Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:já jsem sám propásl výměnu nějaké pičoviny okolo spojky
Arnie J píše:No jo, teď seš chytrej Škoda že jsi to nečetl když jsem si tu stěžoval dřív.
Shr3k píše:http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1194570&p=10565657&hilit=+arnie#p10565657 no cement
Arnie J píše:*****, na co jsem tehdy myslel?
Shr3k píše:Arnie J píše:*****, na co jsem tehdy myslel?
Na chlast a na děvky*?
* Přijde trpaslík ke studánce, napije se, posadí se vedle na pařez, vyhoní si ho a říká: "Kdepák, chlast a děvky, to bylo vždycky moje!"
Shr3k píše:okcak píše:JJ není nad to poradit se u odborníků Stačí se podívat a zeptat tady, prej je to nezávislé forum: https://www.mazdaklan.cz/threads/proble ... 150/page-9 Tady ještě dýchám.
Neser s těmahle kecama. Myslím, že všichni s tebou mají jen svatou trpělivost, poté, co se jim z tebe vůbec podařilo asi po 20 dotazech vypáčit, o co vlastně jde.
Shrnuto v mém příspěvku:
"Upřímně, také si myslím, že spíše než o řešení problému (který je IMO způsoben nevhodností volby dieselu do města jen částečně a že se některé výměny oleje v této kauze odehrály zbytečně jako důsledek předchozího přeprogramování ŘJ v servisu a chyby popsané v TSB R094/16 Svítí varovný indikátor / varovná kontrolka motorového oleje se zprávou „Nízký tlak motorového oleje“ na LCD a DTC P253F:00 uloženým v paměti - nesprávná detekční logika PCM), se tu jedná o to, dobře si o tom tak nějak podrbat.
Už jen to samotné entrée stálo za to."
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků