K tomu podvozku.
Ano Bravo mlatilo, ale az na opravdu větších dírách. paradoxně možná i min s origo 18 než zimními 16. jak píše Murphy rozdíl v komfortu zanedbatelný. Naucil sem se s tim zit, proste sem se diram snazil vyhnout. To civic zatím nedělá a v tom je lepší. Je to taky o generaci mladší auto a popravdě je to jedna ze dvou věci, kde je patrny pokrok. druha věc jsou multimédia, ale ty zase bohužel u Hondy fungují a nefungují takže externí navi je funkčně lepší co mám v 5008.
Nicméně, vůbec bych si nedovolil tvrdit, ze je Civic v zatáčce rychlejší, to si nemyslím. Ale zatím hodnotit nemohu, neb na letních sem najel 50 km a na zimních to asi regulérně neporovnam.
Ad motory... O tom se můžete bavit jak chcete, ale ani jeden z Vas jste v tom autě ani neseděl, takže Vase názory mi nestojí za jakoukoliv konkrétní reakci. Psal sem to tady několikrát, v přímce mi RS NIKDY neujalo tak, ze by se predemne mohl jakkoliv zařadit. Ano byl rychlejší, ale nezasadne. Chápu, vždycky to bylo omluveno na naftovou RS, ale víc bych to nerozepisoval. Reálne to auto jezdilo 220, daleko lépe než bylo v papirech. V tomto je Civic velký krok zpět. Velký.
Jinak v jedné věci s Kaspim souhlasim. Začal sem si už jízdu v Civicu víc užívat, mám pres 1000 km, takže vytočit to auto nad 4000 je super. Fakt je to zábava. Pak umí byt i rychlý. U Brava ta rychlost byla ve srovnání s Hondou ZADARMO. Nevím ale jestli tohle jste schopni pochopit...