Suzuki Swift Sport 2018

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sabakap 23. 4. 2018 15:53

spiderwolf píše:Pro nový SSS si nepůjdu, mám SSS předchozí generace, a ten si budu opečovávat. Design SSS 2018 se nepovedl. Za další, i když peníze nejsou problém, tak i ty obyčejný verse zcela ztratily výhodný poměr ceny / výkon a jeví se nesmyslně drahé. Výsledkem budou v ČR zcela marginální prodeje. Malý auto za 450, byť jeho splašená verze, nebo 400 za litrový tříválec, je obecně nesmysl.


Ano, je to tak. Pokud utratit 450.000,- za malé auto, tak radši tady. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 53ca3a45cc . I když ten vnitřek, to je fakt hnus.
sabakap
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hondamaník 23. 4. 2018 15:55

miromen4 píše:
Hondamaník píše:
sabakap píše:
Tak když to srovnám s Polem GTI, oturbený dvoulitr, nádrž 40l, reálná spotřeba 10, tak Swiftu by mohl dojít benzin o pár kilometrů později. Zas má to své výhody. Plná nádrž za litr.

Abys jel s tímhle stejně rychle jako Polo GTI za deset, pojedeš ještě za víc...


To bych vubec netvrdil. Swift je menši a hlavně podstatnš lehči, realně tam bude rozdil až ke 400kg. Tu 37l nadrž bych neviděl zas tak hrozně. Pokud se s tim bude jezdit svižněji a občas se vyhodi z kopitka tak přes 500km na nadrž to musi stačit.

2,0 TSI je dost úsporný, takže když pojede v lehkém autě za deset, bude to znamenat u SSS 1,4 T jízdu na hranici možností, tj. klidně za deset i víc, aby mu aspoň stačil...
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 4. 2018 16:11

miromen4 píše:
Hondamaník píše:
sabakap píše:Tak když to srovnám s Polem GTI, oturbený dvoulitr, nádrž 40l, reálná spotřeba 10, tak Swiftu by mohl dojít benzin o pár kilometrů později. Zas má to své výhody. Plná nádrž za litr.

Abys jel s tímhle stejně rychle jako Polo GTI za deset, pojedeš ještě za víc...


To bych vubec netvrdil. Swift je menši a hlavně podstatnš lehči, realně tam bude rozdil až ke 400kg. Tu 37l nadrž bych neviděl zas tak hrozně. Pokud se s tim bude jezdit svižněji a občas se vyhodi z kopitka tak přes 500km na nadrž to musi stačit.

S tím dojezdem, pokud se bude jezdit svižněji, si nejsem tak jistý, ale jinak se spotřebou souhlasím, možná ajif by to zvládl s Polem ukočírovat pod SSS?
anonymni

Odeslat příspěvekod miromen4 23. 4. 2018 16:27

Hondamaník
Zatim je to věštěni z koule a bude zaležet na naladěni a zpřevodovani, ale ten předpoklad pro nižši spotřebu ma pravě swift i v připadě, že se budou oba drtit a ještě je otazka na jake trati se budou ty auta drtit. On realně ten swift i přes menši vykon muže to polo nejen potrapit. Jinak samo plati, že pokud jeden pojede vykonově na doraz a druhy pojede na pul plynu a bude mu to na něj stačit tak je možne že ten pulplyňak pojede za nižši spotřebu. A když se kouknu na SM kde je model SX4 S-Cross včetně 4WD u ktereho mimochodem ve 2 testech uvaději spotřebu při ostřejši jizdě kolem 9l, ale to je docela široky pojem tak v malem swiftě s udavanou vahou pod tunu tak to občas ten benzin bude snad i vyrabět...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_s=103
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 4. 2018 16:41

Mně se to líbí, ale za 450 jim naseru do krku a nechám si Mazdu
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 23. 4. 2018 16:51

To by byla zajimava obměna. Jinak koukam a ten swift je rozměry snad na hranici segmentu nimy/male vozy.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 4. 2018 17:07

No právě pro mě je Mazda zbytečně velká a blbě se s ní manévruje u nás v garážích :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 4. 2018 17:08

Arnie J píše:Mně se to líbí, ale za 450 jim naseru do krku a nechám si Mazdu

+1
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 4. 2018 17:12

miromen4 píše:Hondamaník
Zatim je to věštěni z koule a bude zaležet na naladěni a zpřevodovani, ale ten předpoklad pro nižši spotřebu ma pravě swift i v připadě, že se budou oba drtit a ještě je otazka na jake trati se budou ty auta drtit. On realně ten swift i přes menši vykon muže to polo nejen potrapit. Jinak samo plati, že pokud jeden pojede vykonově na doraz a druhy pojede na pul plynu a bude mu to na něj stačit tak je možne že ten pulplyňak pojede za nižši spotřebu. A když se kouknu na SM kde je model SX4 S-Cross včetně 4WD u ktereho mimochodem ve 2 testech uvaději spotřebu při ostřejši jizdě kolem 9l, ale to je docela široky pojem tak v malem swiftě s udavanou vahou pod tunu tak to občas ten benzin bude snad i vyrabět...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_s=103


Za sebe se klonim k variantě, že Swift pojede nejlíp za to stejný co polo. Když se budou oba drtit, bude polo výrazně rychlejší a pak si vezme víc, ale to asi nesrovnáváme.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 23. 4. 2018 17:20

Koukni se co to poloauto vazi malci (jsem ti to tu chtel napsat hned pod ten tvuj prvni blabol, ale zapomnel jsem :D).
Ubytek hmotnosti je ekvivalentni rozdilu vykonu.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 23. 4. 2018 17:25

Jasně, maxí...
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 4. 2018 17:33

To polo je akoze tak tazke?
Rozdiel 400kg neverim.

To by Polo malo skoro 1400kg lol.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 4. 2018 17:34

Já se neodvažuji hádat :) ale je fakt, že ten rozdíl hmotnosti je fakt velký, tak to by v Suzuki museli udělat něco blbě, aby to žralo víc (jakkoliv jsem si vědom ukrutné úspornosti IGS)

Nicméně to je jedno, obě budou žrát prd
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 4. 2018 17:37

glider píše:To polo je akoze tak tazke?
Rozdiel 400kg neverim.

To by Polo malo skoro 1400kg lol.

Zhruba o 400kg je těžší ORS.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 23. 4. 2018 17:39

glider píše:To polo je akoze tak tazke?
Rozdiel 400kg neverim.

To by Polo malo skoro 1400kg lol.

Taky ze s tim DSG skoro ma :D
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků