Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Hondamaník píše:Tak s nejlepším motorem bude chystaná MX-5 s atmo dvoulitrem 185 k v 7500 otáčkách...
Hondamaník píše:Tak s nejlepším motorem bude chystaná MX-5 s atmo dvoulitrem 185 k v 7500 otáčkách...
maincoonsback píše:Základní usso má 0-100 pod 8 vteřin, nějakých 7,8. Bojím se, že ani ten posíleny dvoulitr se na to nedostane. Ale třeba se pletu. A v pružným zrychlení lepší nebude.
Tyhle auta nejsou na závody, ale tak jak Arnie nedopustí na Sky, já nemůžu říct křivé slovo na TJet, ma.
Arnie J píše:maincoonsback píše:Základní usso má 0-100 pod 8 vteřin, nějakých 7,8. Bojím se, že ani ten posíleny dvoulitr se na to nedostane. Ale třeba se pletu. A v pružným zrychlení lepší nebude.
Tyhle auta nejsou na závody, ale tak jak Arnie nedopustí na Sky, já nemůžu říct křivé slovo na TJet, ma.
Tak se woe aspoň podívej jaké má Mazda parametry 7.3 teď, po posílení to bude pod 7. A že se to musí točit? No to je u takovýho auta strašná tragédie
Hondamaník píše:Civic není nejlepší a nikdy nebyl, ale je to fajn auto za fajn peníze. Což jsem mimochodem říkal roky předtím, než jsem ho koupil, kdy jsi se že mě úplně stejně snažil dělat fanatika do TSI. Říká se tomu konzistence, což ty nemůžeš chápat. V tvém podání byl Civic auto pro zoufalce ještě dva týdny před tím, než jsi ho koupil, aby se vzápětí přes noc stal cituji "nejlepší volbou ve své třídě". Tomu se zase říká nevidět si na špičku nosu.
Jinak ano, pro lehounké hravé autíčko je lepší točivá vysokootáčková atmosféra s rychlými reakcemi na plyn než foukaná věc s pár Nm navíc, ale s horšími reakcemi a nižším výkonem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků