T.E.CH píše:konkrétně prosím?
Začal bych u podvozku,což je největší problém 8G...U i30 to tlumí jak má, netluče do kastle,je to pohodlné, nic nevrže, drží to na silnici parádně.Celkově prostě lepší.Podvozek 8G je kočkopes, na dobré silnici v pohodě, jakmile je silnice špatná,jezdí se s tím "špatně" + ty zvukové doprovody při přejezdu nerovností, to mě vadilo hodně.
Interiér nevrže, celkově lepší zpracování, i když i Civic se mě libil, ale opět zvukový doprovod, to v I30 není.
Kufr + Magic seats , to bylo dobré, v tom je o kapku I30 horší, ale sedadla jsou taky do roviny.
Řazení je na stejné úrovni jak v přesnosti, tak v délce drah, motory řešit nebudu, tam je to výkonově jinak.
Není to o tom, že bych Civica haněl, já s ním byl až na podvozek a pár cypovin spokojen, ale víše uvedené věci mě vadily.Tedy hlavně podvozek a vrzání interiéru.I30 je na pohodlí a delší cesty lepším autem, tedy krom výkonu motoru.
[/quote]
To taky neříkám
Nám teda interiér kupodivu nevrže ikdyž jsem to čekal a je fakt, že podvozek je zralej na silentbloky určitě, poddimenzovanost př. nápravy se již šíří netem nebo to taky může být důsledek našich silnic + nesmyslný papuče z výroby. Taky to může být o tom, že jsi měl naftu, která je vepředu o nezanedbatelných 150kg těžší. Na dlouhé cesty jako takové na normálních silnicích je imho Civic OK. Zpracování iteriéru mi naopak u i30mkI přišlo horší, to bylo první, co jsem s pomyslel, že to už snad nemůže být horší jak Civic
Ale zase.... 300 x 500tkč... to se pak leccos přehlédne.
-- 2. 11. 2012 13:42 --maincoonsback: to fakt není o priorictách, kdo pod sebou to auto cejtí, toho to musí srát. Auto je nedotáčivé, blbě spolupracuje, celé se kroutí a je fakt, že přejezdy typických kanálů nebo děr nejsou to pravé. Ale dá se mluvit o tom, že tam na 16´´ nějaký náznak komfortu už je.