídy). Letos se v Itálii 3er (taky nejprodávanější vrámci třídy) prodalo 11.000ks.... čili i když je Německý trh možná 2x větší než ten Italský, trh na střední třídu je tam 7x větší....
Čili můžeš dělat co chceš, ale němci budou mít vždycky v Evropě dominantní tržní podíl, protože prostě víc než půlka všech aut střední třídy se jednoduše prodá právě v Německu....
maincoonsback píše:Ma pravdu.
A ja je v te nemecke sounalezitosti nehodlam podporovat a následovat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků