Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.
Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.
miromen4 píše:Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.
Jasne u těch koniku, ale tou zminkou o tom sniženi jsem naražel i na aerodynamiku, prostě nevim jake jsou rozdilnosti i třeba v laděni těch aut. Jinak kdyby se mi chtělo prcat s nahravanim tak ti nahraju dil z AMuS "rychla kola" s Christianem Menzlem. Zrovna tam ma mx-5 v rukou. Ale auto se mu zamlouva jen poukazuje na to, že se dost naklani a misto 17" by tam dal 18".
Arnie J píše:miromen4 píše:Arnie J píše:Miro: tak přece jen je tam 20 koní rozdíl, i když turbo. Navíc Fiat nevypadá zepředu tak aerodynamicky. Má tam jakoby kapsy ve světlech a tak.
Jasne u těch koniku, ale tou zminkou o tom sniženi jsem naražel i na aerodynamiku, prostě nevim jake jsou rozdilnosti i třeba v laděni těch aut. Jinak kdyby se mi chtělo prcat s nahravanim tak ti nahraju dil z AMuS "rychla kola" s Christianem Menzlem. Zrovna tam ma mx-5 v rukou. Ale auto se mu zamlouva jen poukazuje na to, že se dost naklani a misto 17" by tam dal 18".
Tvl 18" Nějakej okruhovej závodník, ne? V reále to naklánění ničemu neva a 17" už jsou na hraně pohodlnosti.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků