Mazda MX-5

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 15:15

Zdravím, pár dotazů...

Jaký to je? :D Nikdy jsem v tom nejel, ovšem co všude čtu nebo slyším, je to udajně obrovsky hravé auto, lehké, s docela dobrými motory.. Prostě zábava za volantem především...

Jedná se mi o druhou generaci, rok 2000 a výš.

Jaký je dobrý motor? Samosvor byl u všech verzí?

Díky !
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 22. 1. 2008 15:51

Zalezi, na co to chces. Jel jsem s 1.6 r.v. 2002, moje dojmy:
- je jedno, jak rychle jedes, stejne se smejes
- smich prestava ve chvili, kdy zkousis jet se stazenou strechou po dalnici, i kdyz tradicni majitel MX-5 ti bude tvrdit, ze je to v pohode:-)
- podvozek je vyborny, rizeni presne, prevodovka skvela, jako od Hondy :-)
- spotreba je normalni, kdyz jedes normalne a auto chlasta vic, nez VTi, kdyz na to slapnes, soudruzi z Mazdy se dle meho moc nepredvedli
- celkove je ten motor slaby, na rezani zatacek bude rozhodne lepsi 1.8, nicmene i s 1.6 uzijes hromadu zabavy a pri trose snahy je driftovani bez problemu, ovsem do kopce pod plynem nehrozi, jak klesnou otacky, tak to nejede
- podvozek krasne drzi stopu a je citelny, to je na nem nejlepsi
- MI taky neni k zahozeni :-D

Muj nazor:
Idealni by bylo, kdyby se do toho dala namontovat 1.6/118 kW z VTi, vysoke otacky a hlavne zrychleni mi chybelo. Kdybych to auto kupoval, tak s 1.8. Jestli to mas ale hlavne na pohodove vyjizdky, jedna-sestek je vetsi vyber a smat se budes i tak. Ja doufam, ze bude jednou dost penez na S2k :-)
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 15:56

skyline: Díkes za názor :D Dostalo mě: je jedno jak rychle jedeš, stejně se směješ :D

Z motorů bych bral především tu 1.8 - má v základu špéru + určitě i výbavva bude asi lepší atd.. Ale to ještě nevim, ono je trochu problém o tech autech neco najít... V čechách jich je jak šafránu...

Při jaký jízde po dálnici už je jízda nesnesitelná?? 120kmh se s tim jet dá? Je tam rámus nebo neskutečně fouká nebo kombi obojího? :) Co je S2k?
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 22. 1. 2008 15:59

Koby: máme 1.8 10th anniversary, co chceš vědet? :)
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 16:01

brus : hustě, to bych ani neřek že to tady někdo má :-)

Mohl byses o tom autě trochu rozepsat? klady a zápory atd.? Stačí hone zkratkovitě. Díkes
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 22. 1. 2008 16:02

Sice som s tym nejazdil ale sedel som v tom a je tam dost malo miesta. Tak si vyskusaj ci sa do toho auto zmestis ;)
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 16:04

mabosk: Možná docela dobrá připomínka. mám 184... tak abych neměl hlavu nad sklem a na hlavě pak brejle, jak měli letci v první WW
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 22. 1. 2008 16:06

S2k = Honza S2000
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 22. 1. 2008 16:08

Koby píše:tak abych neměl hlavu nad sklem a na hlavě pak brejle, jak měli letci v první WW
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 16:21

To auto zepředu vypadá jak Viper :D
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OS 22. 1. 2008 17:33

Hej, MX-5 chci taky :) Super kára. Lepší, než BMW 318IS :D
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod zigi 22. 1. 2008 17:39

jukni sem http://moje.auto.cz/riderhenry/mazda-mx ... iatka.html

Nikdy jsem v tom nejel, pouze parkrat sedel. Mam cca 1,82m a sedelo se mi v nem vytecne, tak akorat zapasovanej :-) Podle vsech testu je MX-5 hrave auto, dost me laka se v nem nekdy projet, jelikoz ho vsichni tak moc vychvalujou :-)
Sierra fanda
zigi
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 22. 1. 2008 17:47

Koby: moc jsem toho nenajezdil, co je snesitelna rychlost na dalnici je podle me dost individualni, jet Praha-Brno bez strechy 130 tempomat bych asi nechtel. Strecha dole je paradni tak do 100, 110 km/h, tj. na okreskach.

Jo a mabosk ma pravdu, mam taky pres 180 a pekne mi to ofouklo vlasy, kdyz ale ridis, tak to nevnimas:-) Natazenou strechu jsem na tom ale nemel, treba bych ji brousil, nevim :-)

V CR je MX-5 klub, adresu z hlavy neznam, ale google jiste poradi. Tam se dozvis vse, co potrebujes a muzes i vyrazit na nejakou jejich akci, pak budes informacemi vybaveny vic, nez dost.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 22. 1. 2008 18:01

OS píše:Hej, MX-5 chci taky :) Super kára. Lepší, než BMW 318IS :D /quote]


aspon na něčem se shodnem :D podle specifikací to vypadá, že ta 1.8 je snad stejná to IS :) Akorát že auto má o 350kg mín :)
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 22. 1. 2008 18:54

pokusím se něco vymyslet:)

měřím 185 cm a myslím, že je to tak na hraniční, ale ještě to jde. když do toho sednu tak si připadám, že sedím na cestě, mívám v občas pocit, že opěrka sedačky je příliš úzká. řadička je jak joystick a moc hezky se v tom řadí. při jízdě v povolených limitech není problém jezdit bez střechy a tak nějak ten vítr ani nevadí. nad 80 už si ale s buchtou na sedadle spolujezdce moc nepokecáte.
pro jízdy na delší vzdálenosti to moc není, je to tvrdé a hlučné, chce to kvalitní cesty jinak to poskakuje (jsou v tom bilstein tlumiče, které se později u těch 1.8 dostaly do základu myslím). samosvor je moc fajn, ale těch 140koní je trošku málo. na dvojku už se to moc utrhnout nechce, ale dá se. Jezdil jsem ve stejném autě s turbem (210hp) a to bylo dost o něčem jiném, ale zase to bylo dost záludné... nic nic a najednou jsem stál v křižovatce v protisměru.

nevím co dál, se zeptej :)
Brus
Inventář

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků