Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hondamaník 14. 6. 2018 21:21

Když na to dáš 135/90 R13, bude hrabat i na šestku :D
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:23

To by se mi líbilo :love: :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 14. 6. 2018 21:26

Tak hlavně jestli měla auta stejné gumy a stejnou chybu tachometru.
Jinak je opravdu překvapení, že auto co má o 20 koní víc jede o chlup líp.
A že turbo táhne vodspoda je příjemné při kochací jízdě, což tato zrovna nebyla.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:27

Mazda má minimální odchylku, cca 100 při 98 GPS. Jak je to s turbem samozřejmě všichni víme, ale přečti si, co psal Wolff.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 14. 6. 2018 21:29

Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.

Jasne u těch koniku, ale tou zminkou o tom sniženi jsem naražel i na aerodynamiku, prostě nevim jake jsou rozdilnosti i třeba v laděni těch aut. Jinak kdyby se mi chtělo prcat s nahravanim tak ti nahraju dil z AMuS "rychla kola" s Christianem Menzlem. Zrovna tam ma mx-5 v rukou. Ale auto se mu zamlouva jen poukazuje na to, že se dost naklani a misto 17" by tam dal 18".
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 14. 6. 2018 21:29

Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.


Kúsok odo mna jeden spider parkuje, a vždy mi viac pripadal oproti miate take pohodové auto v duchu la dolce vita.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:30

To jo. Od pohledu je víc do pohody.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:31

miromen4 píše:
Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.

Jasne u těch koniku, ale tou zminkou o tom sniženi jsem naražel i na aerodynamiku, prostě nevim jake jsou rozdilnosti i třeba v laděni těch aut. Jinak kdyby se mi chtělo prcat s nahravanim tak ti nahraju dil z AMuS "rychla kola" s Christianem Menzlem. Zrovna tam ma mx-5 v rukou. Ale auto se mu zamlouva jen poukazuje na to, že se dost naklani a misto 17" by tam dal 18".

Tvl 18" :D Nějakej okruhovej závodník, ne? V reále to naklánění ničemu neva a 17" už jsou na hraně pohodlnosti.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 14. 6. 2018 21:34

Já bych na to dal aspoň devatenáctky. Nejlíp každý týden jinou :D
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:35

I v tomhle případku preferuji 17ky :nenapadne
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 14. 6. 2018 21:37

Arnie J píše:
miromen4 píše:
Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.

Jasne u těch koniku, ale tou zminkou o tom sniženi jsem naražel i na aerodynamiku, prostě nevim jake jsou rozdilnosti i třeba v laděni těch aut. Jinak kdyby se mi chtělo prcat s nahravanim tak ti nahraju dil z AMuS "rychla kola" s Christianem Menzlem. Zrovna tam ma mx-5 v rukou. Ale auto se mu zamlouva jen poukazuje na to, že se dost naklani a misto 17" by tam dal 18".

Tvl 18" :D Nějakej okruhovej závodník, ne? V reále to naklánění ničemu neva a 17" už jsou na hraně pohodlnosti.

Však to je byvali zavodnik a on jebe cely komfort, respektive ma tu hranici docela posunutou. Ale jako ty zaběry...no prostě ono se to takhle z gauče opravdu dost naklanělo. :D Alespoň mi to tak přišlo u takoveho auta. On si prostě ty auta bere na jejich okruh a pak porovnava parametry s jinym autem na kompu a hovoři o pruběhu jizdy. Před tim i to jak auto funguje apod. Jinak je "uchyl" na nizky posaz a zde byl spokojen.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:50

Jo však miata ve standardu se naklání, to není žádné tajemství. Přesto zvládne v zatáčce hodně moc a ještě z toho díky tomu naklánění máš pocit, že zvládla ještě víc :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2018 21:52

Fiat 5600 km. Nezajety, testován v -7.

Mazda 16500 km, zajetá, -2.

To, že nikomu tohle nepřišlo divný... O.k. že nemohl Fiat využít silnější moment na zmrzlé silnici nikomu blbe nepřišlo.. že to točí ani ne do 6tis. taky... Ani jedno auto nemá dle toho papírové hodnoty. Proč asi?

:-)

124 si s ohledem na výše uvedené vedla dobře. Po zajetí, za lepších podmínek by byl výsledek přesně obráceně.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 21:55

:D :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 6. 2018 21:56

Asi tak.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků