Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 7. 2017 09:09

Tak jak kdo. Někdo má pouze problém s formou ;)
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 15:24

Tak p. Shr3k (ředitel zastoupení Mazdy pro SK+CZ?) píše kraviny už minimálně od roku 2012? Navíc pro jistotu zamkl (zatím) téma na fóru mazdaklan.cz, které je stejně nezávislé jako forum http://www.mazdaclub.cz. Ja si to auto koupil v roce 2014, netušil jsem co je to za popelnice, že budu muset kontrolovat olej každých 2000km a měnit ho každých 8000km. A keci o krátkých trasách poslouchám taky, jenomže je nejezdím. Bydlím mimo Prahu a jezdím do Prahy cca 50km. Auto ma výrobní, konstrukční vadu a mazda to nechce uznat. A má hned dvě!!! Piliny v oleji a naftu v oleji!!!
Ještě to doplním. Auto má automatickou převodovku a ta je asi určená na jízdu po dálnici? Same keci o krátkých trasách a nevhodnosti výběru motoru.
http://www.auto.cz/test-mazda-cx-5-2-2d ... 0df2198_re
Cituji:
CX-5 nafta v oleji
V Australii ohromný problém. Vše nasvědčuje tomu, že Mazda ve vší snaze splnit EU6 a také se zbavit "nepopulární" močoviny, nastavila vstřikování nafty tak, že "obohacená" směs bude mimo jiné, kontrolovat i výfukové splodiny. Zdá se ale, že ne všechna směs shoří (kompr. poměr 14:1?) a její část se přes nedostatečně těsnící kroužky dostává do oleje a tím oleje "přibývá".
viewtopic.php?f=811&t=1263735
VARUJI KAŽDÉHO KDO BY SE CHTĚL KOUPIT MAZDU. MĚL JSEM JICH 7 NEBO 8 ALE UŽ NIKDY VÍCE!!! UŽ JENOM PROTO JAK SE MAZDA CHOVÁ KE SVÝM KLIENTUM. VÍ, ŽE MÁ PROBLÉM, REKLAMACI NEUZNÁ, ALE KLIDNĚ SI NECHÁ ZAPLATIT 9.900,-KČ ZA PRODLOUŽENOU ZÁRUKU.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MirecBA 7. 10. 2017 15:52

okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 7. 10. 2017 16:04

On se z toho chudak uplne pojebal
Delta 2.0 Multijet 121 kW
Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 16:10

MirecBA píše:okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?


Nic tady neřeším. S Mazdou si to vyřeším u soudu. TADY JENOM VARUJI OSTATNÍ.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod Vagi 7. 10. 2017 16:11

Dej potom vědět, jak si dopadl...
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 10. 2017 16:11

A tobě se projevily oba ty problémy?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 17:12

Tvl.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 17:24

Tvl a nejsem v to sám:
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/mazd ... sage148034
Ahoj Mazďáci,
tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu.
Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super).
Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.
Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě).
Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek.
Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 17:25

Sem na tebe zvědavej s tím soudem. To bude na hodně dlouhé lokty...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 7. 10. 2017 17:38

okcak píše:
MirecBA píše:okcak: nechce sa mi cele to vlakno citat od zaciatku a tak som si nie isty , stale riesis to, ze sa ti riedi olej naftou, alebo to ze mas stale piliny v oleji a nechcu menit vacku aj ked je chytena ?


Nic tady neřeším. S Mazdou si to vyřeším u soudu. TADY JENOM VARUJI OSTATNÍ.


to nebola provokacia, len som chcel byt v obraze. nieco som si na mazdaklane precital, ale nie vsetko .
a jedenu vec z toho pokladam za vadu a jednu nie a popravde netusim, ci riesis vadu alebo vlastnost ich diesla
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 7. 10. 2017 17:40

Ale zase na druhou stranu, když to jinač nejde...já jim fandím a doufám, že soud nebude na dlouhé lokte.
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okcak 7. 10. 2017 17:41

Je mi to úplně jedno jak dlouho to potrvá. Auto jsem odstavil a koupil si nové a náklady jim pochopitelně naúčtuji. Nehodlám jezdit autem, které mě nedoveze do cíle mé cesty.
okcak
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2017 17:45

"že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat"

Obrázek
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 7. 10. 2017 17:45

okcak píše:Je mi to úplně jedno jak dlouho to potrvá. Auto jsem odstavil a koupil si nové a náklady jim pochopitelně naúčtuji. Nehodlám jezdit autem, které mě nedoveze do cíle mé cesty.


Tak ty do toho jdeš naplno, respekt.
kembuaa
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků