Strategie FIATU do roku 2015

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod rosta12345 2. 11. 2012 08:44

Mr. Murphy píše:http://www.fiat.cz/skladove-vozy/zajem-o-vozidlo/815622931/ tak za mrzký peníz je to auto s moderní naftou, slušnou výbavou a vnitřním prostorem jak prase....). Stejně vybavené Bravo by bylo o 50 tyček dražší a přitom je minimálně o třídu menší....

cena sice zajímavá ,ale jen v případě leasingu ;-)
rosta12345
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 11. 2012 08:54

Leasink je na *****
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 2. 11. 2012 09:21

MELLO: Bez urážky, ale poslední dobou jsi trochu monotématický, nezdá se ti? :-l
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 11. 2012 09:53

Je to pravda, tak trochu jako zaBANovaný Smrťák, i já sem si toho všimnul.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 2. 11. 2012 11:19

Jelass píše:
maincoonsback píše:P.S. Můj typ. Úplná terno je teď Sedici. Vzhledem k tomu, že se SX4 prodává jak housky na krámě a Sedici je ještě levnější a k tomu je oplastované (tedy se škrtá největší nevýhoda SX4, že s eomlacují od štěrku boky a rezne to... a v rámci reklamací to neuznávají), tak doporučuji všem zájemcům o čtyřkolku, co nepotřebují velký kufr, běžte do toho. Za cenu poloviční než stojí Yeti (který reálně není zase o tolik větší), dostanete auto s lepším motorem (ať už 1,6 benzín a nebo výborná 2,0 JTD), hezčí... Je to bomba kauf, je potřeba toho využít. Standardně 3 roky záruka... takže běžte do toho....



No bomba tip to sic je, je to fakt za hubičku, Sedici je o pořádný kus levnější, ale zpracováním to taková pecka není, docela hlučné a vrzavé,

-- 1. 11. 2012 23:24 --

T.E.CH píše:... ve spoustě věcí to je lepší auto než Civic, kterého jsem měl před tím...


konkrétně prosím?


Začal bych u podvozku,což je největší problém 8G...U i30 to tlumí jak má, netluče do kastle,je to pohodlné, nic nevrže, drží to na silnici parádně.Celkově prostě lepší.Podvozek 8G je kočkopes, na dobré silnici v pohodě, jakmile je silnice špatná,jezdí se s tím "špatně" + ty zvukové doprovody při přejezdu nerovností, to mě vadilo hodně.
Interiér nevrže, celkově lepší zpracování, i když i Civic se mě libil, ale opět zvukový doprovod, to v I30 není.
Kufr + Magic seats , to bylo dobré, v tom je o kapku I30 horší, ale sedadla jsou taky do roviny.
Řazení je na stejné úrovni jak v přesnosti, tak v délce drah, motory řešit nebudu, tam je to výkonově jinak.

Není to o tom, že bych Civica haněl, já s ním byl až na podvozek a pár cypovin spokojen, ale víše uvedené věci mě vadily.Tedy hlavně podvozek a vrzání interiéru.I30 je na pohodlí a delší cesty lepším autem, tedy krom výkonu motoru.

-- 2. 11. 2012 11:20 --

Pajjoun píše:Dušane, tvoje věštecký schopnosti mě nepřestávaji udivovat, moh bych mít prosbu? Naklikal bys mi na zejtřek fotbal a pak mi to sem hodil?
https://www.chance.cz/kurzove-sazky

:mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 2. 11. 2012 12:12

TECHu v tom tvém přímém srovnání, byť je max. objektivní vidím jeden problém.
Pocitově zcela přirozeně porovnáváš staré auto s novým... Tedy, zatímco se Civic horšil postupem času..., tak u I30 si přesedl do nového auta.

Jinak s tím hodnocením asi souhlasím jen s tím problémem, že ta i 30 byť bude celkově měkčí bude vrzat za chvilku stejně (jen dočkej času jako husa klasu, naše firmení Rio už si taky povrzává, zejména od volantu atd... a to má najeto 20 tis. teprve a pneu 175/65/15 asi, nebo tak)...

Příklad moje auto...
Jezdím li na 225/40/18 se sportovním podvozkem, což moje Bravo má, tak prostě objektivně tam taky sem tam něco vrzne, zejména od tapecírunku od střešního okna (sky window je v tomto prostě magnet - viz tvůj Civic) po těch 60 tis. km. Zatímco když sem teď postavil auto na nové zimní Pirelky 205/55/16, tak si auto nevrzně opravdu ani na tom nejrozbitějším brněnským přejezdu (i přes sportovní tvrdý podvozek)...

Asi chápeš kam tim mířím...
Závěr.. Sportovní podvozky prostě pokud ti vadí povrzávání a sem tam rána nejsou na naše silnice. To není ale objektivní negativní vlastnost auta, ale z...é země kde žijeme... ;-)

Na druhou stranu si u Brava nemůžu stěžovat zatím na odonost podvozku i přes to, že jezdím s autem víceméně hlavně po Brně a že je to sporotvní paket rel. tvrdý jako prkno...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 2. 11. 2012 12:32

Tak Civik nebylo špatné auto.Já s ním byl jinak hodně spokojen, ale to tlučení do kastle a neumění tlumit tam prostě je.Bravo s tím tlučením má taky problém, jiní to prostě umí udělat lépe.Někomu to nevadí a mě však ano.
Já sám za sebe odmítám tvrzení že sportovní podvozek nemá umět tlumit, jde to udělat prostě lépe, jiný kompromis.
Pokud auto na dobré rovné silnici se dokáže tvářit jako měkké a nadýchané a pak vjede na horší silnici a poskakuje, je něco špatně.Udělá se z toho pak sportovní podvozek a je to vyřešené.Tak to ale není.
To že I30 zatím nevrže a může se to změnit je pravda, já to ale porovnávál jako dvě nové auta a nemyslel jsem jen vrzání jako takové ale zvuky interieru při přejezdu nerovností, děr atd.To jest ne něco co je uvolněné, ale charakteristiku "decibelu" uvnitř jako takovou.
Jj, tapecíruňk stř. okna taky povrzával, i když imho se tam pohybovali kabely, co vedli k ruzným motorkům.
Dříve jsme se taky některých věcí u Civicu zastával, ale zjistil jsem že je vše kapku jinak,prostě mám jiný pohled.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 2. 11. 2012 12:38

Tak já aby nebyla mýlka snížený a přitvrzený podvozek mám... (to aby to nebylo o kozách a o vozách). Přepdokládám však, že standardní bravo může mít podvozek +- na stejné úrovni jako ten Civic.
Já to spíš vidím, že si taky trochu přehodnotil své priority... ;-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 2. 11. 2012 13:30

To ani ne, mě sportovní podvozek nevadí.Bratránek má Scirocco a tam je to i na 18" v pohodě.NIc netluče a umí to i tlumit.Nakonec 9G Civik už to umí taky a posun v podvozku je tam zcela zřejmý.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 11. 2012 13:39

T.E.CH píše:konkrétně prosím?


Začal bych u podvozku,což je největší problém 8G...U i30 to tlumí jak má, netluče do kastle,je to pohodlné, nic nevrže, drží to na silnici parádně.Celkově prostě lepší.Podvozek 8G je kočkopes, na dobré silnici v pohodě, jakmile je silnice špatná,jezdí se s tím "špatně" + ty zvukové doprovody při přejezdu nerovností, to mě vadilo hodně.
Interiér nevrže, celkově lepší zpracování, i když i Civic se mě libil, ale opět zvukový doprovod, to v I30 není.
Kufr + Magic seats , to bylo dobré, v tom je o kapku I30 horší, ale sedadla jsou taky do roviny.
Řazení je na stejné úrovni jak v přesnosti, tak v délce drah, motory řešit nebudu, tam je to výkonově jinak.

Není to o tom, že bych Civica haněl, já s ním byl až na podvozek a pár cypovin spokojen, ale víše uvedené věci mě vadily.Tedy hlavně podvozek a vrzání interiéru.I30 je na pohodlí a delší cesty lepším autem, tedy krom výkonu motoru.

[/quote]

To taky neříkám :D Nám teda interiér kupodivu nevrže ikdyž jsem to čekal a je fakt, že podvozek je zralej na silentbloky určitě, poddimenzovanost př. nápravy se již šíří netem nebo to taky může být důsledek našich silnic + nesmyslný papuče z výroby. Taky to může být o tom, že jsi měl naftu, která je vepředu o nezanedbatelných 150kg těžší. Na dlouhé cesty jako takové na normálních silnicích je imho Civic OK. Zpracování iteriéru mi naopak u i30mkI přišlo horší, to bylo první, co jsem s pomyslel, že to už snad nemůže být horší jak Civic :D Ale zase.... 300 x 500tkč... to se pak leccos přehlédne.

-- 2. 11. 2012 13:42 --

maincoonsback: to fakt není o priorictách, kdo pod sebou to auto cejtí, toho to musí srát. Auto je nedotáčivé, blbě spolupracuje, celé se kroutí a je fakt, že přejezdy typických kanálů nebo děr nejsou to pravé. Ale dá se mluvit o tom, že tam na 16´´ nějaký náznak komfortu už je.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 2. 11. 2012 14:04

maincoonsback: to fakt není o priorictách, kdo pod sebou to auto cejtí, toho to musí srát. Auto je nedotáčivé, blbě spolupracuje, celé se kroutí a je fakt, že přejezdy typických kanálů nebo děr nejsou to pravé. Ale dá se mluvit o tom, že tam na 16´´ nějaký náznak komfortu už je.

Tak obecně bych nikdy neřekl, že by Honda mohla být na tom tak špatně. Tak když to říkáte... Čekal sem to podobný jako u mýho auta. Pokud je to tak zlý, tak co se dá dělat...
Prostě.. srovnávat by se mělo srovnatelné... Já sem přesvědčený, že dát do I30 větší kola a těžší motor, bude to mlátit možá o něco míň než Čivava, ale mlátit to bude...
Jak říkám, naše Rio už mlátí taky (a nemlátilo, jen stačilo 20 000 km).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 11. 2012 14:06

ee, bohužel ne. Na čr trhy mělo to auto přijít s tužšími silentbloky a na 16´.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 2. 11. 2012 14:10

No tak jde to řešit powerflexi.. ;-)
no to je jedno.. Stane se..
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Dix_ 2. 11. 2012 15:12

Čeština v Puntu Evo:

992067_22_1024x768x75.jpg
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 2. 11. 2012 15:17

Tak to je asi jen pro tom tomnavigaci, což bych za nějakou vítězoslavnou věc nevydával...
;-)

Ale.. teda já tu potřebu češtiny v autě fakt nechápu (a to nejsem nějaký extra lingvista)...., ale těch pár slov ať už anglických, německých, či italských se naučí i cvičená gorila...
Ale to tady bylo už xkrát... Raději neřešit.

Jako příjemná čeština je, né že ne...
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků