Mazda Skyactiv nafta v oleji

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 7. 2018 13:34

Goes je kedlubna.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 17. 7. 2018 14:06

Že je smíchov paranoidní, ještě neznamená, že po něm nejdou...
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 17. 7. 2018 14:07

Přesně. Mazdou placení trollové. :mrgreen:
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 7. 2018 14:50

No teď jsme měli docela fušku v číně, ale zadařilo se https://magazin.aktualne.cz/kultura/fil ... f6b220ee8/
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 7. 2018 14:53

Je suis šuej-ťün
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 7. 2018 15:23

MV_cz píše:No teď jsme měli docela fušku v číně, ale zadařilo se https://magazin.aktualne.cz/kultura/fil ... f6b220ee8/

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 17. 7. 2018 18:46

Už je to na ulož to? :nenapadne
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 17. 7. 2018 19:14

Nechci narušovat viditelně smysluplný průběh diskuze, ale mohl by mi někdo říct důvod přibývání nafty do oleje u té Mazdy? Ať to nemusím hledat :-)

Já mám to stejný na Focusu 2.0 TDCi. Důvodů může být více, každej mechanik říká něco jinýho (např. těsnění, čerpadlo, prasklá hlava, DPF, vstřiky, atd., celkem jsem se dozvěděl tuším 7-8 možných příčin). Jen vstřiky to určitě nejsou, ty jsem kdysi měnil a nepomohlo.
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 17. 7. 2018 19:51

Jsi troll placený Mazdou.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 7. 2018 19:55

JackNO.1 píše:viditelně smysluplný průběh diskuze

:mrgreen:
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 7. 2018 19:56

Je to jednoduche, do valcu se během regenerace sere nafta kvůli zvyseni teploty DPF během výfukového cyklu a to co se ***** na stene valce, jde do oleje, protože stiraci krouzky fungujou tak nejak jednosmerne. Problém je, když někdo jezdi jen kratke streky a nedokonci regeneraci, která se stále spousti znova a zase nedokonci, tak ty nafty uz muze byt nezdrave množství. Je to proste o SW jak to je nastaveno. Vyrobci jsou kokoti, ze to neresi nejakou kooperaci s ridicem ve stylu kontolka - tlacitko, ze se to ma spustit.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 17. 7. 2018 20:07

Taky mohli šulíni udělat jednu trysku přímo do DPF a při regeneraci to naprat přímo tam a ne přes válce.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smíchov 17. 7. 2018 20:17

goes píše:
smíchov píše:
Pierr3 píše:smíchov: Když se ti to tu nelíbí, tak co sem furt lezeš? Asi ti pořád nedošlo, že tady vesměs lidi chápou a nezpochybňují technické problémy dieselové Mazdy, ale mají výhrady k tomu, jak to celé komunikuješ. Podle všeho to není moc povedený motor, ale ta tvoje teorie spiknutí je trochu (dost) mimo.


O komunikaci tady mlel furt dokola nějaký goes ale nějak se vypařil. Vypadá to že teď je tady jako Pierr3? kolik vás tady je pod různými nicky ? :-) co pořád melou, že nafta v oleji nevadí.

https://m.drive.com.au/motor-news/backl ... 0821-24k6w


jediny kdo se vyparil je tvuj mozek sraci... uz mas auto co funguje a nesere se? Nemas co? Prosral jsi soud co? Prosral jsi prachy za auto co? Dobre ti tak... doufam, ze tvoje dalsi auto dopadne stejne.

Tak zase cus za nejakou dobu.

Tak to jsem si myslel, že jsi větší frajer. Zatím to vypadá, že začínáš být pěkně nervózni a šíříš tady lži, polopravdy a dezinformace jako vždy. A ani se ti nedívím. Jinač pánové toto vlákno je o podvodném chování koncernu Mazda jestli jste si nevšimli.
Přílohy
Snímek obrazovky (13).png
Naposledy upravil smíchov dne 17. 7. 2018 20:20, celkově upraveno 1
smíchov
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 7. 2018 20:18

Jsou takove motory ale moc se to neujalo, je to drazsi nez par kB ve firmare ECU...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 7. 2018 20:31

Mazdě se samozřejmě žádná nafta do oleje nedostává.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků