od anonymni 19. 11. 2017 15:06
no ten clanek je dobra kravina... pak eFek v okoli je, nektere az v moc blizkem, Lambo jen mirne vzdalene...
Spolehlivost je u obou stejna, proste ta auta jsou na vrcholu toho, co lze z techniky dostat a dostava to zabrat. Ferrari je vetsi "nahore huj dole fuj" proste Ital. Co neni videt, je jak u Dacie, Lambo je na tom zasadne jinak, ale na to se nejezdi. Samotna spolehlivost je u obou v podstate stejna, zadny zasadni rozdil. U eFka lze postupne dokupovat zaruku a servis zdarma az na 8 let u Lamba ted presne nevim, maji taky nejaky takovy program, ale to je treba se zeptat jinde.
Pojisteni.. u Lamba za 2,5 bez dane bude odhadem tak 70-80 rocne havarijni, okolo 150k stoji na nove eFko, takze pocitam, ze u Lamba to bude podobe.
Tahle auta neztraci na hodnote tim, ze starnou, ale tim, ze se s nimi jezdi. V podstate neni rozdil v cene uata co ma 3-4-5 let, rozdil je v najetych kilometrech, ty jsou alfou a omegou vseho. Tudiz dvourocni s hafo km muze byt levnejsi jak ctyrlete s minimem na tachu.
Samotny servis neni zase takova astronomicka suma, hodinovka lehce na 2k za hodinu a spotrebak neni zase hrua, bezna serviska je treba okolo 20-30tis, samo pokud se neco posere, jde to proste nahoru.
Ja bych si asi spise zvolil Californii, bo je to kabrio s pevnou strechou, v nouzi vezme 4 lidi a ten zvuk osmivalce je proste burtalni (nebavim se ted 6V verzi), Lambo uz tak nejak zestarlo, za mne.
Osobne bych takove auta za 2,5 nekupoval, proste to uz ma duvod, ze to tak stoji a neco az sebou a cerny petr, ktereho si nekdo vytahne nabira vetsi a vetsi pravdepodobnosti.