Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 20:05

LOL wolff
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 14. 6. 2018 20:06

Pozdě...
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2018 20:09

Hondamaník píše:Tak s nejlepším motorem bude chystaná MX-5 s atmo dvoulitrem 185 k v 7500 otáčkách...

Pokud po něm nebudeš chtít nějakou akceleraci....
U tebe je nejlepší i Civic a těžko ti bude někdo vysvětlovat že to nejelo a nejede.
Ani s tím posíleným dvoulitrem to nebude mít možná lepší zrychlení než standardní TJet. A to nemluvím o Abarthu... O pružnosti nemluvě. Ale jo, možná bude mít nižší spotřebu.
:-)
A omlouvám se, Civic svůj úkol splnil..., Ale další Atmo línou lemru už kupovat fakt nebudu, zvlášť u auta pro zábavu...
Naposledy upravil maincoonsback dne 14. 6. 2018 20:12, celkově upraveno 1
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 6. 2018 20:10

Hondamaník píše:Tak s nejlepším motorem bude chystaná MX-5 s atmo dvoulitrem 185 k v 7500 otáčkách...


co je na tom super? o 50 koni vice a dynamika stejna, na to sere pes...
anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2018 20:15

Základní usso má 0-100 pod 8 vteřin, nějakých 7,8. Bojím se, že ani ten posíleny dvoulitr se na to nedostane. Ale třeba se pletu. A v pružným zrychlení lepší nebude.

Tyhle auta nejsou na závody, ale tak jak Arnie nedopustí na Sky, já nemůžu říct křivé slovo na TJet, ma.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Hondamaník 14. 6. 2018 20:16

Civic není nejlepší a nikdy nebyl, ale je to fajn auto za fajn peníze. Což jsem mimochodem říkal roky předtím, než jsem ho koupil, kdy jsi se že mě úplně stejně snažil dělat fanatika do TSI. Říká se tomu konzistence, což ty nemůžeš chápat. V tvém podání byl Civic auto pro zoufalce ještě dva týdny před tím, než jsi ho koupil, aby se vzápětí přes noc stal cituji "nejlepší volbou ve své třídě". Tomu se zase říká nevidět si na špičku nosu.

Jinak ano, pro lehounké hravé autíčko je lepší točivá vysokootáčková atmosféra s rychlými reakcemi na plyn než foukaná věc s pár Nm navíc, ale s horšími reakcemi a nižším výkonem.
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2018 20:19

Tak ještě by to chtělo ten lehký točivý atmo motor s euro 6...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 20:26

maincoonsback píše:Základní usso má 0-100 pod 8 vteřin, nějakých 7,8. Bojím se, že ani ten posíleny dvoulitr se na to nedostane. Ale třeba se pletu. A v pružným zrychlení lepší nebude.

Tyhle auta nejsou na závody, ale tak jak Arnie nedopustí na Sky, já nemůžu říct křivé slovo na TJet, ma.

Tak se woe aspoň podívej jaké má Mazda parametry :D 7.3 teď, po posílení to bude pod 7. A že se to musí točit? No to je u takovýho auta strašná tragédie :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 20:28

Btw. Ten nový motor bude mít emisní normu Euro 6d-TEMP
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 6. 2018 20:29

Arnie J píše:
maincoonsback píše:Základní usso má 0-100 pod 8 vteřin, nějakých 7,8. Bojím se, že ani ten posíleny dvoulitr se na to nedostane. Ale třeba se pletu. A v pružným zrychlení lepší nebude.

Tyhle auta nejsou na závody, ale tak jak Arnie nedopustí na Sky, já nemůžu říct křivé slovo na TJet, ma.

Tak se woe aspoň podívej jaké má Mazda parametry :D 7.3 teď, po posílení to bude pod 7. A že se to musí točit? No to je u takovýho auta strašná tragédie :D


jenze u turba toho dosahnes v klidu u takove atmosfery staci mikro blbe zakvedlani a jsi v riti a vsichni zname tvoje umeni kvedlani na kruhaci...
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 6. 2018 20:30

Ano, o tom to je. O moje kvedlání neměj péči
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 6. 2018 20:45

Výkonová hmotnost se bude hýbat kolem 180k/t. To už slušně hýbne i s atmoškou.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 14. 6. 2018 20:46

Se mnou by to mělo tak 165 k na tunu, ale pořád dobrý :D
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 6. 2018 20:46

Hondamaník píše:Civic není nejlepší a nikdy nebyl, ale je to fajn auto za fajn peníze. Což jsem mimochodem říkal roky předtím, než jsem ho koupil, kdy jsi se že mě úplně stejně snažil dělat fanatika do TSI. Říká se tomu konzistence, což ty nemůžeš chápat. V tvém podání byl Civic auto pro zoufalce ještě dva týdny před tím, než jsi ho koupil, aby se vzápětí přes noc stal cituji "nejlepší volbou ve své třídě". Tomu se zase říká nevidět si na špičku nosu.

Jinak ano, pro lehounké hravé autíčko je lepší točivá vysokootáčková atmosféra s rychlými reakcemi na plyn než foukaná věc s pár Nm navíc, ale s horšími reakcemi a nižším výkonem.

:D :tleskani
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 6. 2018 20:49

Byla doba, kdy se Malcolm byl schopnej rvát se mnou na téma, co ujede čemu... Moje Bravo, jeho Civic, dával tady grafy a strašně se pral. Škoda že sem s ním ten závod nedal.

A mezi náma, dostal by si na ***** i s Mazdou. Skoda.

Když vemu, jak Civic proti Bravu šílené nejede, tak se u těchto debat jen už směju.

A jaký papírový hodnoty má Mazda fakt nevím. To nepopiram, ale i tak mne nepresvedcis, že by měla jet líp. Civic je pro mne v tomto parametru takové memento.... A.. to video sem viděl taky :-)
A hádat se s tebou nebudu.
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků