Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod milanekjablonecak 23. 10. 2017 19:05

Exteriér vypadá velmi dobře, samozřejmě nic převratnýho, ale to není potřeba, co bude dál se uvidí. Za mě velmi dobrý na ksicht.
milanekjablonecak
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tombas 23. 10. 2017 19:54

Tipo není špatné, ale nové Punto se mi líbí. Do města by to bylo lepší. Fiat má už oturbené E-Torq v 1.6 i 1.8, ale jestli s nimi přijde do Evropy nikdo neví. Nabízel by se Twin-air, ale to nikdo rozumný nekoupí.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 23. 10. 2017 20:01

Tak kromě mimořádně náročného trhu v ČR tam může dát to, co má. Bez legrace, na Západě jsou tato vozítka na pojíždění po městě a nějaký výkon nikoho moc nezajímá. jinak byste těžko zdůvodnili, proč až doteď je úspěšný s FIRE 1,2 starým jak Metualém. Podobně Opel Corsa je mimořádně úspěšná už 15 let. A motory v ní? 1,2 59kw drtivá většina, a atmo 1,4 66kW už je luxus. Až teď se to změnilo, ale je otázka jestli o to vlastně zákazník vůbec stál.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod tombas 23. 10. 2017 20:15

Pravda je, že stávající motory 1.2 a 1.4 plní Euro 6 a do malého auta není z hlediska spolehlivosti nic lepšího, ale výkon a spotřeba už na ostatní malé konkurenty ve třídě nestačí, vč. H/K, PSA apod.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 10. 2017 20:28

O motory bych se nebál. Ono pokud by byla rozumná cena, tak ani ten MA není úplně marný, zvlášť když ve větším autě se dá pěkně odhlučnit. A 1.3 a 1,6 mjtd by s rozumnou cenou mohly být trumfem. A tjety reálne zase tolik proti konkurenci nežerou. Neumí za tak málo při lehké noze jako TSI a spol (primovstrik), ale v průměru to není taky žádná katastrofa.
Jak říkám, v-tec podle Malcolma je nejúspornější motor na světě 150 konový t-jet nejúzranejsi a já mám v průměru rozdíl do litru a to sem s t-jetem jezdil o dost dravěji a rychleji. Takže tak.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 23. 10. 2017 22:07

nevím, jako jasně že s každým s těch stávajících motorů od FCA se dá žít, ale prostě na to jací jsou italové motoráři, tak je to slabota.... T-jet je OK, ale čistě marketingově myslím že lidi už moc ani nějaké 1.4T do malých aut nechtějí....

pravda, v Brazílii mají nějakou novou řadu malých motorů Firefly nebo jak se to jmenuje, tak třeba se něco z toho podívá do Evropy....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 10. 2017 22:20

umřel vývoj, no... 2.9 biturbo z QV je asi moc nespasí
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 23. 10. 2017 22:29

Benzín úplně zazdili, Twinair se těžce nepovedl a od té doby nic... Hodně taktické v době, kdy nafta končí.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod epo_ 23. 10. 2017 23:05

ved je to len kresba nezavisleho grafika..s realnym buducim puntom to nema nic spolocne
epo_
Nováček

Odeslat příspěvekod Lacomme 24. 10. 2017 06:07

V Brazilii maji uz rok novou radu motoru - oznacovanou jako Fiat Firefly nebo GSE

https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Global_Small_Engine
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... k-odspodu/

Zatim to je 1.0 3 valec, s 2 ventily na valec
1.4 4 valec, opet 2 ventilova technika

Typoval bych si na to, ze je najdeme v upravene forme v Evrope
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 24. 10. 2017 10:13

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 10. 2017 10:20

Arnie J píše:umřel vývoj, no... 2.9 biturbo z QV je asi moc nespasí

A 2.0T multiair tam taky nebude :D
Viděl bych to na osvědčenou 1.2 8V :D I ta 1.4 16V je do malejch aut úplně luxus a z punta se potichu ztratila (i když starjet byl poněkud vylepšenou 1.4 16V co se dává do tipa) a naopak t-jetů už taky moc nebylo. Jestli furt budou v itálii propagovat naftu, tak to zas skončí tak, že tam bude 1.3 jtdm a pak buď atmo 1.2 nebo oturbená 0.9T :-(
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 10. 2017 11:49

a já bych to celkově nekomplikoval a udělal další facelift grande punta :mrgreen:
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 10. 2017 11:52

a ani to bych nekomplikoval a vyskladnil bych nárazníky z MY2005 :D Kdekdo si to už nepamatuje a bylo to nejhezčí, koupil bych zas 8-D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar


Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků