Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
smíchov píše:MAZDĚ A LIBNI OBLOUKEM SE VYHNI:
https://youtu.be/Th58DpEIX98
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...
I own a Mazda6 Skyactiv 2013 with the 2.2D 175HP engine, the successor of the engine in this video, and had, end of August 16', and for the second time in a year, the "Low Oil Pressure" warning.
This time, I wasn't able to complete the trip home and was rescued on the highway.
After 2 months, I finally got my Mazda6 back, the low oil pressure had the following consequences:
- camshafts + rockers + cover replacement
- complete turbo replacement (the axis twisted due to bad lubrication)
- rod shells replacement
- injectors joints replacement (that was the root cause)
- oil pump strainer replacement
- complete cleaning of the engine with engine oil and filter replacement, gearbox oil replacement, ...
They also found the battery was nearly dead (this is a special battery that requires resetting the i-eloop) and the vacuum pump too.
To be added to the MRCC radar that died, for the second time too, a few months before that.
The total cost, just for the parts, was around 13K$ and Mazda did not want to pay for it as the failure happened after the end of warranty.
Exactly less than 2 months after ...
Luckily, the garage found a way to reduce that cost down to 7000$, radar included.
I'm not sure how exactly they did that but that saved the car from scrapping, because when I heard of the >13k$, I already started to find a replacement ...
Although the car seems fine now, I totally lost confidence in it and the manufacturer ...
maXX_CZ píše:Voltam egy Mazda6 Skyactiv 2013-at, a 2.2D 175HP-s motorral, a motor utódjával ebben a videóban, és augusztus 16-án, és évente másodszor, az "Low Oil Pressure" figyelmeztetés.
Ezúttal nem tudtam befejezni az utazást, és megmentettem az autópályán.
2 hónap elteltével végül megkaptam a Mazda6-ot, az alacsony olajnyomásnak az alábbi következményei voltak:
- bütyköstengelyek + csapágyak + fedél cseréje
- teljes turbócsere (a rossz kenés miatt megfordult tengely)
- rúdhéj cseréje
- az injekciós fúvókák cseréje (ez volt a fő oka)
- olajszivattyú szűrő cseréje
- a motor teljes tisztítása motorolajjal és szűrőcserével, sebességváltó olajcsere, ...
Azt is megállapították, hogy az akkumulátor majdnem halott volt (ez egy speciális akkumulátor, amelyhez az i-eloop alaphelyzetbe állítása szükséges) és a vákuumszivattyú is.
Hozzá kell adni az MRCC radarhoz, amely már másodszor is meghalt, néhány hónappal korábban.
A teljes költség, csak a részek esetében 13K körül volt, és a Mazda nem akart fizetni, mert a hiba a garancia vége után történt.
Pontosan kevesebb, mint 2 hónappal a ...
Szerencsére a garázs a költséget 7000 $ -ra csökkentette, a radar is.
Nem vagyok biztos benne, hogy pontosan mit csináltak, de hogy megmentették az autót a bontásból, mert amikor hallottam a> 13k $ -ról, már elkezdtem megtalálni a csere ...
Bár az autó jól néz ki most, teljesen elvesztettem a bizalmat és a gyártót ...
Klidne postnete vasi oblibenou verzi.
maXX_CZ píše:Voltam egy Mazda6 Skyactiv 2013-at, a 2.2D 175HP-s motorral, a motor utódjával ebben a videóban, és augusztus 16-án, és évente másodszor, az "Low Oil Pressure" figyelmeztetés.
Ezúttal nem tudtam befejezni az utazást, és megmentettem az autópályán.
2 hónap elteltével végül megkaptam a Mazda6-ot, az alacsony olajnyomásnak az alábbi következményei voltak:
- bütyköstengelyek + csapágyak + fedél cseréje
- teljes turbócsere (a rossz kenés miatt megfordult tengely)
- rúdhéj cseréje
- az injekciós fúvókák cseréje (ez volt a fő oka)
- olajszivattyú szűrő cseréje
- a motor teljes tisztítása motorolajjal és szűrőcserével, sebességváltó olajcsere, ...
Azt is megállapították, hogy az akkumulátor majdnem halott volt (ez egy speciális akkumulátor, amelyhez az i-eloop alaphelyzetbe állítása szükséges) és a vákuumszivattyú is.
Hozzá kell adni az MRCC radarhoz, amely már másodszor is meghalt, néhány hónappal korábban.
A teljes költség, csak a részek esetében 13K körül volt, és a Mazda nem akart fizetni, mert a hiba a garancia vége után történt.
Pontosan kevesebb, mint 2 hónappal a ...
Szerencsére a garázs a költséget 7000 $ -ra csökkentette, a radar is.
Nem vagyok biztos benne, hogy pontosan mit csináltak, de hogy megmentették az autót a bontásból, mert amikor hallottam a> 13k $ -ról, már elkezdtem megtalálni a csere ...
Bár az autó jól néz ki most, teljesen elvesztettem a bizalmat és a gyártót ...
Klidne postnete vasi oblibenou verzi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků