Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 2. 2017 05:49

Třeba je to přepočítané nějakým koeficientem..... :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 24. 2. 2017 08:25

Tzv wolffova konstanta: je jedno, kolik je průměrný počet poruch v testu, Fiat jej vždy bude mít dvojnásobný.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2017 08:30

Tak nevíme jaké to jsou poruchy,závady, závadičky, ale to že FIAT je dost často na konci a to opravdu dlouhodobě, prostě o něčem svědčí.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 2. 2017 10:48

Aštar_Šeran píše:Tzv wolffova konstanta: je jedno, kolik je průměrný počet poruch v testu, Fiat jej vždy bude mít dvojnásobný.

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 2. 2017 11:06

Tech: presne tak to je. Fiati auta jsou uz roky na konci a je uplne jedno o jakou statistiku ci report jde. Chapu u TUV tam jsou zli nemci. ADAC to same. JD Power zli anglani. Insurance reporty jsou zase komplotem pojistoven. Atd... proste neni to nahodne, ze at se podivame do EU nebo US na statistiky, ktere nejakym zpusobem resi spokojenost uzivatelu nebo poruchovosti ci spolehlivosti ci resi index nakladu na opravy v case, tak je Fiat tradicne dole. To uz neco jasne rika.
anonymni

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 2. 2017 11:13

Jo, je to spiknutí :nenapadne
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 2. 2017 11:15

Jak jinak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 24. 2. 2017 12:47

Taky z toho nemám dobrý pocit. :/
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod odorik 24. 2. 2017 16:31

Ne vždy vychází Fiat špatně. Třeba ve spolehlivosti motorů dle pojišťovny Warranty Direct vychází celkem pravidelně slušně.

http://www.autoforum.cz/technika/poruchovost-motoru-aut-dle-znacek-koncern-vw-opet-lize-dno/
odorik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 24. 2. 2017 16:37

No jo, jenže když se podíváš detailněji na celková čísla Warranty direct a srovnáš zástupce v rámci třídy, tak z toho Fiat dobře nevychází, např. se škodovkou je vždy v rámci jedné třídy servisně dražší model od Fiatu (Fabia II versus Grande Punto, Bravo II versus OII). Co Fiat zachraňuje, je to, že neprodává větší auta, kde je víc techniky, je složitější a dražší na servis, zatímco třeba i ta škodovka tam má Superba, který ji díky první generaci sráží dolů, zatímco Fiat prodal Crom tak málo, že je ve statistice ani nešlo zohlednit, a od té doby už raději nic většího než nižší střední ani nezkoušejí prodávat.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 2. 2017 16:40

Tvl, až si tohle přečte wolfí :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 24. 2. 2017 16:50

Viz např. Punto III (118) vs. Fabia II (37), Bravo II (179) vs. Octavia II (98), a vrámci MPV/dodávek mezitřídně(!) Doblo (98) vs. Roomster (52). Nižší číslo je v rámci hodnocení warranty direct vždy lepší. Samozřejmě to nevylučuje, že nemůže být někde v nějaké subkategorii Fiat lepší, ale vždy servisuješ celé auto a ne jen jednu jeho součást.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2017 17:17

Aštar_Šeran píše:No jo, jenže když se podíváš detailněji na celková čísla Warranty direct a srovnáš zástupce v rámci třídy, tak z toho Fiat dobře nevychází, např. se škodovkou je vždy v rámci jedné třídy servisně dražší model od Fiatu (Fabia II versus Grande Punto, Bravo II versus OII). Co Fiat zachraňuje, je to, že neprodává větší auta, kde je víc techniky, je složitější a dražší na servis, zatímco třeba i ta škodovka tam má Superba, který ji díky první generaci sráží dolů, zatímco Fiat prodal Crom tak málo, že je ve statistice ani nešlo zohlednit, a od té doby už raději nic většího než nižší střední ani nezkoušejí prodávat.


Na tom něco bude.Teď jsem pořídil Passata a už měl nic moc baterku.Paradoxně startoval uplně bez poroblémů, ale.....díky tomu že to nedrželo napětí, každou chvilku něco nefungovalo a furt to něco hlásilo.Přastal fungovat airbag, ACC nefunkční, po startu nefunkční couvací senzory, start stop blblo. No na mrtvici, pořad to něco hlásilo a něco se časem i zablokovalo.Vyměnil jsem baterku a všechno v cajku.Netušil jsem, co může udělat baterka co nedrží napětí.A fakt to startovalo pěkně. To u jednoduších aut člověk nezažije, to je pravda.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 24. 2. 2017 17:26

Když se na to podíváš konkrétně, tak třeba škodovka celkově nic moc, přestože v reálu všechny modely dosahují slušných výsledků. S jedinou výjimkou, a tou je Superb první generace (index 360, tj. megaprůser), který patří z nějakého důvodu k nejhorším autům, co pojišťovali. Ale už Superb druhé generace (index 115) z toho vychází servisně levnější než Bravo II (179) i Grande Punto (118), stejně tak je na tom lépe i Yeti (107).
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 2. 2017 17:46

Tak průměr a Superb to kazí.Ale to je jedno, ono je to model od modelu různé a škodovak ma kvalitu velice slušnou.

Jinak jsem koukal na dealery FIATU. Mají jich fakt málo, moc málo.Nelze se divit že neprodávají.

http://www.fiat.cz/dealerska-sit/12-olomoucky-kraj/
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků