Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
To opět dokazuje, že objem ničím nenahradíte, protože kroutící moment je vyšší než u tříválcové konkurence. S Mazdou opravdu nepociťujete nedostatek síly. Ano, není všudypřítomná jako u turboagregátů, s atmosférickým čtyřválcem musíte trochu pracovat. Lineárně táhnoucí jednotku musíte vytočit k 3000 otáček a rázem se dočkáte slušného elánu, který postačí i pro svižnější tempo. Milovníci řízení to ocení, pravdou ale je, že pro většinu řidičů jsou uživatelsky příjemnější turbomotory, poskytující více síly už v nízkých otáčkách.
Dix_ píše:https://www.auto.cz/mazda-3-2-0-skyactiv-g-90-kw-skvela-ale-ne-pro-kazdeho-128860
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků