glider píše:Ale nekedy ked predbieham, tak to proste dotocim do cerveneho, no periferne sledujem ako moc...
Proč? Jako jestlis právě opotřeboval motor o "x" nebo o "x + 0,00001 %"?
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
glider píše:Ale nekedy ked predbieham, tak to proste dotocim do cerveneho, no periferne sledujem ako moc...
koenzym.q10 píše:glider píše:Ale nekedy ked predbieham, tak to proste dotocim do cerveneho, no periferne sledujem ako moc...
Proč? Jako jestlis právě opotřeboval motor o "x" nebo o "x + 0,00001 %"?
garážmistr píše:Nebude, jen si v hlavě fixneš polohu rafiky u červenýho. Ale u turba to nebude třeba.
Lukas063 píše:ta přístrojovka fakt nee...a nádrž 37L je výsměch
sabakap píše:Lukas063 píše:ta přístrojovka fakt nee...a nádrž 37L je výsměch
Tak když to srovnám s Polem GTI, oturbený dvoulitr, nádrž 40l, reálná spotřeba 10, tak Swiftu by mohl dojít benzin o pár kilometrů později. Zas má to své výhody. Plná nádrž za litr.
Hondamaník píše:sabakap píše:Lukas063 píše:ta přístrojovka fakt nee...a nádrž 37L je výsměch
Tak když to srovnám s Polem GTI, oturbený dvoulitr, nádrž 40l, reálná spotřeba 10, tak Swiftu by mohl dojít benzin o pár kilometrů později. Zas má to své výhody. Plná nádrž za litr.
Abys jel s tímhle stejně rychle jako Polo GTI za deset, pojedeš ještě za víc...
spiderwolf píše:Pro nový SSS si nepůjdu, mám SSS předchozí generace, a ten si budu opečovávat. Design SSS 2018 se nepovedl. Za další, i když peníze nejsou problém, tak i ty obyčejný verse zcela ztratily výhodný poměr ceny / výkon a jeví se nesmyslně drahé. Výsledkem budou v ČR zcela marginální prodeje. Malý auto za 450, byť jeho splašená verze, nebo 400 za litrový tříválec, je obecně nesmysl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků