Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 2. 2017 15:53

Aha takze hb a suv srovnat nejde protoze to nekdo na garazi zakazal. Ja psal o dynamice 0-200 a dodal videa kde melo bravo nepatrne lepsi cas. Coz je s ohledem na vyssi vykon a lepsi aerodynamiku nic moc vysledek
anonymni

Odeslat příspěvekod Nekenieh 27. 2. 2017 16:03

Už se zase hádáte, děti. Kdybyste radši pomohli doma s nádobím.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod MV_cz 27. 2. 2017 16:11

maincoonsback píše:Ty máš 103 a nebo ten silnější MA?
D u této Alfice by mělo být to stejné (možná o chlup víc), co u Brava Sport. Zvýšení točivého momentu, rychlejší reakce na plyn...
Moje zkušenost je taková, že T-Jet jel cca stejně jako ten silnější MA. Ale ono taky není auto jako auto...

Je to 125 kW, v dynamickym modu je ten větší krouťák, reakce na plyn, tužší řízení, elektronickej diferenciál, míň omezující VDC, ostřejší brzdy. O trochu víc než u brava toho je. Ano asi by to 220 dalo, když v techničáku je maximum 218, ale subjektivně jsem z toho nebyl tak odvařenej. Je to subjektivní pocit. Od nuly do 160 kmh, tam se takhlé malé motory hodí spíš a k tomu to mám.
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 2. 2017 16:23

TAk ten silnější MA by to měl dát v pohodě. Je fakt, že projev toho MA je takový uhlazenější, tak těžko říct. Dodnes nevím jaké přesné parametry ten motor měl, ale jelo to jako ďas.

-- 27. 2. 2017 16:27 --

A taky nevím v jaké je kondici... Ale 220 na rovině real by neměl být problém. Pravdou ovšem je, že docela dost v těchto rychlostech dělá aerodynamika, takže každý kilometr navíc značí potřebu více výkonu..., ta úměra není lineární...

Bravo mělo ofic. vmax 213, ale to byla taková dosažitelná a udržitelná rychlost i v mírném dálničním stoupání... Pravdou je, že is 5008 už sem dle záznamu navigace jel o dost rychleji než je udávaná vmax (což sem si teda nějak ani nevšiml)... Ale tam už je prostě cítit, že už se ta vmax tak držet nechce... a obvykle jezdím vmax - 10 - 15, tam už to jde (když je v Německu potřeba spěchat).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Dix_ 1. 3. 2017 18:07

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 6. 3. 2017 17:59

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 6. 3. 2017 18:03

no vzhledem k tomu že pro tuhle generaci Pandy tu fabriku v jižní itálii kompletně přebudovali, tak nemyslím že by to teď měnili.... snad s příští generací.... samozřejmě se to nabízí, protože vyrábět auto za 250 tisíc a platit při tom italské dělníky snad ani nejde dělat se ziskem....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 8. 3. 2017 12:40

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ferrari-cekaji-zmeny-sefovi-se-nelibi-california-ani-dlouhe-cekaci-lhuty/
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 3. 2017 10:02

Smutné...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/fiat-nikdo-nechce-marchionneho-namluvy-s-vw-tvrde-utnul-sef-koncernu/
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 14. 3. 2017 20:58

jj, svět sa v pi.ču obracá, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 15. 3. 2017 10:22

tak a jedeme opačně :-D

http://www.autoforum.cz/bleskovky/spojeni-vw-s-fiatem-nelze-vyloucit-sef-koncernu-uz-marchionneho-neodmita/

-- 15. 3. 2017 10:24 --

že by ho rozhoupal prodej Opelu?
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 15. 3. 2017 10:51

Já bych Marchionnemu doporučil makat a soustředit se na svoje značky a svůj podnik. Prostředky k tomu má. Nikde není psáno, že ti co jsou dnes nahoře zítra nebudou dole a naopak. A nikde není psané, že nejslabší nemají dostat padáka, těch značek které v minulosti zanikly je spousty a nikomu to nevadí. Pokud připustíme, že je nová doba (já si to zase až tak nemyslím, zvlášť když potenciál tady fakt je).

Chápu ty touhy po spojování, ale nemyslím si obecně, že tohle musí být jediná cesta. Měl se snažit spojit se Suzuki, případně s Mitsubishi, aby se stali silnější v Asii, kde podle mne nemají potřebnou sílu. V Americe jsou na tom dobře a konec konců primárně díky Itálii na tom nejsou zle ani v Evropě a je na čem stavět. Kdyby makali pořádně, mohou mít v Itálii vyšší podíl než udávaných 30%, zatím svojí liknavostí a špatným obchodním přístupem jen ztrácí (jak dlouho trvalo, než přišli alespoň s nějakým SUV, což bylo trestuhodné vzhledem k tomu, že je Itálie Alpskou zemí).

Další věc co nechápu a neumím mu a dalším lidem kolem Fiatu odpustit, je totální promrhání potenciální spolupráce s TATOU (kterou sem zejména po nákupu Jaguaru a L-R předpokládal, neb se to nabízelo, mohli mít obrovský podíl v prémiovém segmentu, dkyby byla kooperace), se kterou jsou min. dosud majetkově propojení, když sem si přečetl, že škodovka bude s Tatou dělat na novém malém levném autě, málem mě škráblo, že si Fiat neumí pohlídat ani své vybojované teritorium, což značí, že jsou teď buď úplně mimo a nebo jsou extrémně na trhu slabí a konec se blíží (neb fakt už nemají co nabídnout ani těm Indům) a to co by Marchionne teď jen řešil by byl prodej aktiv do rukou komukoliv.

Novináři mají prd informace, jen štěky, jen to co vlivní chtějí aby věděli... Co bude za dva roky nikdo neví. Možná už žádné FCA nebude a nebo bude a bude na tom líp než dnes.

Podle mne mají prostor ke zlepšení a to k výraznému. Tam by měli začít.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 15. 3. 2017 11:41

finančně je FCA v pohodě.... stačí si najít výsledky za 2016.... nepotřebují se spojovat aby přežili, jde jen o to být silnější....

ale Marchione je mistr ve vypouštění kouřových clon, kdo ví, o co mu jde.... možná mu ani nejde o nic a jen si pouští hubu na špacír....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 15. 3. 2017 12:19

Tak jasné, proto sem psal, že víme prd. Potenciál mají. A mezi náma, prostor na spojování stále je.

Co třeba PSA + Opel + FCA...????

Nebo FCA + SUZUKI

Nebo FCA + FORD + Honda...

Nebo... Je toho moc...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 15. 3. 2017 12:27

Mr. Murphy píše:finančně je FCA v pohodě.... stačí si najít výsledky za 2016.... nepotřebují se spojovat aby přežili, jde jen o to být silnější....

ale Marchione je mistr ve vypouštění kouřových clon, kdo ví, o co mu jde.... možná mu ani nejde o nic a jen si pouští hubu na špacír....


Tak jestli je FCA v pohodě bych si nedovolil tvrdit, protože papír vysledků snese hodně.V tomto se fakt dost podvádí, mlží, nakonec v roce 2016 se i vyšetřovaly "podvody" FCA.Netvrdím ale ani opak.To vědí jen ti uvnitř firmy a rozhodně ne všichni, jde o prémie manažerů a ty nejsou malé, když se splní nebo nesplní.

Tak nějak nechapu v čem se chce spojovat.Tady v EU to nemá logiku, zde je koncern silný a moc nemá konkurenci.Mimo Evropu, tam to smysl asi nějaký mít bude.

Na druhou stranu mi je to u zádele, ja si koupím auto a řeším jak funguje.
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků