Koncern Fiat - novinky, aktuality

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 5. 12. 2018 14:28

Nabourané je to stejně jako před těmi 7 lety. Na malé auto slušný výsledek, lépe an tom byly auta jen s vícero asistenty.
Tehdy sem upozorňoval na neférovost, kdy CITIGO brali a hodnotili s prekolizním systémem a Pandu ne, s tím, že to berou podle většiny trhu. Zajímavé je, že Panda bylo první malé auto, které v Itálii tento systém mělo při uvedení na trh v serii, případně u nás za malý příplatek. U Citigo nebyl myslím hned a příplatek byl větší, ve standardu rozhodně u nás nebyl, ale díky této fintě bylo Citigo hodnoceno lépe, byť faktický dopad nehody byl na osoby stejný.

Výsledek odpovídá míře změně metodiky...

Každopádně, že má Panda nulu za výsledek, kdy konstrukce auta zůstává stabilní, osoby by u nehody nejspíš nebyly ani nijak zásadně pomuchlané je při nejmenším DIVNÉ. Já bych se Pandu nebál koupit a stále bych ji dal přednost před jinými nákupními taškami. Stále je to nejprodávanější auto v Evropě.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Dix_ 5. 12. 2018 14:54

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 5. 12. 2018 15:59

Jo když hodnotí ochranu chodců, tak to je jasný, proti hranatý krabici bez šance. Ale kabina jako takový vypadá celkem cajk. Pro mě tyhle testy mají stejný statut jako emise u dýzlů a je mi úplně fuk, že tady to "odskákala" zrovna FCA.
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod tombas 7. 12. 2018 13:36

+1
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků