Mazda 3 - čtvrtá generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 13. 4. 2019 13:17

to ale pre praveho garaznika nemoze byt problem :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Hustoles 13. 4. 2019 15:34

Ve vztahu ke garážplatu opravdu :-)

-- 13. 4. 2019 15:58 --

Ve vztahu ke garážplatu opravdu :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 16. 4. 2019 11:49

som sa dnes do toho zazraku posadil a na zadnych toho miesta moc nieje no, ak si spravim naozaj pohodlie pri mojich cca 182cm s kratkymi nohami, ta za seba si kolena nedam bez suchania opierky a aj to v spriamenej polohe, ako v skole.
Inak miesto v predu o.k, pohodlne, povedal by som, ze mozno lepsie pohodlie ako v tom co jazdim teraz .
mohli by SDN natiahnut ako u setky a stacili by aj 4cm :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 4. 2019 15:19

Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 16. 4. 2019 15:21

Tomi dizajn.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 16. 4. 2019 15:25

TomB design spis :))
Ja tomu furt na chut neprisel, ani kdyby na to dali 25" kola :(
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 4. 2019 15:28

srandicky, srandicky :-))
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 19. 4. 2019 07:06

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 4. 2019 07:39

To opět dokazuje, že objem ničím nenahradíte, protože kroutící moment je vyšší než u tříválcové konkurence. S Mazdou opravdu nepociťujete nedostatek síly. Ano, není všudypřítomná jako u turboagregátů, s atmosférickým čtyřválcem musíte trochu pracovat. Lineárně táhnoucí jednotku musíte vytočit k 3000 otáček a rázem se dočkáte slušného elánu, který postačí i pro svižnější tempo. Milovníci řízení to ocení, pravdou ale je, že pro většinu řidičů jsou uživatelsky příjemnější turbomotory, poskytující více síly už v nízkých otáčkách.

To jsou hrozný plky. Pravě že s těmi tříválci to má zcela srovnatelný krouťák všude (navíc jako bonus i pod 2000 ot.), ale při vytáčení už to taková hitparáda není. Teda tak to aspoň bylo u G120 v minulé generaci.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 4. 2019 09:50

lenze teraz to ma aj elektromotor co ma dole pridavat neskutocne Nm, na toto si zabudol ?

-- 19. 4. 2019 09:53 --

3krpm / 140, tusim skratili prevodovku
Naposledy upravil MirecBA dne 19. 4. 2019 10:18, celkově upraveno 1
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 4. 2019 10:05

No však tím víc ten článek odporuje realitě :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 19. 4. 2019 10:23

uz by to mohli polaci chytit do ruk aby bolo jasne vidiet, kde ten elektromotor nieco naozaj pridal a ci to bude vyuzitelne, aby to nebolo 45Nm v pasme 1000-1500rpm , to by sedelo k tym 6kW
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod MV_cz 20. 4. 2019 09:30

Dix_ píše:https://www.auto.cz/mazda-3-2-0-skyactiv-g-90-kw-skvela-ale-ne-pro-kazdeho-128860


Z tohohle pohledu moc fotogenická není :(
Obrázek
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 20. 4. 2019 09:39

Ten prostor nad zadním kolem moc nevyšel. :(
Přitom předek supr, zadek ještě víc. Světla z Ferrari...
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 4. 2019 10:31

Naživo dobrý. Ale v bílé asi moc ne, to ten blatník bude tlustej dvojnásob
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků